AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 Jeg er 176 cm, 65-66 kg. Sånn passe trent, men har midje og former. Får stadig høre at jeg er slank. Burde jeg veie mindre for å bli mer attraktiv, eller bør jeg ligge slik jeg er nå? Anonymkode: 7ea3e...67e
AprilLudgate Skrevet 12. februar 2023 #2 Skrevet 12. februar 2023 Mer attraktiv for hvem - og til hvilke situasjoner? 🤷♀️ 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Skrevet 12. februar 2023 AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Mer attraktiv for hvem - og til hvilke situasjoner? 🤷♀️ For menn (romantiske forhold), samt om det kan bety noe ift hvor seriøst man blir tatt på jobb? Anonymkode: 7ea3e...67e 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #5 Skrevet 12. februar 2023 Det er jo helt umulig å si, på mitt mest attraktive trente jeg mye styrke, hadde en del musklatur, og vann i kroppen pga tung trening. Jeg er 170cm og veide rundt 80-85 kg, enda jeg brukte small i klær og hadde flat mage. Min bmi den gang ville vært 29, på grensa til kraftig overvektig. Anonymkode: 3f608...a30 2
AprilLudgate Skrevet 12. februar 2023 #6 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For menn (romantiske forhold), samt om det kan bety noe ift hvor seriøst man blir tatt på jobb? Anonymkode: 7ea3e...67e Jeg har hatt ulike BMI’ er - alt fra lett undervekt til overvekt (ikke hatt fedme foreløpig). Oppsummert så får du ikke noe mer garanti for mer enn kanskje større utvalg til sex og et par dater kanskje. Man får mer oppmerksomhet seksuelt sett fra menn med din BMI enn lavere/endel høyere ja. Er iallefall min erfaring. Men det betyr ikke bra sex, bra date - og hvertfall ikke at man er kompatible. Jobbmessig viser forskning at tjukke diskrimineres, men det gjelder igrunnen på de fleste arenaer. Tjukk som i alvorlig fedme, type «veldig tjukk». Så svaret er: nei, det utgjør ingen forskjell for deg. 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #7 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo helt umulig å si, på mitt mest attraktive trente jeg mye styrke, hadde en del musklatur, og vann i kroppen pga tung trening. Jeg er 170cm og veide rundt 80-85 kg, enda jeg brukte small i klær og hadde flat mage. Min bmi den gang ville vært 29, på grensa til kraftig overvektig. Anonymkode: 3f608...a30 Asså - small i klær? Type veldig elastiske da? Jeg er 1.74 og veier nå ca 85 og bruker XL. Får jo på meg en tights i L, men S er pølseskinn - og jeg har smale ben. Anonymkode: 0b0b3...5e8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #8 Skrevet 12. februar 2023 Tror ikke det er så lett å peke på en spesifikk BMI som er ideell for absolutt alle. Verken utseendemessig, helsemessig, mtp. fertilitet, etc. Kropper er litt ulike og smak er ulik. Noen synes jo tynnere jo finere, andre liker litt mer polstring og noen liker mye. Anonymkode: f2062...08b 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #9 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Asså - small i klær? Type veldig elastiske da? Jeg er 1.74 og veier nå ca 85 og bruker XL. Får jo på meg en tights i L, men S er pølseskinn - og jeg har smale ben. Anonymkode: 0b0b3...5e8 Nei, vanlige, jeg var smal med muskler Nå er jeg bare tynn. Anonymkode: 3f608...a30
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #10 Skrevet 12. februar 2023 Det er vel individuelt? Rundt 35 da, for min del. Er mann, har selv BMI på 22.6. Anonymkode: 76803...c69
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #11 Skrevet 12. februar 2023 BMI burde ha vært skrinlagt for lengst. I og med at millionervis av veltrente mennesker ikke havner under en såkalt normal BMI. Og muskler tar langt mindre plass enn fett. Så to personer med lik høyde og lik BMI kan knapt sammenlignes. Og har du lav BMI, så kan du se tynntjukk ut for alt det vi vet. Og jeg vet om mange med fyrstikker til ben, men som har en uproposjonert stor overkropp. Så tviler på at det finnes en magisk formel for hva slags BMI som er riktig. Hovedsaken er at du ser sunn og frisk ut. Så mål heller det som kalles for liv og Hofte ratio. Det finnes kalkulatorer for det på nettet. Anonymkode: f01bd...fd4 1 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #12 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): BMI burde ha vært skrinlagt for lengst. I og med at millionervis av veltrente mennesker ikke havner under en såkalt normal BMI. Og muskler tar langt mindre plass enn fett. Så to personer med lik høyde og lik BMI kan knapt sammenlignes. Og har du lav BMI, så kan du se tynntjukk ut for alt det vi vet. Og jeg vet om mange med fyrstikker til ben, men som har en uproposjonert stor overkropp. Så tviler på at det finnes en magisk formel for hva slags BMI som er riktig. Hovedsaken er at du ser sunn og frisk ut. Så mål heller det som kalles for liv og Hofte ratio. Det finnes kalkulatorer for det på nettet. Anonymkode: f01bd...fd4 BMI skal ikke brukes på veltrente mennesker, det vet jo alle. Men på gjennomsnittlige utrente mennesker stemmer det ganske bra. Anonymkode: 4470b...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #13 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er 176 cm, 65-66 kg. Sånn passe trent, men har midje og former. Får stadig høre at jeg er slank. Burde jeg veie mindre for å bli mer attraktiv, eller bør jeg ligge slik jeg er nå? Anonymkode: 7ea3e...67e Umulig å si uten bilde egentlig. Jeg ser best ut med bmi rundt 20. Syns absolutt slank er penest, aldri syns mye muskulatur er attraktivt på kvinner. Egentlig ikke så mye muskler på menn heller. Liker «akademiker-kroppen»😁 Anonymkode: 84ca8...e3d 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #14 Skrevet 13. februar 2023 21. Mest attraktiv, og optimal BMI for helse. Anonymkode: c5dfa...41c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå