AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 Jeg har de siste dagene hatt konstant vonde harde brystvorter og jeg forstår ikke hvorfor. jeg er 41 år gammel og ble sterilisert for 8 år siden. Kan det ha noe med overgangsalder å gjøre? Anonymkode: 0fa48...e14
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #2 Skrevet 12. februar 2023 Har ikke erfaring med det selv, men et kjapt google søk ista ga mange resultater hvor det sto at endringen i hormoner når man går over til overgangsalder kan gi ømme og hovne bryster slik som man kan få før en menstruasjon. Syns 41 år hørtes tidlig ut til overgangsalder da, men jeg vet ikke hvor tidlig andre kvinner i din familie har hatt overgangsalder. Anonymkode: e5420...ffd
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 Takk for svar. Min mor kom tidlig i overgangsalderen , men det var fordi hun måtte fjerne livmor. Min mormor var sen i overgangsalder. spørst om jeg skulle hatt en sjekk hos legen. Kan ikke være naturlig å gå med ømme brystvorter i dagesvis i min alder… Anonymkode: 0fa48...e14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå