Gå til innhold

Hysterektomi - når følte du deg bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med kikkhullsmetoden.

Anonymkode: fb216...575

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg antar du mener etter operasjonen? 2-3 dager.

Skrevet
Aristoteles skrev (Akkurat nå):

Jeg antar du mener etter operasjonen? 2-3 dager.

Ja, mente det. 

På dag 3 nå. Fremdeles vondt og sover mye. Føler meg helt utslitt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, mente det. 

På dag 3 nå. Fremdeles vondt og sover mye. Føler meg helt utslitt.

Du får bare ta den tiden du trenger. Sov og slapp av og plei deg selv :) 

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke kikkhull men tok en ukes tid og så føles jeg mest som før og lite smerter

Anonymkode: 733b8...ae4

• Liker 1
Skrevet

2-3 dager, markant bedring fra dag til dag

• Liker 1
Skrevet

Gått en uke nå, har fremdeles smerter og en slags tyngdefølelse i nedre del av magen.

Skjønner at jeg ikke har komplikasjoner, men blir litt fortvilt av at det er meningen jeg skal føle meg så mye bedre nå. For jeg  gjør jo ikke det. Små spaserturer er slitsomme, klarer bare å bevege meg rundt i leiligheten. 

Skrevet

Selv om det var med kikkhull så er det jo en operasjon. Man må ta tiden til hjelp. Dessuten er helningsprosessen ulik hos de fleste. Men hvis smertene er blitt så intense så bør du jo kontakte legen. 

Anonymkode: 6bf0d...f25

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selv om det var med kikkhull så er det jo en operasjon. Man må ta tiden til hjelp. Dessuten er helningsprosessen ulik hos de fleste. Men hvis smertene er blitt så intense så bør du jo kontakte legen. 

Anonymkode: 6bf0d...f25

Det er ikke intense smerter, mer en dump smerte som ikke går vekk og jeg tar smertestillende hver 5. time. Jeg må jo forlenge sykemeldingen min, ser ikke for meg å gå på jobb hvis det er som dette om noen dager. Føler bare jeg ble forespeilet en mye mindre smertefull tid noen dager etter operasjonen. Derfor jeg lurer på hvordan det var for andre.

Skrevet

Kanskje du burde la deg undersøke hos en gynekologi. Bare for å sjekke at ting er som de skal ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje du burde la deg undersøke hos en gynekologi. Bare for å sjekke at ting er som de skal ?

Skal ringe sykehuset mandag hvis jeg ikke blir bedre. Vet bare ikke om jeg kanskje overdriver eller hvordan det egentlig skal føles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...