AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 Pleier du å si til din pulevenn at du er glad i h*n? Hvordan behandler dere en pulevenn vs en dere dater? Vi har egentlig blitt enige om at vi ikke er ute etter noe seriøst, men vi snakker sammen hver eneste dag og ligger sammen hver gang vi treffes. Det er veldig forvirrende og nå har vi begynt å si at vi er glad i hverandre. Anonymkode: d7e4f...425
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #2 Skrevet 12. februar 2023 Dette ender i brak og sorg. Slutt. Bare slutt. Aldri gi kjærestefordeler til en mann som ikke vil ha deg. Hvor mange ganger må jeg si dette her??? Er det kjærlighet så har dere ikke slikt kaldt spill. Hva er problemet med å bli glad i noen, elske noen. Mannen er inni deg dagligt. Krever du ikke mer respekt kvinne?!! Skjerp deg. Enten er dere sammen eller slett og blokker. Anonymkode: d1774...fc7 2 1
John McClane Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 Ha ha ha! You are fucked! Neste gang sier du til henne når du er kommet at faen det er deilig å ha deg som tømmetryne, gleder meg til neste gang jeg ikke har annet å gjøre på. Da har du fikset dette😄 Neida, hva er problemet? Du er kanskje nesten i et forhold og hva er galt med det? Du vil i det minste knulle dama fortsatt😄
Friluftsmann70 Skrevet 14. februar 2023 #4 Skrevet 14. februar 2023 Livet er kort, og hvorfor skal vi ikke nyte det slik vi best ønsker det. Om det er å vente til den rette eller one night. En pulevenn har helt klart sine fordeler, med den risiko at den ene får følelser, det må man være beredt for. Men vi må også tåle å bli skuffet, dersom forelskelsen kommer og det ikke er gjensidig. Nyt livet 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #5 Skrevet 14. februar 2023 Friluftsmann70 skrev (1 minutt siden): Livet er kort, og hvorfor skal vi ikke nyte det slik vi best ønsker det. Om det er å vente til den rette eller one night. En pulevenn har helt klart sine fordeler, med den risiko at den ene får følelser, det må man være beredt for. Men vi må også tåle å bli skuffet, dersom forelskelsen kommer og det ikke er gjensidig. Nyt livet Men hvorfor ligge med noen man ikke har følelser for flere ganger? Jeg skjønner det bare ikke. Det føles helt feil å ligge med noen bare for å ha sex. Anonymkode: d7e4f...425 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #6 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 19.16): Dette ender i brak og sorg. Slutt. Bare slutt. Aldri gi kjærestefordeler til en mann som ikke vil ha deg. Hvor mange ganger må jeg si dette her??? Er det kjærlighet så har dere ikke slikt kaldt spill. Hva er problemet med å bli glad i noen, elske noen. Mannen er inni deg dagligt. Krever du ikke mer respekt kvinne?!! Skjerp deg. Enten er dere sammen eller slett og blokker. Anonymkode: d1774...fc7 Vi har barn og bor på ulike steder i landet. Så vi treffes ikke daglig, men vi treffes gjerne hver 2 mnd og har gjort dette i 1,5 år ca. Har daglig kontakt. Så det er jo komplisert ettersom vi ikke kan flytte noen av oss. Men du har vel rett. Anonymkode: d7e4f...425
Friluftsmann70 Skrevet 14. februar 2023 #7 Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor ligge med noen man ikke har følelser for flere ganger? Jeg skjønner det bare ikke. Det føles helt feil å ligge med noen bare for å ha sex. Anonymkode: d7e4f...425 For deg og mange andre er det helt feil, for andre er sex ren nytelse. For egen del må jeg ha en viss conection, kjenne henne, men trenger ikke å ha følelser eller forelskelse. Vi er alle forskjellige, og viktig at vi ikke fordømmer andre med andre lyster og ønsker. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #8 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men hvorfor ligge med noen man ikke har følelser for flere ganger? Jeg skjønner det bare ikke. Det føles helt feil å ligge med noen bare for å ha sex. Anonymkode: d7e4f...425 Derfor kommer du aldri til å forstå det heller. Anonymkode: ade8e...753 1 1
Helene1982 Skrevet 15. februar 2023 #9 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men hvorfor ligge med noen man ikke har følelser for flere ganger? Jeg skjønner det bare ikke. Det føles helt feil å ligge med noen bare for å ha sex. Anonymkode: d7e4f...425 Jeg forstår det om man snakket om en person man ikke har respekt for eller ikke liker overhodet, og jeg tror som andre i tråden sier, at vi er ulike når det gjelder hvor ofte vi ønsker å ha sex, og forpliktelser vi ønsker fra en sexpartner. Jeg kan ha sex-venner. Jeg liker dem og har respekt for dem, men har ikke lyst til å leve sammen med dem, og jeg har vennefølelser - jeg er glad i dem, men er ikke forelsket. Testen er om man blir sjalu om én av dere ligger med noen andre. Da fungerer det ikke. 1
Snok1 Skrevet 15. februar 2023 #10 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men hvorfor ligge med noen man ikke har følelser for flere ganger? Jeg skjønner det bare ikke. Det føles helt feil å ligge med noen bare for å ha sex. Anonymkode: d7e4f...425 Eeeeeehhhh…….fordi det er deilig? 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #11 Skrevet 15. februar 2023 Ja, vi er jo glad i hverandre. Men det kan aldri bli oss. Og joda, det har nå vært følelser, og det er vel fortsatt til en viss grad det. Men det kan uansett aldri bli oss. Så da blir det sånn 🤷♀️ Bedre med sex og nærhet fra en du er glad i, enn å ha one night stands? Anonymkode: 972a5...1f5 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #12 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, vi er jo glad i hverandre. Men det kan aldri bli oss. Og joda, det har nå vært følelser, og det er vel fortsatt til en viss grad det. Men det kan uansett aldri bli oss. Så da blir det sånn 🤷♀️ Bedre med sex og nærhet fra en du er glad i, enn å ha one night stands? Anonymkode: 972a5...1f5 Hvorfor kan det ikke bli dere? Anonymkode: 94eb2...6d4
Majer Skrevet 15. februar 2023 #13 Skrevet 15. februar 2023 Min erfaring med ff er at det er akkurat som en kjæreste, men så lar de deg date andre ved siden av. Jeg vil sammenligne det med et polygamt forhold. Det eneste unntaket er at jeg ikke møter den andre sin familie.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #14 Skrevet 15. februar 2023 Pulevenn var et tåpelig ord, sexpartner er vel bedre. Mange driter seg ut når de innleder sexforhold, sex for sexen sin skyld kan gjøres veldig ukomplisert. Hvordan ha et forhold basert på sex? - Man møtes kun for sextreffene, ikke noen utenom. - Kun kontakt for å avtale neste treff, ønsker om hva som skal skje etc. - Ikke møtes for ofte, da blir spenningen mindre. Min erfaring er annenhver uke. - Ikke del noe av privatlivet ditt. - Bruk kondom, også på oralsex. Ha alltid en angrepille liggende hjemme som kvinne. Anonymkode: 101c1...2a1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #15 Skrevet 15. februar 2023 Du puler ikke på venner,det er en uskreven regel. Anonymkode: 2dc5e...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #16 Skrevet 15. februar 2023 Majer skrev (35 minutter siden): Min erfaring med ff er at det er akkurat som en kjæreste, men så lar de deg date andre ved siden av. Jeg vil sammenligne det med et polygamt forhold. Det eneste unntaket er at jeg ikke møter den andre sin familie. Mener du i sex sammenheng eller generelt? Prater du med din sex venn om private ting, sender koselige meldinger osv? Anonymkode: d7e4f...425
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #17 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ja, vi er jo glad i hverandre. Men det kan aldri bli oss. Og joda, det har nå vært følelser, og det er vel fortsatt til en viss grad det. Men det kan uansett aldri bli oss. Så da blir det sånn 🤷♀️ Bedre med sex og nærhet fra en du er glad i, enn å ha one night stands? Anonymkode: 972a5...1f5 Men siden det ikke kan bli dere, er det da en tidsgrense på dette? Prater dere daglig? Anonymkode: d7e4f...425
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #18 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Pulevenn var et tåpelig ord, sexpartner er vel bedre. Mange driter seg ut når de innleder sexforhold, sex for sexen sin skyld kan gjøres veldig ukomplisert. Hvordan ha et forhold basert på sex? - Man møtes kun for sextreffene, ikke noen utenom. - Kun kontakt for å avtale neste treff, ønsker om hva som skal skje etc. - Ikke møtes for ofte, da blir spenningen mindre. Min erfaring er annenhver uke. - Ikke del noe av privatlivet ditt. - Bruk kondom, også på oralsex. Ha alltid en angrepille liggende hjemme som kvinne. Anonymkode: 101c1...2a1 Har bommet på alle tipsene dine Anonymkode: d7e4f...425
svartkatt Skrevet 15. februar 2023 #19 Skrevet 15. februar 2023 For meg er det forskjell på pulevenn og venner med fordeler. Pulevenn er ikke en venn. Det er en du har sex med. Thats it. Elendig ord. Venn med fordeler. Er en venn du kan gjøre diverse med, snakke med, og har se med. Dere er egentlig ingen av delene. Dere er i datingfasen uten å se en fremtid sammen. 1
Majer Skrevet 15. februar 2023 #20 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Mener du i sex sammenheng eller generelt? Prater du med din sex venn om private ting, sender koselige meldinger osv? Anonymkode: d7e4f...425 Det blir sånn ja. Skal jeg først ha kjæreste må det altså bli med noen som bare har kjærester eller holder seg unna menn. Forstår ikke hvorfor man ellers skal ha kjæreste. Rent økonomisk er det lønnsomt mtp boliglån, men det synes jeg ikke er en god nok grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå