AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 Hvis du kunne reist helt alene i f.eks vinterferien uten mann og barn, hvor hadde ferden gått? Trenger inspirasjon Anonymkode: 0b85f...8bc
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #2 Skrevet 12. februar 2023 Madrid eller Lisboa. Anonymkode: a5b4d...5b7 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 Jeg reiser til Berlin når jeg skal dra noe sted alene bare for å koble ut noen dager. Hyggeligere i sommerhalvåret enn i vinterferien, men greit nok da også. Anonymkode: f80ee...76c 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Skrevet 12. februar 2023 Cambridge eller York frister nå. Anonymkode: 54bd8...bea 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #6 Skrevet 12. februar 2023 En eller annen storby. London, Paris el.l. Anonymkode: 2fda3...461
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #8 Skrevet 12. februar 2023 Vinterferien...altså en hel uke? Da hadde jeg reist til Edinburgh i Skottland, tatt inn på hotell et par dager, tatt en to-dagers avstikker opp til Inverness, reist til Loch Ness og tatt en tur med turist-sight seeing-båt på innsjøen der, sover over på et av de små overnattingsstedene rundt sjøen i en natt, og reist tilbake til Edinburgh neste dag. Sett meg litt mer rundt der i et par dager, shoppet og så reist hjem. Tror det er 25 mil fra Edinburgh til Inverness. Litt over tre timer i bil, mulig det går tog. Fra Inverness til Loch ness er det ca 22 km. Anonymkode: fca32...5df 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #9 Skrevet 12. februar 2023 Amsterdam Anonymkode: a21a8...122 1
Andro Skrevet 12. februar 2023 #10 Skrevet 12. februar 2023 Et sted med varmt vær og oppvarma basseng 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #11 Skrevet 13. februar 2023 Jeg ville flydd til et land ved middelhavet, leid en leilighet med balkong mot sjøen, og tatt med en stabel bøker og kjøpt lokal vin og mat på butikken. Prøvde en langhhelg i London alene, men synes det er SÅ mye mer gøy å være på venninnetur dit, følte meg litt alene i den store byen, og når jeg skulle slappe av på en pub, kom det stort sett alltid småfulle eldre menn bort til meg og ville slå av en prat, og det ble så slitsomt. Anonymkode: baa59...ecc 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #12 Skrevet 13. februar 2023 Budapest, Amsterdam, Trysil, Tenerife, Mauritius, Dublin, Stockholm, feks? Var litt vanskelig komme med konkrete forslag når man ikke vet om du vil ha storby, syden, skiferie eller hyttetur... Anonymkode: 5674f...be3 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #14 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvis du kunne reist helt alene i f.eks vinterferien uten mann og barn, hvor hadde ferden gått? Trenger inspirasjon Anonymkode: 0b85f...8bc Kommer helt an på hva man ønsker å gjøre/oppleve da Skulle jeg reist på ferie alene så hadde jeg gått for noe veldig enkelt og hjernedødt. Typ all inclusive i et varmt land hvor jeg kunne ligge ved bassenget og lest bok en hel dag 😂 Jeg syns det er kjedelig med andre typer turer alene for jeg liker å oppleve ting sammen med andre Anonymkode: aa7ff...ac7 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #15 Skrevet 13. februar 2023 Til Hellas? Anonymkode: d4635...ea3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #16 Skrevet 13. februar 2023 London, elsker å være alene på storbyferie, og London er byen over alle byer. ♥️ Helt fantastisk å tusle rundt på egenhånd for å utforske byen, spise på gode restauranter uten å ta hensyn til sære unger (eller enda særere venninner ), bruke timesvis på de museene som interesserer meg, eller å sitte på pub med avisen i fred og ro. (Jeg har vært alene i London mange ganger, og aldri opplevd noe som det brukeren over beskriver, mulig det kommer an på type pub man frekventerer eller signalene man sender ut...) Anonymkode: ec752...838 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #17 Skrevet 13. februar 2023 Kommer vel veldig an på hva du liker, men for min del handler det mest om å oppleve nye steder og jeg kan knapt huske å reist et sted jeg ikke likte meg. Om du vil ha litt varme på denne tiden av året er kanskje Sør-Amerika eller Øst-Asia/Sørøst-Asia et alternativ? Anonymkode: 0e119...4a7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #19 Skrevet 15. februar 2023 Jeg ville reist til en eller annen resort med all inclusive, slik at jeg ikke engang trenger å ta stilling til hvor jeg skal spise middag. Hvis jeg blir lei av hotellmaten kan jeg alltids spise et annet sted hvis jeg vil, men ellers ville jeg sittet ved bassenget med en stabel bøker og badet og drukket paraplydrinker flere dager i strekk. 😎🍹📚🏊♀️ Anonymkode: 2ee18...047 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #20 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 13.2.2023 den 12.58): London, elsker å være alene på storbyferie, og London er byen over alle byer. ♥️ Helt fantastisk å tusle rundt på egenhånd for å utforske byen, spise på gode restauranter uten å ta hensyn til sære unger (eller enda særere venninner ), bruke timesvis på de museene som interesserer meg, eller å sitte på pub med avisen i fred og ro. (Jeg har vært alene i London mange ganger, og aldri opplevd noe som det brukeren over beskriver, mulig det kommer an på type pub man frekventerer eller signalene man sender ut...) Anonymkode: ec752...838 😮 😮 Prøver å ikke ta meg nær av det du skriver med liten skrift, men jeg syntes det var en litt unødvendig kommentar. Jeg har også vært i London mange ganger, og i andre storbyer, alene eller sammen med venninner. Sist jeg var i London alene dro jeg på en klassisk konsert i Hampstead Heath, og hadde en time til overs så jeg satte meg på en helt vanlig engelsk pub i det relativt fjonge nabolaget. Der var det fotball på TV, og en rødneset og veldig pratsom fyr kom og satte seg HELT oppi meg og ville prate, og jeg fikk ikke lest mye i den boka jeg hadde med. Det var rett og slett ubehagelig. Kanskje spesielt på grunn av at dette skjer relativt ofte, og at jeg derfor blir litt lei. Men hvis man klarer å være direkte og tydelig, og si "Kan du la meg være i fred" eller noe i den duren, uten å gjøre dem sinte og aggressive, vil det sikkert fungere bedre. Hilsen brukeren over. Anonymkode: baa59...ecc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå