AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 Når man har vært på noen dater med en person, hvor lenge etter siste date avtaler og planlegger dere neste treff? Bør det være at man treffes ukentlig? Og hvor lenge mellom treffene er for lenge syns dere? Anonymkode: 84607...dde
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #2 Skrevet 12. februar 2023 For oss har det vært naturlig å møtes minst en gang i uken, selv om vi bor 1,5 time unna hverandre. Noen ganger blir det kun en dagstur, andre ganger overnatting. Kommer an på jobbing og andre planer selvfølgelig. Noen ganger avtaler vi før den ene reiser hjem, eller så tar vi det spontant og bare avtaler noen dager etter over melding som regel. Til vanlig pleier det kanskje å være mellom 5-10 dager mellom vi møtes, noen få ganger har det gått omtrent to uker pga. andre planer eller jobb. Hadde vi bodd nærmere hverandre hadde vi nok møttes oftere. Anonymkode: f3daf...709
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 Man bør treffes ukentlig og avtale neste date i løpet av en dag eller to Anonymkode: 07d3d...388
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. februar 2023 #4 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når man har vært på noen dater med en person, hvor lenge etter siste date avtaler og planlegger dere neste treff? Bør det være at man treffes ukentlig? Og hvor lenge mellom treffene er for lenge syns dere? Anonymkode: 84607...dde Da jeg datet kjæresten traff vi hverandre hver dag, han var ivrig og bad meg med på kino, middag, kaffe, gåturer osv.. Det er vanlig at menn spør på 1 date om en ny en om de er interessert. I alle fall min erfaring.
Gjest Warrior Skrevet 12. februar 2023 #5 Skrevet 12. februar 2023 Kommer an på de jeg dater. Alt fra en gang i uka til hver dag.
Ellah Skrevet 13. februar 2023 #6 Skrevet 13. februar 2023 Vi avtaler stort sett neste date når vi er sammen. Møtes minst 1 gang på ukedagene, samt overnatting i helgen på hans frihelger.
exictence Skrevet 13. februar 2023 #7 Skrevet 13. februar 2023 Det kjenner man jo etter på seg selv hva man vil?
Engel Skrevet 13. februar 2023 #8 Skrevet 13. februar 2023 Det kommer helt an på deres situasjon. Vi møtes pr nå 1-2 ganger annenhver uke. Dette pga hensyn til barn og litt avstand. Og travle hverdager. Vi er heldigvis veldig på bølgelengde der, så det er null stress også når en av oss må avlyse eller flytte på dater. Veldig behagelig. Har nok også mye med at vi er veldig trygg på hverandre selv om vi bare har møttes i 1,5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå