AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 Jeg har vært sammen med en i noen måneder nå, men han ønsker fortsatt å holde forholdet vårt «skjult».. blir lei meg, føler det er noe galt med meg. Vet han ikke har kone og barn, så dere trenger ikke å nevne det men føler fortsatt det er dumt.. Anonymkode: b061d...873
Rødstrupa Skrevet 12. februar 2023 #2 Skrevet 12. februar 2023 Hva er grunnen til at han ikke vil’’annonsere’’det?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 Da bare bruker han deg. Han holder garantert døren åpen for andre damer og dumper deg snart Anonymkode: 627f5...277 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Skrevet 12. februar 2023 Her tenker jeg at grunnen hans for å gjøre det er relevant å vite noe om Anonymkode: b8465...890
Million Skrevet 12. februar 2023 #5 Skrevet 12. februar 2023 Ok. Det er en grunn til at han ikke vil at omgivelsene skal få vite at han er i et forhold. Hva er den grunnen? Har han nektet å oppgi det? Jeg ville blitt mistenksom. Svært mistenksom.
VXL100 Skrevet 12. februar 2023 #6 Skrevet 12. februar 2023 Haha, du blir brukt og lar det skje. Skjerp deg! Finn noen som vil ha deg i stedet.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #7 Skrevet 12. februar 2023 Sånn var en jeg var sammen med også. Det viste seg at han ikke var kommet seg videre mentalt etter ekteskapet sitt. Anonymkode: b2db2...34a 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #8 Skrevet 12. februar 2023 Har han barn etc? Det kan jo være han faktisk ønsker å holde det for seg selv til han er sikkert på at han er klar.. Ikke uvanlig det…? Er det ingen som skal få vite det? Anonymkode: 9dcec...2e4
Hjelpsom Skrevet 12. februar 2023 #9 Skrevet 12. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har vært sammen med en i noen måneder nå, men han ønsker fortsatt å holde forholdet vårt «skjult».. blir lei meg, føler det er noe galt med meg. Vet han ikke har kone og barn, så dere trenger ikke å nevne det men føler fortsatt det er dumt.. Anonymkode: b061d...873 Spør han hvorfor det er så viktig. Hvis han nekter å svare så er det vel et rødt flagg, men det kan jo også hende at han ikke helt vet selv. Du kan jo for eksempel si at nå er det på tide at det kommer ut og at du ikke er komfortabel med å holde det hemmelig lenger siden du da får tvil. Du får bare prøve deg fram og se hva som når fram til han. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #10 Skrevet 12. februar 2023 Spør han hvorfor. Det er kun han som kan svare deg på dette. Enten er han flau over deg (ikke god nok jobb, ikke pen nok for kompisene, feil rase, etc), eller så er han usikker på følelsene sine, og vil ikke si det til andre før han er sikker på at han vil være langvarig kjæreste med deg. Eller så har han dame. Dama til eksen min trodde hun ble sammen med en singel mann (på vei til å flytte ut fra meg)... Dette hadde han "glemt" å fortelle meg (kona) Anonymkode: 7cf0c...fcc
Daria Skrevet 12. februar 2023 #11 Skrevet 12. februar 2023 Som i vil ikke annonsere det på facebook, ikke fortelle venner og familie om det eller ikke vise seg offentlig sammen med deg? Jeg antar han har gjort et forsøk på å forklare deg hvorfor han synes dette er en rasjonell ting å kreve av deg? Ikke at jeg kan se noen akseptabel grunn til å finne seg i det, men første bud er å forlange en forklaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå