Gå til innhold

Noen som vet hva som står på de nyfødt-båndene som babyen får rundt håndleddet på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan hjelpe meg, det er i forbindelse med en historie jeg holder på å skrive. 

Anonymkode: 12a8d...029

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personalia til mor

Anonymkode: ac8ae...d87

• Liker 1
Skrevet

Fornavn og etternavn til mor og kjønn på babyen, fødselsdato og klokkeslett også.

Anonymkode: 2ccfc...6c4

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk🥰

Anonymkode: 12a8d...029

Skrevet

Mulig det ble gjort annerledes fordi barnet mitt allerede hadde fått fødselsnummer når han fikk båndet sitt (de glemte å gi han bånd og kom ikke på det før på dag 4 😅), men på hans sto det mitt navn, hans fødselsnummer og en liten QR-kode.

Anonymkode: 40e34...86f

Skrevet

QR kode personnummer 

Hansen Pike/Gutt, Anne

arendalsgata 3

1490 Risør

Skrevet

Tror det varierer mellom sykehus? Ifjor på datteren min sitt sto det mitt navn + kjønn (pike mener jeg det sto) + fødselsnummer til baby. Hun fikk fødselsnummer med en gang hun ble født.

Anonymkode: b5e0d...aaf

Skrevet

På 2023 barnet sto det etternavn mor *kjønn* fornavn og fødselsnummer. Samt en qrkode

På 2019 barnet sto det midlertidige fødselsnummeret for da tok det noen timer før de fikk oppdatert nummeret og byttet bånd. 

Anonymkode: 499f2...826

Skrevet

Min hadde flere bånd. Det ene hadde mitt navn og personnr + hennes kjønn og fødselstidspunkt skrevet på med penn. Det andre hadde mitt navn og hennes kjønn (pike) og hennes personnr. Antar det første lages før fødselen og det andre blir laget når barnet er født. La ikke merke til om det var en QR-kode der. Dette var i 2022. 

Anonymkode: 2a90f...e03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...