Gjest Irish Skrevet 22. desember 2005 #1 Del Skrevet 22. desember 2005 For ca. 2 mnd. siden var jeg på fest med gamle venner fra studietiden. Festen ble arrangert av en som jeg ikke kjenner så godt, og ikke har hatt kontakt med på over 10 år. Det hører med til historien at han ble separert i april, men sa at han hadde et greit forhold til eksen. I løpet av kvelden flørtet vi endel, og havnet til slutt til køys. Jeg hadde en fantastisk natt, det er virkelig lenge siden jeg har fått så mye komplimenter, og hatt det så bra i senga. Det fristet selvfølgelig til gjentakelse, men da jeg kontaktet ham, per sms, og spurte om vi skulle treffes igjen skrev han: "Takk for en flott kveld, men privatlivet er for tiden veldig komplisert, og det er bad timing for dating. Håper det er OK for deg". Så jenter, er dette en falsk unnskyldning for at han ikke har lyst til å treffe meg, eller stemmer dette? Jeg tenker mye på ham og har lyst til å ta kontakt igjen, men er redd for å virke innpåsliten. Noen gode forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Irish Skrevet 22. desember 2005 #2 Del Skrevet 22. desember 2005 Overskriften skal selvfølgelig ikke være gift mann, men separert mann.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #3 Del Skrevet 22. desember 2005 Han ville nok bare ha seg et nummer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 22. desember 2005 #4 Del Skrevet 22. desember 2005 Tror du skal la ham være i fred. Mulig han har et ønske om å være singel en stund etter avsluttet ekteskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #5 Del Skrevet 22. desember 2005 he is just not that into you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babyboy Skrevet 22. desember 2005 #6 Del Skrevet 22. desember 2005 he is just not that into you! ← True. -Babyboy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babyboy Skrevet 22. desember 2005 #7 Del Skrevet 22. desember 2005 Han ville nok bare ha seg et nummer ← True too. -Babyboy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå