AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Del Skrevet 12. februar 2023 Jeg kjenner en mann som jeg møter jevnlig på felles interesser/venner. Han gir meg ofte komplimenter for personlig utseende, jeg har tatt han i å betrakte kroppen min, han gir meg gode klemmer, gode og varme blikk. Han gir helt tydelig uttrykk for at han synes jeg er hyggelig og fin/flott… det er allikevel ikke sånn at han alltid setter seg hos meg og sånn. Jeg er allikevel usikker på om dette er kun «vanlig» hyggelig atferd. Kan noen av mennene her fortelle hvordan dere flørter, eller kvinner som vet hvordan menn flørter? mer det lett å tolke feil ? Anonymkode: 650e8...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #2 Del Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner en mann som jeg møter jevnlig på felles interesser/venner. Han gir meg ofte komplimenter for personlig utseende, jeg har tatt han i å betrakte kroppen min, han gir meg gode klemmer, gode og varme blikk. Han gir helt tydelig uttrykk for at han synes jeg er hyggelig og fin/flott… det er allikevel ikke sånn at han alltid setter seg hos meg og sånn. Jeg er allikevel usikker på om dette er kun «vanlig» hyggelig atferd. Kan noen av mennene her fortelle hvordan dere flørter, eller kvinner som vet hvordan menn flørter? mer det lett å tolke feil ? Anonymkode: 650e8...c7b Om du er en voksen dame regner jeg med at du har hatt en del med menn å gjøre. Da vet du vel helt ærlig hvordan menn flørter🤔 Eller ønsker du kun å få bekreftet at han flørter. Anonymkode: f5a7e...84a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Del Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Om du er en voksen dame regner jeg med at du har hatt en del med menn å gjøre. Da vet du vel helt ærlig hvordan menn flørter🤔 Eller ønsker du kun å få bekreftet at han flørter. Anonymkode: f5a7e...84a Jeg har opplevd flørting ja, men har de siste årene vært i langvarig forhold - som nå er slutt. Så føler meg litt rusten, samtidig som jeg har fort å tenke negativt om meg selv - på tross av at flere sier fine ting om meg… TS Anonymkode: 650e8...c7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. februar 2023 #4 Del Skrevet 12. februar 2023 Setter meg stille og rolig i en krok og gjør minst mulig ut av meg så aner ikke 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #5 Del Skrevet 12. februar 2023 Menn gir ofte øyekontakt, noen ganger ganske intenst, de prøver å være i nærheten, er ikke sikkert de setter seg vedsiden av deg, men du finner de ofte vedsiden av deg. Også prøver de jo såklart og være hyggelige. Noen, er også såppas vågale at de sier noen litt halv seksuelle kommentarer. Hver gang de sier noe, ser de på deg, for å sjekke din reaksjon.(Alltid...) De ler av dine vitser eller dårlige forsøk, de gir deg litt støtte, Om,du f.eks er litt nervøs, å bare bommer litt i dialogen. Du ser at de prøver å imponere på sett å vis, enten det er med humor, eller å vise til andre mannlige egenskaper, eller hvor gode de er i etteller annet. Og de puffer seg opp, brystkassa blåses litt opp. 😅 De åpner kanskje dører for deg, kanskje en hånd bak på ryggen din. Passer litt ekstra på deg; For biler/trafikk eller andre menn, Tilbyr å hjelpe, dekke på bordet, tar de tunge løfta osv.. Anonymkode: 42a0e...8cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #6 Del Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg kjenner en mann som jeg møter jevnlig på felles interesser/venner. Han gir meg ofte komplimenter for personlig utseende, jeg har tatt han i å betrakte kroppen min, han gir meg gode klemmer, gode og varme blikk. Han gir helt tydelig uttrykk for at han synes jeg er hyggelig og fin/flott… det er allikevel ikke sånn at han alltid setter seg hos meg og sånn. Jeg er allikevel usikker på om dette er kun «vanlig» hyggelig atferd. Kan noen av mennene her fortelle hvordan dere flørter, eller kvinner som vet hvordan menn flørter? mer det lett å tolke feil ? Anonymkode: 650e8...c7b Personlig utseende? Anonymkode: d50cb...54d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #7 Del Skrevet 13. februar 2023 Vi menn er alle organisert i NMFF (Norske Menns Flørte Forening). Der vedtas det årlig hva slags strategi man skal ha og hva slags type flørting menn skal drive med. Alle menn forholder seg til dette. Man blir kastet ut og ilagt forbud mot kontakt med alle av motsatt kjønn dersom de ikke følger opplegget. Hvis du lurer på hvordan vi menn flørter er det beste å kontakte kommunikasjonssjefen der. Anonymkode: 4dfc3...03b 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 13. februar 2023 #8 Del Skrevet 13. februar 2023 Overrasket over hvor mange kvinner som legger ut lignene innlegg her, hvor tydelig må det være før dere skjønner det? Gir han deg blikk, betrakter kroppen din, gode klemmer og gir deg komplimenter så er vel det mye mer enn nok for at du skal forstå at han liker deg? En mann som kun liker deg som venn, og ikke noe mer, ville ikke gjort halvparten av dette engang Må vi si direkte rett ut at vi vil knulle før dere skjønner det? Han har lyst på deg, enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 13. februar 2023 #9 Del Skrevet 13. februar 2023 (endret) Aner ikke hvordan jeg flørter. 😆 Forstår ikke flørting, og skjønner ikke konseptet. Skal jeg prøve på å flørte, slik enkelte skriver at flørting gjøres (med øyne, blikk, komplimenter o.l.), så blir jeg seende ut som en tvilsom desp creep som folk skygger seg unna. Likevel har jeg blitt kalt "en flørt" siden jeg fikk hår på balla, men jeg har null selvinnsikt i hvorfor. Er det fordi jeg rett og slett bare er snill, oppmerksom og blid der damene rundt meg får mitt fokus? Aner ikke. Men det er den beste forklaringen jeg har. Oh, ja, jeg har ofte noen snertne kommentarer med glimt i øyet innimellom, men det kan umulig være årsaken. Men det er vel ingen tvil om at denne mannen "liker" deg, TS. Endret 13. februar 2023 av Bombasi 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 13. februar 2023 #10 Del Skrevet 13. februar 2023 Arild37 skrev (1 minutt siden): Må vi si direkte rett ut at vi vil knulle før dere skjønner det? Det er absolutt en fordel, dersom det er det som er intensjonen. Det er imidlertid liten sjanse for at "dere" får napp på det uten å ha gått veien om: "Jeg liker deg veldig godt. Har du lyst til å bli litt bedre kjent?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 13. februar 2023 #11 Del Skrevet 13. februar 2023 (endret) Andro skrev (3 minutter siden): Det er absolutt en fordel, dersom det er det som er intensjonen. Det er imidlertid liten sjanse for at "dere" får napp på det uten å ha gått veien om: "Jeg liker deg veldig godt. Har du lyst til å bli litt bedre kjent?" Jeg er enig i den, og det er det jeg har gjort når jeg var singel. Men det jeg reagerer på er at hun faktisk lurer på om han liker henne, det er jo ikke akkurat mye å lure på. Og merkelig mange lignene spørsmål her inne, når svaret er så åpenbart Endret 13. februar 2023 av Arild37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 13. februar 2023 #12 Del Skrevet 13. februar 2023 For meg er det du beskriver en nokså perfekt oppskrift på en mann som flørter. Alt stemmer her. Kanskje spesielt det at han lar deg legge merke til at han betrakter kroppen din, litt diskret vil jeg forutsette(?). For en veloppdragen og selvsikker mann er dette utvilsomt flørt. Spesielt dersom han har blikkontakt