Sun Mei Skrevet 22. desember 2005 #1 Skrevet 22. desember 2005 Er det noen som har noen gode råd mot reisefeber? Det er ikke noe godt å grue seg så lenge i forveien. Jeg har reisesyketabletter, men tar jeg de kan jeg jo ikke kjøre feks. Og blir kjempetrøtt den dagen. Noen gode råd?
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #2 Skrevet 22. desember 2005 Mente det var vanlig å omtale reisefeber som noe man gledet seg til og så frem til med forventning i forkant av en reise. Dette er da en positiv følelse som jeg ikke kan se det er noen kur mot, uten det å reise så mye at man ikke legger noe i det.
Sun Mei Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2005 Ja, kanskje det hadde hjulpet å reise mere Nei, jeg gleder meg, det er bare det at kroppen lever sitt eget liv døgnet før den skal ut og reise og det er ikke så veldig behagelig da
Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2005 #4 Skrevet 22. desember 2005 Ingefær er et gammelt råd mot reisesyke, hvis det er det du tenker på (kvalme ved bil, båt og flyreiser). Det kan du få i tablettform på apoteket om du ikke vil knaske litt frisk. Den blir du ikke trett av. Ellers forbinder jeg også reisefeber som noe positivt, at man gleder seg og er spent før en reise (nesten som å vente på nissen ).Uansett god tur da!
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #5 Skrevet 22. desember 2005 Ja, kanskje det hadde hjulpet å reise mere Nei, jeg gleder meg, det er bare det at kroppen lever sitt eget liv døgnet før den skal ut og reise og det er ikke så veldig behagelig da ← Skal du langt da eller?
Sun Mei Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2005 Langt og langt - alt er relativt. Jeg skal ikke på andre siden av kloden for å si det sånn Jeg tenkte kanskje det var noe jeg kunne gjøre for å slippe reisefeber. Ja, det er sant det, Wendy; det er nesten som å vente på Julenissen
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #7 Skrevet 22. desember 2005 Langt og langt - alt er relativt. Jeg skal ikke på andre siden av kloden for å si det sånn ← Trenger ikke å reise på den andre siden av kloden for å ha en fin ferie. God tur, og er det flyreisen du er redd for så bør du informere flyvertene så de tar ekstra hensyn til deg. Alltid spennende med nye steder.
Sun Mei Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2005 Jeg skal bare hjem til mine foreldre og vi skal kjøre bil Men det er like spennende det som å reise til andre siden av klden når du ikke har vært der på en stund
just_c Skrevet 22. desember 2005 #10 Skrevet 22. desember 2005 jeg tror jeg vet hvordan du har det,, jeg er også plaget av reisesyke.. begynner dagen før,,om jeg skal langt begynner jeg gjerne to dager i forveien,, da går jeg rundt meg selv,,og kroppen er i konstant spenning,,ganske frustrerende,,og som du sier så lever den sitt eget liv,, har prøvd mye forskjelligt men finner ikke noe somhjelper tror man må bare lære og leve med det,desverre- god tur hjem
Sun Mei Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #11 Skrevet 22. desember 2005 Tusen takk Jeg prøver å ta kontrollen over kroppen min tilbake, men det hjelper bare i små perioder i gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå