Lucy283 Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 Sitter her å gråter fordi jeg ikke liker morsdag. Bor hjemme men mamma gir aldri anerkjennelse, hun sier aldri at hun er glad i meg, hun sier bare negative ting til meg, og klager bare. Andre voksne skrøyder masse av meg og sier at foreldrene mine nok må være så stolte av meg.. jeg får nesten bare 6ere på skolen, jobber ved siden av, er sosial med venner, men likevel får jeg aldri skrøyd for noe. Hun er bare negativ og sur, kjefter MYE. Blir engstelig av å ha venner på besøk pga hun, derfor liker jeg best å være hos andre. Er så misunnelig på alle som har et så bra forhold med moren sin… 1
svartkatt Skrevet 12. februar 2023 #2 Skrevet 12. februar 2023 Unødvendig dag. Det er veldig lite rom for å ikke feire osv. Som om alle har supre og fantastiske mødre. Denne dagen blir liksom alle "dårlige" mødre glemt. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 Lucy283 skrev (3 minutter siden): Sitter her å gråter fordi jeg ikke liker morsdag. Bor hjemme men mamma gir aldri anerkjennelse, hun sier aldri at hun er glad i meg, hun sier bare negative ting til meg, og klager bare. Andre voksne skrøyder masse av meg og sier at foreldrene mine nok må være så stolte av meg.. jeg får nesten bare 6ere på skolen, jobber ved siden av, er sosial med venner, men likevel får jeg aldri skrøyd for noe. Hun er bare negativ og sur, kjefter MYE. Blir engstelig av å ha venner på besøk pga hun, derfor liker jeg best å være hos andre. Er så misunnelig på alle som har et så bra forhold med moren sin… Jeg har heller ikke et godt forhold med moren min❤️ Tenker på deg Anonymkode: 17ce0...357
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Skrevet 12. februar 2023 Det holder med én egen dag i året - nemlig bursdag! Anonymkode: dc537...383
CrazyCatLady2500 Skrevet 12. februar 2023 #5 Skrevet 12. februar 2023 Jeg er 44 og synes det er vanskelig. Vil ikke gratulere moren min, da hun ikke har vært en god mor. Så jeg later som jeg glemmer det. Eller kanskje hun forstår at jeg gjør det med vilje, jeg vet ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #6 Skrevet 12. februar 2023 Jeg synes det er hyggelig med et kort fra mine egne barn , men jeg har et komplisert forhold til min egen mor så feirer ikke med henne . Anonymkode: 0edff...263 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #7 Skrevet 12. februar 2023 Huff… moren din er vel syk på et vis? Ikke unnskyldning, men du er flink på skolen, vet at du kommer til å klare deg bra. Ingen forventninger til mamman din, uansett så kommer du til å få det bra senere i livet. Mamma kommer til å bli pliktbesøk fremover når du er utflyttet. Tror nok at hun er stolt av deg, men klarer ikke å formidle det. Kanskje en vanskelig barndom for hun, eller vanskelig ekteskap? Man kan bli traumatisert for det. Anonymkode: f632d...804
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå