Gå til innhold

Menn som mister interesse når de får vite alderen min. Er det virkelig så viktig? 😐

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 37, men ser yngre ut. Får ofte oppmerksomhet fra menn som er 25-28 og de er veldig "på" så lenge de tror vi er like gamle. Men når de endelig får vite hvor gammel jeg egentlig er, er interessen borte. Er det tallet som de likte da, ikke utseendet mitt eller personligheten? 

Anonymkode: aaf0c...c0d

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bryr du deg om 25-28 åringer ikke er intr? 28-35 er min alderspreferanse og jeg er 30

Anonymkode: 1bcc5...571

• Liker 33
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er da en veldig naturlig respons? Du er ikke moren til deres framtidige barn.

Jeg opplever dessverre noe anna; at alderen min er en slags seksuell attraksjon for enkelte alt for unge menn.
Det er skikkelig kleint syns jeg.

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Ja, det er viktig. 37 er ofte lik «må ha barn snart», eller så har du allerede barn fra før av. En 25-30 åring er ikke interessert i en eldre dame med dette. Åpenbart.

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er 37, men ser yngre ut. Får ofte oppmerksomhet fra menn som er 25-28 og de er veldig "på" så lenge de tror vi er like gamle. Men når de endelig får vite hvor gammel jeg egentlig er, er interessen borte. Er det tallet som de likte da, ikke utseendet mitt eller personligheten? 

Dessverre er nok mange altfor opptatt av tall. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

eg er 37, men ser yngre ut. Får ofte oppmerksomhet fra menn som er 25-28 og de er veldig "på" så lenge de tror vi er like gamle. Men når de endelig får vite hvor gammel jeg egentlig er, er interessen borte. Er det tallet som de likte da, ikke utseendet mitt eller personligheten? 

Du har da ikke noe med 25-åringer å gjøre...Æsj!

Anonymkode: ae68b...9e2

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg kan forstå at en mann på 25 ikke er intressert i ei på 37. Det betyr jo ikke at han nødvendigvis ikke liker personligheten din.  Sånn jeg forstår det så er jo dette også i bli kjent fasen.

Anonymkode: bae3b...6ab

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
KristinF skrev (4 minutter siden):

Ja, det er viktig. 37 er ofte lik «må ha barn snart», eller så har du allerede barn fra før av. En 25-30 åring er ikke interessert i en eldre dame med dette. Åpenbart.

Har ikke barn og har ikke lyst på barn 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har da ikke noe med 25-åringer å gjøre...Æsj!

Anonymkode: ae68b...9e2

Det er ikke opp til deg å bestemme vel 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg kan forstå at en mann på 25 ikke er intressert i ei på 37. Det betyr jo ikke at han nødvendigvis ikke liker personligheten din.  Sånn jeg forstår det så er jo dette også i bli kjent fasen.

Anonymkode: bae3b...6ab

Ja, men før han fikk høre at jeg var 37 var han veldig interessert 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Om tre år så er du 40.....om tre år er han 28, så ja, du er for gammel.

Anonymkode: d34a6...0a8

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Om tre år så er du 40.....om tre år er han 28, så ja, du er for gammel.

Anonymkode: d34a6...0a8

For gammel for hva? 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Menn vet at barnløse damer i den alderen ofte begynner å bli veldig stressa av at de ikke har barn, dette er ikke akkurat noe de fleste i 20 årene blir tent av, dette gjelder så klart ikke alle, men ofte begynner damer å bli litt desperate rundt 40, og har de barn, så er ikke alenemødre førstevalget for en på 25 år, det er nok ikke mer komplisert enn det, så ja, tallet har noe å si

Anonymkode: 70614...2ac

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, men før han fikk høre at jeg var 37 var han veldig interessert 

Du får opplyse om alderen tidligere, så slipper du slike skuffelser. 

Anonymkode: 44edb...087

• Liker 12
  • Nyttig 10
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Kanskje de tror du har barn fra før av når du er 37? Vet flere bryr seg om det at de ikke vil i forhold med noen som har barn fra før og det er jo lett å tenke at folk har barn når de er i slutten av 30 årene. 

Så er det jo ofte sånn at menn liker oftere kvinner som er yngre enn seg selv enn de som er eldre, og kvinner liker oftere menn som er eldre enn seg selv og ikke yngre. Alle er forskjellig og tenner på forskjellig men hører oftest om forhold der mannen er eldst og dama yngst. 

Endret av Warrior
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke barn og har ikke lyst på barn 

Du har ikke barn og lyst på barn. Men en 25 år gammel mann som sjekker deg opp og tror du er på hans alder kan godt ha lyst på barn. Og selv om han ikke har lyst på barn i dag så ønsker han kanskje å holde mulighetene åpne. En 25 åring kan  bør ikke bli sammen med en 37 åring og håpe på at hun har lyst på(og kan få) barn om 5 år. 

Anonymkode: feb52...ebb

• Liker 24
  • Nyttig 12
Skrevet

Men, hva vil du med de ? er det et langvarig forhold du ser etter? Vil du bare flørte ? eller vil du bare ha sex? 

Søker du et forhold er det jo ikke så merkelig de trekker seg unna. Kanskje de også ønsker forhold, og leter nå etter en de potensielt kan stifte familie med (på sikt). Også dropper du kanskje en til bombe om at du ikke ønsker barn. 

Og da, sant. Da blir du mye og måtte ta stilling til. 

Om det er flørting eller sex, og du opplever at de trekker seg unna, så kan du jo si at du er 25. Hvem bryr seg.. 

Anonymkode: 42f15...fd1

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er du alenemor? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

De vil vel ha barn da, pluss så mye yngre gutter er selvsagt ikke keen på en såpass mye eldre kvinne da det gjør noe med dynamikken i forholdet, din fruktbarhet pluss forfallet 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Menn vet at barnløse damer i den alderen ofte begynner å bli veldig stressa av at de ikke har barn, dette er ikke akkurat noe de fleste i 20 årene blir tent av, dette gjelder så klart ikke alle, men ofte begynner damer å bli litt desperate rundt 40, og har de barn, så er ikke alenemødre førstevalget for en på 25 år, det er nok ikke mer komplisert enn det, så ja, tallet har noe å si

Anonymkode: 70614...2ac

Jeg sier det igjen. Jeg har ikke barn og jeg har ikke lyst på barn. 

• Liker 3
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...