Gå til innhold

Burde jeg fjerne håret?  

48 stemmer

1. 1. Fjerne håret?

• Behold det slik det er
      12
    • Shave bort alt
      34
    • Annet?
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg er en heterofil mann i slutten av tjueårene som lurer på om jeg burde glattbarbere meg for å bli mer attraktiv for kvinner i 20-30 års alderen. Har spurt flere jeg kjenner, men kommer ikke frem til et klart svar. Er ca. 1.90 høy om det er av betydning mtp. synlighet.

Vil helst at kun kvinner svarer på meningsmålingen :)

På forhånd takk!

Prøvde et snapchat-filter for å få en pekepinn på hvordan det blir. Bildekvaliteten her er riktignok mye dårligere. Fikset også på skjegget og fjernet brysthårene som stakk ut av t-skjorta. Takk for de tipsene!

rfvqFbt.png

rsx6Weg.jpg

3bt3X10.jpg

3leGKd9.jpg

8Epy8km.jpg

Endret av man1122
Oppdaterte etter tilbakemelding
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ta alt av :) når en blir så tynn i håret er det best. Og sexy. 

Anonymkode: abaf1...01e

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

3-7 mm ja. Hårklippemaskin.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Synes det ser greit ut som det er, hadde ikke skremt bort meg 😊 Om du begynner å spare til hentesveis, derimot 😄

• Nyttig 1
Skrevet

Fin og velstelt klipp. Synes du godt kan beholde denne. Ut fra bilde ser det ut til at du kler denne veldig godt. Du viser selvtillit og integritet med å ikke maskinklippe deg.

Anonymkode: 9909c...275

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Behold det som det er i noen år til men bruk spray og ikke gele. Hårgeleen du har i gjør at det tynne de håret på toppen klistrer seg sammen så du ser mer skalla ut, med hårspray og børste så vil håret spre seg mer utover og dekke den kommende månen.

Anonymkode: 14713...13c

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Sorry, men ta alt.. Barber deg noen få mm.. Og ei sveisen! 

Fins mange kjekke skalla menn der ute.. F. Eks jason statham, skuespilleren, tynn i håret han å, men ser mye bedre ut når det er barbert. 

Er jo bare prøve, håret vokser jo ut igjen eventuelt. 

K 35

Anonymkode: ebaef...872

• Nyttig 2
Skrevet

Dette MÅ bort! Helt kort. Pass på at du ikke blir seende ut som en sopp (det gjør det når det vokser ut igjen, så du må ta det hyppig). 

• Nyttig 1
Skrevet

Du kler absolutt klippen, men du kan prøve litt kortere eller ta en Jason som noen nevner. Det vokser uansett ganske fort ut igjen. Og du burde redusere skjegget også, evt barbere det bort. 

Om du ikke er fremmed for litt voksing så kan du få formet hårveksten på brystkassa slik at du kan ha tskjorter med v hals istedenfor rund hals.

Anonymkode: 1015a...280

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du kler absolutt klippen, men du kan prøve litt kortere eller ta en Jason som noen nevner. Det vokser uansett ganske fort ut igjen. Og du burde redusere skjegget også, evt barbere det bort. 

Om du ikke er fremmed for litt voksing så kan du få formet hårveksten på brystkassa slik at du kan ha tskjorter med v hals istedenfor rund hals.

Hvorfor skal han fjerne håret på brystkassa? 

Anonymkode: c10d1...201

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skal han fjerne håret på brystkassa? 

Ikke alt, bare det som vil stikke ut. Fordi da blir han skikkelig hot og vil få sjans hos mange damer.

Skrevet

Alt må bort! Så kan du heller spare skjegget, men du må stelle det.

K28

Anonymkode: c6aff...ee2

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hår på brystkassa er sexy.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke alt, bare det som vil stikke ut. Fordi da blir han skikkelig hot og vil få sjans hos mange damer.

Ikke enig. Hår er sexy. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Barber eller klipp det helt kort. Og rensk opp skjeggveksten nedover halsen også, det ser fort uflidd ut. Hår på brystet derimot er bare sexy.

Anonymkode: ffc07...699

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Fin og velstelt klipp. Synes du godt kan beholde denne. Ut fra bilde ser det ut til at du kler denne veldig godt. Du viser selvtillit og integritet med å ikke maskinklippe deg.

Anonymkode: 9909c...275

Dette.

Skrevet

Jeg vil si du gjør deg selv mer uattraktiv når du bevarer håret i den lengden når det er så tynt, ville tatt det. Noen korte mm kan fungere om du ikke vil gå helt glatt. Skjegg og brysthår er bare fint, men skjegget kunne også bli tatt på halsen for å se mer stelt ut.

Anonymkode: 7724c...8d8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hår på brystkassa er sexy.

Ikke det som stikker ut over halsen på tskjorter.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ikke det som stikker ut over halsen på tskjorter.

Jo, det er deilig

Anonymkode: 520ad...b67

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Må si takk for alle svar så langt. Virker som at de fleste mener jeg burde fjerne det eller tynne det helt ned, men jeg ser også argumentene til de som mener jeg burde beholde håret, så jeg er fortsatt litt usikker. Burde vel egentlig bare teste det, men det er en viss terskel. Tipsene angående skjegget og hårene som stikker opp av skjorta var også nyttige.  Vil tro det samme gjelder rygghår som stikker opp i nakken. Ville aldri ha tenkt på det hvis det ikke ble kommentert her. Flere innspill er naturligvis velkomne!

Endret av man1122
Dårlig setningsoppbygning
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...