Gå til innhold

Hvor reiser man på husmorferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.2.2023 den 13.54):

Jeg ville reist til en eller annen resort med all inclusive, slik at jeg ikke engang trenger å ta stilling til hvor jeg skal spise middag. Hvis jeg blir lei av hotellmaten kan jeg alltids spise et annet sted hvis jeg vil, men ellers ville jeg sittet ved bassenget med en stabel bøker og badet og drukket paraplydrinker flere dager i strekk. 😎🍹📚🏊‍♀️

Anonymkode: 2ee18...047

Jepp! ☝🏼🏼🏼

Anonymkode: b8827...e7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.2.2023 den 13.54):

Jeg ville reist til en eller annen resort med all inclusive, slik at jeg ikke engang trenger å ta stilling til hvor jeg skal spise middag. Hvis jeg blir lei av hotellmaten kan jeg alltids spise et annet sted hvis jeg vil, men ellers ville jeg sittet ved bassenget med en stabel bøker og badet og drukket paraplydrinker flere dager i strekk. 😎🍹📚🏊‍♀️

Anonymkode: 2ee18...047

Ahhh, det der hørtes jo fantastisk ut! Det hadde jammen vært noe det :leselusa::spise::digge:

Anonymkode: 0b85f...8bc

Skrevet

Sist så dro jeg til Sopot. Billig, ikke langt unna og fine hoteller og spa til halve prisen ift Norge.

Anonymkode: 339dd...1e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 19.33):

Vinterferien...altså en hel uke? Da hadde jeg reist til Edinburgh i Skottland, tatt inn på hotell et par dager, tatt en to-dagers avstikker opp til Inverness, reist til Loch Ness og tatt en tur med turist-sight seeing-båt på innsjøen der, sover over på et av de små overnattingsstedene rundt sjøen i en natt, og reist tilbake til Edinburgh neste dag. Sett meg litt mer rundt der i et par dager, shoppet og så reist hjem.

Tror det er 25 mil fra Edinburgh til Inverness. Litt over tre timer i bil, mulig det går tog. Fra Inverness til Loch ness er det ca 22 km. 

Anonymkode: fca32...5df

Skulle også foreslå Edinburgh 😍

Anonymkode: e06f4...076

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.2.2023 den 13.11):

Gambia.

Anonymkode: 904aa...8a6

........  Elle Ghana      :fnise:

Anonymkode: 1b99a...a03

Skrevet

Ingen spesiell plass. Husmorferie vet jeg ikke hva er. Men en uke alene hjemme høres ut som paradis.

Anonymkode: 46826...e22

Skrevet

Budapest!

Anonymkode: 0ca50...6ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.2.2023 den 12.44):

Til Hellas? 

Anonymkode: d4635...ea3

Hva gjør du der i vinterferien?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...