like før eller etter å ha "besiktiget" kroppen din. Du vil neppe få tydeligere signal fra denne herremannen, uten promille 😀. At han unngår deg av og til er for å holde bakdøra åpen, dvs kunne la prosjektet ligge dersom det ikke fører fram, uten å tape ansikt. Dette er elegant flørting. Det må ikke være det, det kan være kun høflig adferd. Men interessert det er han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #13 Del Skrevet 13. februar 2023 Tja, det virker absolutt som om han liker deg. Men all flørting betyr ikke nødvendigvis at man er interessert i noe mer enn å være hyggelig å ha en hyggelig tone. Så jeg kan forstå at du blir usikker. Min erfaring er likevel at hvis en mann faktisk er interessert i noe mer så merker du det. Spesielt hvis du prøver å flørte litt tilbake. Har du prøvd det? Ellers er det kanskje det som holder han tilbake, at han er usikker på hvor han har deg. Anonymkode: 28f2f...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 13. februar 2023 #14 Del Skrevet 13. februar 2023 On 2/12/2023 at 3:42 PM, AnonymBruker said: Jeg kjenner en mann som jeg møter jevnlig på felles interesser/venner. Han gir meg ofte komplimenter for personlig utseende, jeg har tatt han i å betrakte kroppen min, han gir meg gode klemmer, gode og varme blikk. Han gir helt tydelig uttrykk for at han synes jeg er hyggelig og fin/flott… det er allikevel ikke sånn at han alltid setter seg hos meg og sånn. Jeg er allikevel usikker på om dette er kun «vanlig» hyggelig atferd. Kan noen av mennene her fortelle hvordan dere flørter, eller kvinner som vet hvordan menn flørter? mer det lett å tolke feil ? Anonymkode: 650e8...c7b Du merker om en mann liker deg! Det er bare ingen tvil Bare nyt det og bli bedre kjent med han når dere møtes! Nyt det 🥰 ikke noe poeng med å stresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #15 Del Skrevet 13. februar 2023 Ts her. Tusen takk for mange svar. Ift spørsmålet under; ja, jeg har flørtet/tullet litt tilbake. Han er en mann med veldig glimt i øyet, og han tøyser mye. Jeg har merket at hans oppmerksomhet mot meg øker på når jeg prøver flørte litt med han. Et godt tegn? AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tja, det virker absolutt som om han liker deg. Men all flørting betyr ikke nødvendigvis at man er interessert i noe mer enn å være hyggelig å ha en hyggelig tone. Så jeg kan forstå at du blir usikker. Min erfaring er likevel at hvis en mann faktisk er interessert i noe mer så merker du det. Spesielt hvis du prøver å flørte litt tilbake. Har du prøvd det? Ellers er det kanskje det som holder han tilbake, at han er usikker på hvor han har deg. Anonymkode: 28f2f...a27 Anonymkode: 650e8...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #16 Del Skrevet 13. februar 2023 Paramount skrev (4 timer siden): For meg er det du beskriver en nokså perfekt oppskrift på en mann som flørter. Alt stemmer her. Kanskje spesielt det at han lar deg legge merke til at han betrakter kroppen din, litt diskret vil jeg forutsette(?). For en veloppdragen og selvsikker mann er dette utvilsomt flørt. Spesielt dersom han har blikkontakt like før eller etter å ha "besiktiget" kroppen din. Du vil neppe få tydeligere signal fra denne herremannen, uten promille 😀. At han unngår deg av og til er for å holde bakdøra åpen, dvs kunne la prosjektet ligge dersom det ikke fører fram, uten å tape ansikt. Dette er elegant flørting. Det må ikke være det, det kan være kun høflig adferd. Men interessert det er han. Ja, han har mange ganger betraktet kroppen min. Eksempler; - jeg kommer inn i rommet, og han går fort ned og opp med blikket (måler meg) - han sier hei og smiler med blikk-kontakt, for så å se ned mot mine bryster, mage og hofter - jeg har vist han et bilde (stått vendt mot han med mitt fokus på bildet som hang på veggen). Når jeg da ser på han, har han faktisk ikke sett på bildet, men på pupper/mage. - han har lagt hodet litt på skakke og latt øynene gli over overkroppen min mens vi snakker… Han har ikke vært slesk/pågående i blikket når han har gjort dette. Av og til lurer jeg på om han ikke er bevisst selv på at jeg ser hvor han ser??? Det er jo ikke veldig diskret når vi har stått overfor hverandre… hva tror dere han tenker når han ser på meg? han gir meg ikke nødvendigvis kompliment for utseende samtidig som jeg har «tatt han» i å se på meg. Han har sagt flere ganger at jeg er fin, ekstraordinær, prominent, flott… ift personlighet har han sagt at jeg er dyktig, hyggelig, snill, blid.. han har også en tendens til å snakke med andre i rommet OM meg så jeg hører det (noe morsomt om meg-tøyser mye), og så kikker han lurt bort på meg… jeg vet jo at han er blid og hyggelig mot andre også, men har ikke sett han gjøre disse tingene mot de… jeg blir jo litt lei meg når han ikke setter seg ved siden av meg… Han er i slekt med eksen min, så det gjør det hele litt vanskelig… hva tror dere basert på dette? Kan det forklares med kun hyggelighet? Jeg vil jo ikke være innbilsk heller… TS Anonymkode: 650e8...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #17 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, han har mange ganger betraktet kroppen min. Eksempler; - jeg kommer inn i rommet, og han går fort ned og opp med blikket (måler meg) - han sier hei og smiler med blikk-kontakt, for så å se ned mot mine bryster, mage og hofter - jeg har vist han et bilde (stått vendt mot han med mitt fokus på bildet som hang på veggen). Når jeg da ser på han, har han faktisk ikke sett på bildet, men på pupper/mage. - han har lagt hodet litt på skakke og latt øynene gli over overkroppen min mens vi snakker… Han har ikke vært slesk/pågående i blikket når han har gjort dette. Av og til lurer jeg på om han ikke er bevisst selv på at jeg ser hvor han ser??? Det er jo ikke veldig diskret når vi har stått overfor hverandre… hva tror dere han tenker når han ser på meg? han gir meg ikke nødvendigvis kompliment for utseende samtidig som jeg har «tatt han» i å se på meg. Han har sagt flere ganger at jeg er fin, ekstraordinær, prominent, flott… ift personlighet har han sagt at jeg er dyktig, hyggelig, snill, blid.. han har også en tendens til å snakke med andre i rommet OM meg så jeg hører det (noe morsomt om meg-tøyser mye), og så kikker han lurt bort på meg… jeg vet jo at han er blid og hyggelig mot andre også, men har ikke sett han gjøre disse tingene mot de… jeg blir jo litt lei meg når han ikke setter seg ved siden av meg… Han er i slekt med eksen min, så det gjør det hele litt vanskelig… hva tror dere basert på dette? Kan det forklares med kun hyggelighet? Jeg vil jo ikke være innbilsk heller… TS Anonymkode: 650e8...c7b Jeg kan ihvertfall si at en mann som åpenlyst hadde sett på kroppen min er så langt fra en gentleman at det hadde vært uaktuelt for meg å innlede noe med han. Men med litt klasse gjør ikke sånt. Anonymkode: 6c89d...a4b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #18 Del Skrevet 13. februar 2023 Dytter og kaster snøball på jenta. Anonymkode: e4098...15e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 13. februar 2023 #19 Del Skrevet 13. februar 2023 Aldri skjønt noe av det😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 13. februar 2023 #20 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dytter og kaster snøball på jenta. Anonymkode: e4098...15e Funket jo for denne karen! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå