Gå til innhold

Noen som er i Puerto Rico nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Gran Canaria. Hvordan er været og temperaturen? Stemmer det som står på yr, eller er det varmere? Synes det ser litt kjøligere ut der enn jeg hadde forventet. Skal nedover i uke 8 og 9. 

Anonymkode: 71fa4...c60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reiser til Mogan i morgen, som er rett ved Puerto Rico. Mine foreldre har vært der i en uke allerede, og rapporterer om opptil 25 grader på det varmeste, men litt kaldt på morgen og kveld. Jeg har forstått det slik at det ofte er bedre vær der enn det som meldes på yr.

Anonymkode: c5a1a...864

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har vært på Gran Canaria, i nærheten av P. Rico, i februar og mars før. Det er som en fin norsk sommerdag på dagtid, så lenge solen er oppe. Men så fort solen går ned (eller før den står opp), bør man ha en jakke klar. Da blir det ganske kjølig. Kalde ørkenvinder fra Afrika blåser over havet.

Det er ikke typisk glovarme sydentemperaturer der på denne årstiden, så ta med litt vanlige klær også, ikke bare ermeløst og nakne bein på kveldstid.

Endret av Million
  • Liker 1
Skrevet

Været holder på å endre seg akkurat nå, vært en regnfull vinter, de siste to ukene kalde og gult varsel på regn flere ganger, men nå er skyene borte!. Jeg er på en av de andre øyene og det har vært kaldere og har regnet mer enn på mange år forteller folk her, ja selv om sola selvfølgelig også er på himmelen hver dag. Det var nede i 16-18 grader på dagtid av og på i noen uker, men nå i dag har det vært 26. Normalen er rundt 23 omtrentlig hele året, så godt og stabilt med noen høydare her og der. Men klima endringer merkes også her ja!

Anonymkode: eb20a...596

• Liker 1
Skrevet

Unner dere pensjonister å nyte finværet 😀

Anonymkode: 41353...0c3

Skrevet
Million skrev (1 time siden):

Jeg har vært på Gran Canaria, i nærheten av P. Rico, i februar og mars før. Det er som en fin norsk sommerdag på dagtid, så lenge solen er oppe. Men så fort solen går ned (eller før den står opp), bør man ha en jakke klar. Da blir det ganske kjølig. Kalde ørkenvinder fra Afrika blåser over havet.

Det er ikke typisk glovarme sydentemperaturer der på denne årstiden, så ta med litt vanlige klær også, ikke bare ermeløst og nakne bein på kveldstid.

Hvor mye klær da? Er tights og genser nok til ungene på kvelden? Eller snakker vi bukse, genser og jakke, og lange sokker i skoa, ikke sandaler?

Anonymkode: 71fa4...c60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...