Gjest gjest Skrevet 22. desember 2005 #1 Del Skrevet 22. desember 2005 jeg strøk på en av de to eksamene mine.. hva gjør jeg nå. orker rett og slett ikke ta påå alt igjen, for å ta ny eksamen til sommern! det er så grusomt kjedelig. da avhenger alt av denne eksamen, hvorvidt jeg vil komme videre. om denne eksamen heller ikke går bra, så blir det jo enda et halvår bortkasta.. men nå er jo dette året bortkasta da.. ved siden av alt så er jeg kjempe usikker på om jeg vil fortsette med emnet.. så da blir valget enda vanskeligere. men noe nytt studium starter jo ikke nå i januar allikevell og da blir jeg gående et halvt år uten skole!!! jeg vet da søren hva jeg skal gjøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. desember 2005 #2 Del Skrevet 22. desember 2005 Trekk pusten dypt og ta eksamen om igjen. Selv om du ikke føler at du orker akkurat nå, så kan det jo være det endrer seg til sommeren. Du kan like gjerne bruke dette halve året til det. Ikke gi deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 22. desember 2005 #3 Del Skrevet 22. desember 2005 Er enig med Cata om å trekk pusten dypt og ta eksamen om igjen. Men om du skal fortsette med emnet er det bare du som vet. Men jeg må innrømme jeg angrer veldig på at jeg IKKE sluttet på BI etter det første året når jeg også hadde stryk fag. Hadde jeg vært en smule "fornuftig" så skulle jeg heller ha jobbet litt først, brukt noen av pengene til å investert i en ordentlig yrkes/studie veiledning, og så heller brukt kreftene mine på noe mer spennende (for meg). Kjedelig å ha mye studielån på noe jeg ikke er helt fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetoline Skrevet 22. desember 2005 #4 Del Skrevet 22. desember 2005 Samme skjedde med meg. Tok opp masse studielån og begynte på en høyere utdanning jeg mistrivdes mer og mer med. Endte opp med stryk på halvparten av eksamene og veldig deprimert. Forbanner meg sjøl at jeg ikke sluttet før. Har i hvertfall ikke angret en dag på at jeg ikke fullførte. Fy fader så tungt det hadde blitt!! Man skal jo tross alt like det man skal jobbe med resten av livet og!! Ta deg god tid og tenk deg nøye om!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #5 Del Skrevet 22. desember 2005 Finn deg en jobb og start med å tjene penger. Studenter er slabbedasker som ikke gjør noe nyttig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #6 Del Skrevet 22. desember 2005 Trådstarter, jeg er i omtrent samme situasjon som deg, men i stedet for stryk fikk jeg to dårlige karakterer. Jeg har bestemt meg for å slutte på mitt nåværende studium og bruke noen måneder på å legge planer for fremtiden mens jeg jobber. Enten det, eller fortsette et semester til....men vil nødig låne penger til et studium jeg kommer til å slutte med. Æsj, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men du er i hvert fall ikke alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #7 Del Skrevet 23. desember 2005 Ta en pause. Finn deg en jobb mens du tenker over om dette virkelig er det du vil. Du kan også studere faget på deltid, antar at det ikke er undervisning i det neste semester. Da har du muligheten til å ta fagene uten å ta noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #8 Del Skrevet 23. desember 2005 Trådstarter, jeg er i omtrent samme situasjon som deg, men i stedet for stryk fikk jeg to dårlige karakterer. Jeg har bestemt meg for å slutte på mitt nåværende studium og bruke noen måneder på å legge planer for fremtiden mens jeg jobber. Enten det, eller fortsette et semester til....men vil nødig låne penger til et studium jeg kommer til å slutte med. Æsj, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men du er i hvert fall ikke alene ← dette var godt å høre. at det var flere enn meg som fikk jula ødlagt! uff.. jeg skulle heller ønske jeg fikk to dårlige karakterer enn stryk men.... jeg tror jeg går på, får ikke starta på noe nytt dette halvåret uansett. så jeg gir det en liten sjanse til og tar opp eksamen til sommern. da har jeg prøvd og ingen kan si at jeg ikke prøvde! går det ikkeda, gir jeg opp.. men jeg har heller ingen andre ønsker! uff.. dette var en fæl melding å få rett før jul! men godt vi er flere skal forsøke å klage på den også, men vet ike helt hva jeg skal skrive og hvordan jeg skal gå frem. er jo uansett verdt et forsjøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå