Numii Skrevet 15. februar 2023 #21 Skrevet 15. februar 2023 Hvorfor kan dere ikke være kjærester? Går jo fint an å ha et avstandsforhold, å være særboere. Barna blir jo store en vakker dag ❤️
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #22 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har bommet på alle tipsene dine Anonymkode: d7e4f...425 Du kan avbryte det du har i dag, starte på nytt med en annen svartkatt skrev (27 minutter siden): For meg er det forskjell på pulevenn og venner med fordeler. Pulevenn er ikke en venn. Det er en du har sex med. Thats it. Elendig ord. Venn med fordeler. Er en venn du kan gjøre diverse med, snakke med, og har se med. Dere er egentlig ingen av delene. Dere er i datingfasen uten å se en fremtid sammen. Enig, men når man starter å blande inn vennskap/andre relasjoner med sex blir det bare surr til slutt. Derfor hold det kun til sextreff....holdt på med dette selv i snart 20år. Lært mye. Jeg passer ikke til kjæresteopplegg, så holder meg til sexpartnere KUN treffes for sex...som kan være jævlig bra. Husk også en ting: et menneske som gir deg god sex....trenger ikke passe deg på andre områder i livet. Anonymkode: 101c1...2a1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #23 Skrevet 15. februar 2023 Numii skrev (43 minutter siden): Hvorfor kan dere ikke være kjærester? Går jo fint an å ha et avstandsforhold, å være særboere. Barna blir jo store en vakker dag ❤️ Vi bor veldig langt fra hverandre i to ulike byer. Ingen av oss ønsker å flytte og mine barn er barneskole alder. Men kunne ønske💕 Anonymkode: d7e4f...425
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #24 Skrevet 15. februar 2023 Snok1 skrev (2 timer siden): Eeeeeehhhh…….fordi det er deilig? Ja, men man ligger vel ikke med hvem som helst bare fordi det er deilig? Anonymkode: d7e4f...425
Snok1 Skrevet 15. februar 2023 #25 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja, men man ligger vel ikke med hvem som helst bare fordi det er deilig? Anonymkode: d7e4f...425 Ikke hvem som helst, men svært mange kan være verktøy for intens nytelse.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #26 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du kan avbryte det du har i dag, starte på nytt med en annen Enig, men når man starter å blande inn vennskap/andre relasjoner med sex blir det bare surr til slutt. Derfor hold det kun til sextreff....holdt på med dette selv i snart 20år. Lært mye. Jeg passer ikke til kjæresteopplegg, så holder meg til sexpartnere KUN treffes for sex...som kan være jævlig bra. Husk også en ting: et menneske som gir deg god sex....trenger ikke passe deg på andre områder i livet. Anonymkode: 101c1...2a1 Takk! Kan jeg spørre deg om hva det er som gjør at du ikke ønsker en fast kjæreste? Anonymkode: d7e4f...425
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #27 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 14.2.2023 den 21.21): Vi har barn og bor på ulike steder i landet. Så vi treffes ikke daglig, men vi treffes gjerne hver 2 mnd og har gjort dette i 1,5 år ca. Har daglig kontakt. Så det er jo komplisert ettersom vi ikke kan flytte noen av oss. Men du har vel rett. Anonymkode: d7e4f...425 Dere kan jo være offisielle kjærester trass litt avstand? Trenger ikke flytte sammen. Eller har han allerede samboer? Anonymkode: 2b6c4...a6e
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #28 Skrevet 16. februar 2023 On 2/15/2023 at 9:18 AM, AnonymBruker said: Hvorfor kan det ikke bli dere? Anonymkode: 94eb2...6d4 Komplisert. Men det enkleste å forklare det med, er at vi kunne likesågreit vært i familie, da våre familier kjenner hverandre tett. Han og jeg har sett hverandre uttale ganger når vi var barn, men ikke blitt kjent før i voksen alder. Vi er betatte av hverandre, men det føles likevel for nært. Hans mor er som en tante for meg. Anonymkode: 972a5...1f5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #29 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dere kan jo være offisielle kjærester trass litt avstand? Trenger ikke flytte sammen. Eller har han allerede samboer? Anonymkode: 2b6c4...a6e Han har ikke samboer, men jeg mistenker at jeg ikke er den eneste kvinnen i livet hans dessverre. Anonymkode: d7e4f...425
norw Skrevet 16. februar 2023 #30 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 19.16): Dette ender i brak og sorg. Slutt. Bare slutt. Aldri gi kjærestefordeler til en mann som ikke vil ha deg. Hvor mange ganger må jeg si dette her??? Er det kjærlighet så har dere ikke slikt kaldt spill. Hva er problemet med å bli glad i noen, elske noen. Mannen er inni deg dagligt. Krever du ikke mer respekt kvinne?!! Skjerp deg. Enten er dere sammen eller slett og blokker. Anonymkode: d1774...fc7 Jo, dette kan fungere fint for noen. Og hvor står det noe om mangel på respekt? Inni TS daglig står det heller ingenting om. Virker som at mange er veldig ivrige på å blokkere 😑
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #31 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 19.12): Pleier du å si til din pulevenn at du er glad i h*n? Hvordan behandler dere en pulevenn vs en dere dater? Vi har egentlig blitt enige om at vi ikke er ute etter noe seriøst, men vi snakker sammen hver eneste dag og ligger sammen hver gang vi treffes. Det er veldig forvirrende og nå har vi begynt å si at vi er glad i hverandre. Anonymkode: d7e4f...425 Mange som svarer på om det er lurt å ha en pulevenn i stedet for spørsmålene ditt her, men jeg kan jo prøve: Jeg behandler mine FWB-er (har 4-5 stk) omtrent likt med en date - dvs kjærlig og med respekt. Lager middager sammen, går ut og spiser, reiser på ferier. Kan også også si at jeg er glad i henne hvis vi er nære og har hatt en relasjon over lengre tid. men det har ikke skjedd så ofte. Men dater jeg - så prioriterer jeg henne, framfor en FWB. Forøvrig er det vel ikke en pulevenn når dere er glad i hverandre? Pulevenner puler bare. Og en sexpartner, er alle du har sex med, også kona. M40 Anonymkode: 018c5...48e 1
Andro Skrevet 16. februar 2023 #32 Skrevet 16. februar 2023 Vi har forlengst konstatert at vi er glad i hverandre og vi er veldig gode venner. Hver gang vi møtes kjennes magisk, nesten elektrisk, av erotisk begjær. Samtidig er det helt klart at det ikke skal bli noe vanlig forhold ut av det. Jeg ønsker meg ikke noe forhold, og finner stor trygghet i at han er i et annet "offisielt" forhold. Dersom man forelsker seg, og den ene begynner å fabulere om et kjæresteforhold ender det fort med tragedie - om man ikke faller i takt...
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #33 Skrevet 16. februar 2023 Andro skrev (15 minutter siden): Vi har forlengst konstatert at vi er glad i hverandre og vi er veldig gode venner. Hver gang vi møtes kjennes magisk, nesten elektrisk, av erotisk begjær. Samtidig er det helt klart at det ikke skal bli noe vanlig forhold ut av det. Jeg ønsker meg ikke noe forhold, og finner stor trygghet i at han er i et annet "offisielt" forhold. Dersom man forelsker seg, og den ene begynner å fabulere om et kjæresteforhold ender det fort med tragedie - om man ikke faller i takt... Har du stor trygghet fordi han har kone/samboer? Den tryggheten varer nok ikke evig. Har opplevd nøyaktig det samme. Var 100% trygg det første året, så begynte jævelskapet som varte i to år… Anonymkode: 2b6c4...a6e
Andro Skrevet 16. februar 2023 #34 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du stor trygghet fordi han har kone/samboer? Den tryggheten varer nok ikke evig. Har opplevd nøyaktig det samme. Var 100% trygg det første året, så begynte jævelskapet som varte i to år… Det har vart lenge. Velig lenge og det er bare fint.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #35 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mange som svarer på om det er lurt å ha en pulevenn i stedet for spørsmålene ditt her, men jeg kan jo prøve: Jeg behandler mine FWB-er (har 4-5 stk) omtrent likt med en date - dvs kjærlig og med respekt. Lager middager sammen, går ut og spiser, reiser på ferier. Kan også også si at jeg er glad i henne hvis vi er nære og har hatt en relasjon over lengre tid. men det har ikke skjedd så ofte. Men dater jeg - så prioriterer jeg henne, framfor en FWB. Forøvrig er det vel ikke en pulevenn når dere er glad i hverandre? Pulevenner puler bare. Og en sexpartner, er alle du har sex med, også kona. M40 Anonymkode: 018c5...48e Takk! Så fint at du behandler jentene bra. Men vet de at de er en av 4-5 stk? Hva er det som gjør at du du ikke vil innlede ett fast forhold? Eller er dette jenter som du dater mens du venter på den riktige? Hvordan løser du dette med å date flere samtidig? Min relasjon behandler meg fint, men han er nok ikke helt ærlig på at han sjonglerer flere jenter og det gjør meg litt gal. TS Anonymkode: d7e4f...425
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå