Gå til innhold

Rabalder=redd som f... nå!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Atte....Sånn viss at.... Når man er gravid... Når i svangerskapet begynner man å få den der berømte spise-nøda? Jeg hørte tidligere at den kom etter 3.måned. Er det feil? Jeg sitter nemlig og ønsker meg flere tonn med tomater å spise. Og jeg hater tomater...over alt her i verden.... Og den der følelsen man har nedi magen i begynnelsen av graviditeten.... Kjennes det ut som mensen kommer? Bare at den følelsen sitter sånn av og på lenge? For jeg skulle nemlig ha hatt mensen på torsdag, og den er ikke kommet!!!!! :cry: Flere ganger så har jeg trodd at den kom , ved å ha kjent den der "mens-murringa", men så har alt roa seg igjen. Dette har hendt flere ganger nå. Mensen kan jo ikke være på tur, for så å ombestemme seg og snu igjen???? :o Har aldri vært borti dette før, jeg da.........

Hilsen en stakkarslig forvirret liten sjel!

Videoannonse
Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg trur seriøst det er påtide at du tar en tur innom et apotek, kjøper en test, og får vite? Så slipper du engste deg... En test endrer jo ikke på realitetne, du får bare vite fakta. (altså, du blir ikke mer gravid av at en test viser to blå, du får bare vite om det. Og den kan jo avkrefte dine mistaner, så du slipper å engste deg :)

Mensen "ombestemmer" seg ikke nei. Den kommer, eller så kommer den ikke, men den driver ikke og lurer deg og 'nesten kommer, men ombestemmer seg' i flere dager.

Ta en test du, og oppdater oss. Vi bryr oss jo vet du :)

Dette ornder seg :) *krysse fingrene optimistisk*

Skrevet

Test deg lillevenn! Det er bedre å få avkreftet eller bekreftet det! :D

klem x

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke for å skremme deg, men jeg kjenner en dame som har fire barn, og hun spiser alltid masse tomater rett fra boksen(hermetiske) hver gang hun er gravid.

Sist gang visste hun ikke at hun var gravid, men satt altså og spiste tomater. Dermed spør samboeren henne "du er vel ikke gravid igjen vel...he, he, he", hvorpå damen tenker etter og sier....eh..jo, kanskje?

Ja, og hun var altså gravid...

På den annen side, jeg har ofte hatt intens lyst på diverse rare saker, men aldri vært gravid av den grunn...

Lykke til, og kjøp en test!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har testa nå. Det ble negativt. Bare en blå..... Vet egentlig ikke om jeg skal le eller gråte, jeg......

Gjest Zalomine
Skrevet

Var det ikke det du ville da?

Men det er nå rart med det, selv om det er det vi vil, så er det en liten følelse langt inne.....?

*klemme*

Gjest Zalomine
Skrevet
Har testa nå. Det ble negativt. Bare en blå..... Vet egentlig ikke om jeg skal le eller gråte, jeg......

Så. *lillian*, mener du "ta en test til", eller?

Skrevet

:oops: ooops.... hehe.... Så ikke Rabalder sitt innlegg før etter jeg hadde sendt svaret.... :lol: Hehe.... Ikke alltid man får med seg alt når man skal skynde seg.... :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei det ble ingen baby nå. Var jo egentlig helt greit. Etter logikken, så passet det jo ikke nå uansett. Men jeg hadde jo det der bitte-lille håpet... Hadde jo ikke tatt livet av meg om jeg fikk en liten mini-me da :) Testen sa iallefall klart og tydelig NEI her til meg. Så da tar jeg sats på at jeg ikke er gravid. Men man vet jo ikke 100% sikkert. Utifra den nye syklusen som jeg har kommet inn i, så har jeg ikke peiling på hva som er over tida eller ei. Etter den gamle 28-dagers syklusen så var jeg over tida på fredag. Det kan jo gå både 5 og 6 uker mellom hver mens. Men da er det vel bare å sette seg ned å vente i såfall. Men slutt på tenkinga å luringa :D Det blir man smårar av!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...