robert90 Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 Til dere andre som tenner på ydmykelse. Jeg er nysgjerrig på hvilke former for ydmykelse dere tenner på. Jeg har reflektert over at det finnes ganske mange forskjellige grener innenfor ydmykelse som man kan tenne på og derfor hadde det vært interessant å høre hva folk faktisk tenner på når det kommer til ydmykelse, men også vel så interessant er hvordan du fant ut at du tente på dette. jeg selv tenner på en litt rar form for ydmykelse, tror jeg da ihvertfall. Jeg tenner på det å tape mot det motsatte kjønn i kjønnskamp konkurranser. Dette innså jeg tidlig, på sent barneskole/ tidlig ungdomsskole hvor det var en del guttene mot jentene konkurranser, hvor jeg alltid fikk en pirrende følelse av å se jentene slå oss gutta i forskjellige ting, enten det var kanonball, slåball, fotball eller hangman eller annen form for quiz. Dette henger igjen hos meg enda. Jeg tror pr dags dato ikke at jeg har hørt om andre menn som liker akuratt denne formen for ydmykelse siden menn generelt har ganske stort konkurranseinstinkt men jeg er spent på å høre hvilke former for ydmykelse folk tenner på😊
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 jenter som vinner over gutter- og sitter skrevs på dem- Anonymkode: bb883...145 1 1
Gjest DreamWorks Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 (endret) Det blir nok feil å si at jeg tenner på ydmykelse, men jeg tenner på å bli pushet (via min lyst,ikke makt) til et sted jeg selv opprinnelig finner det "skamfullt" eller tabu å gå. Jeg tenner på at mannen får meg til å ville gå det skrittet lenger, ikke at han kommanderer meg,, tar eller beordrer meg - men at han får meg til å gjøre det av meg selv fordi jeg er maktesløs til å stå imot. Det ligger en viss ydmykelse i at han likevel får meg til å ville og gjøre noe mer enn der mine grenser opprinnelig gikk. Endret 13. februar 2023 av DreamWorks
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 DreamWorks skrev (7 minutter siden): Det blir nok feil å si at jeg tenner på ydmykelse, men jeg tenner på å bli pushet (via min lyst,ikke makt) til et sted jeg selv opprinnelig finner det "skamfullt" eller tabu å gå. Jeg tenner på at mannen får meg til å ville gå det skrittet lenger, ikke at han kommanderer meg,, tar eller beordrer meg - men at han får meg til å gjøre det av meg selv fordi jeg er maktesløs til å stå imot. Det ligger en viss ydmykelse i at han likevel får meg til å ville noe mer enn der mine grenser opprinnelig gikk. Notert Anonymkode: 8ae0e...5c2
robert90 Skrevet 13. februar 2023 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2023 DreamWorks skrev (31 minutter siden): Det blir nok feil å si at jeg tenner på ydmykelse, men jeg tenner på å bli pushet (via min lyst,ikke makt) til et sted jeg selv opprinnelig finner det "skamfullt" eller tabu å gå. Jeg tenner på at mannen får meg til å ville gå det skrittet lenger, ikke at han kommanderer meg,, tar eller beordrer meg - men at han får meg til å gjøre det av meg selv fordi jeg er maktesløs til å stå imot. Det ligger en viss ydmykelse i at han likevel får meg til å ville og gjøre noe mer enn der mine grenser opprinnelig gikk. Okey, gjelder dette kun på soverommet i en seksuell setting, eller kan du bli tent hvis noen pusher dine grenser i andre settinger også ? Si at du egentlig ikke tørr å hoppe i fallskjerm, men noen pusher deg til å gjøre dette uansett 😜 er det noe som tenner deg i såfall ? At dette gjorde jeg fordi noen andre pushet meg til det ?
Gjest DreamWorks Skrevet 13. februar 2023 #6 Skrevet 13. februar 2023 (endret) robert90 skrev (9 timer siden): Okey, gjelder dette kun på soverommet i en seksuell setting, eller kan du bli tent hvis noen pusher dine grenser i andre settinger også ? Si at du egentlig ikke tørr å hoppe i fallskjerm, men noen pusher deg til å gjøre dette uansett 😜 er det noe som tenner deg i såfall ? At dette gjorde jeg fordi noen andre pushet meg til det ? Det gjelder bare i seksuelle settinger at jeg tenner på det. Endret 13. februar 2023 av DreamWorks
Sphere Skrevet 13. februar 2023 #7 Skrevet 13. februar 2023 Jeg tenner på å føle meg liten der nede. Men skiller da mellom gradene av ydmykelse. Jeg har feks blitt utrolig tent av å bli avvist på grunn av størrelsen, men alle de andre følelsene som også dukker opp gjør det også til en kaotisk opplevelse. For min del er det da mye bedre med vennskapelig erting, og en påminnelse om egen og andres størrelse innimellom. Ydmykelse i en trygg setting. Jeg tenner absolutt ikke på ydmykelse utenom det seksuelle. 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #8 Skrevet 13. februar 2023 DreamWorks skrev (12 minutter siden): Det gjelder bare i seksuelle settinger at jeg tenner på det. Jeg er nok så sta at ingen får meg til å gjøre noe jeg ikke vil - før jeg er opphisset. Kanskje er det litt av grunnen til at det nettopp tenner meg også, at noen er sterke nok til at jeg av alle ting kan miste kontrollen over meg selv. Så da handler det i bunn og grunn om å gjøre deg kåt, så kåt som mulig. Gjelder ikke det alle kvinner? Med en ekstra vanskelighetsgrad for stahet? Og jo lenger inn i det mørke forbudte rommet du havner, jo kåtere blir du. Men hvordan kan en som går løs på dette prosjektet vite hvor tabugrensene dine går? Gir du hint underveis? Og hvor starter du, dette må jo bygges opp gradvis. Er ydmykelsen kun et faktum når du frivillig går til et sted hvor du aldri hadde sett for deg å havne? Er det en slags målestokk? Hinter du her, eller må partner bruke kjent kunnskap om deg? Ønsker du innerst inne å bryte noen grenser, sprenge noen barrierer for å komme til et helt nytt sted? Hvordan opplever du det i så fall etterpå, med skam eller en "hemmelig" tilfredsstillelse? Svar på det du gidder. Mye å lure på her. Anonymkode: 8ae0e...5c2 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #9 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så da handler det i bunn og grunn om å gjøre deg kåt, så kåt som mulig. Gjelder ikke det alle kvinner? Med en ekstra vanskelighetsgrad for stahet? Og jo lenger inn i det mørke forbudte rommet du havner, jo kåtere blir du. Men hvordan kan en som går løs på dette prosjektet vite hvor tabugrensene dine går? Gir du hint underveis? Og hvor starter du, dette må jo bygges opp gradvis. Er ydmykelsen kun et faktum når du frivillig går til et sted hvor du aldri hadde sett for deg å havne? Er det en slags målestokk? Hinter du her, eller må partner bruke kjent kunnskap om deg? Ønsker du innerst inne å bryte noen grenser, sprenge noen barrierer for å komme til et helt nytt sted? Hvordan opplever du det i så fall etterpå, med skam eller en "hemmelig" tilfredsstillelse? Svar på det du gidder. Mye å lure på her. Anonymkode: 8ae0e...5c2 Stryk gidder i siste linje, tenk "vil" heller, det er litt snillere Anonymkode: 8ae0e...5c2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #10 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så da handler det i bunn og grunn om å gjøre deg kåt, så kåt som mulig. Gjelder ikke det alle kvinner? Med en ekstra vanskelighetsgrad for stahet? Og jo lenger inn i det mørke forbudte rommet du havner, jo kåtere blir du. Men hvordan kan en som går løs på dette prosjektet vite hvor tabugrensene dine går? Gir du hint underveis? Og hvor starter du, dette må jo bygges opp gradvis. Er ydmykelsen kun et faktum når du frivillig går til et sted hvor du aldri hadde sett for deg å havne? Er det en slags målestokk? Hinter du her, eller må partner bruke kjent kunnskap om deg? Ønsker du innerst inne å bryte noen grenser, sprenge noen barrierer for å komme til et helt nytt sted? Hvordan opplever du det i så fall etterpå, med skam eller en "hemmelig" tilfredsstillelse? Svar på det du gidder. Mye å lure på her. Anonymkode: 8ae0e...5c2 Mange spørsmål. Jo, jeg tenker det gjelder for alle kvinner. Forskning viser jo at grensene for hva vi tenner på flyttes drastisk når vi er fysisk opphisset. Ting vi tenker er tabu i hverdagen er plutselig opphissende når vi er kåte allerede. Vi liker å kjenne oss litt frekke alle, men hvor grensen for den frekkheten går er nok individuell. Forskjellen på meg og andre kvinner er vel at jeg ber om en mann som klarer å ta meg dit og at jeg er åpen for å utforske det som er i mine grenser. Noen kvinner setter en stopper lenge før, andre har ikke de samme grensene som meg og kaster seg uti det uten skam. Den ydmyke følelsen kommer av at jeg frivillig gjør det ja. At det er JEG som tar initiativet, til det som er litt uakseptabelt. Jeg må jo vite hva han tenner på, i sine innerste fantasier. Skal man pushe grensene må en jo kjenne en partner godt nok, være trygg og, til vite hva som er helt hverdags for dem og hva som regnes som tabu/mer spesiellt. Kommunikasjon er alltid viktig. Det å snakke om hans fantasier, hva han vil med meg er viktig. Han må gjerne forsøke å få meg dit, be med, kommandere meg - men det oftest ender det med en smekk på fingeren... "Hvem er han som tror han kan få meg på "sølvfat" på den måten??". Jeg kan også bli irritert. Men så sås et frø. Og så kanskje dager eller uker etterpå dukker det opp igjen... Så setter fantasien i gang, og så kan jeg kanskje ende opp med å på en eller måte be om (direkte eller indirekte) det som jeg i utgangspunktet anså som uakseptabelt. Oftest gradvis for å ikke måtte møte egen skam for sterkt i etterkant. Har ikke tenkt over det før, men det at jeg ber om det selv er en viktig bit i det ser jeg nå. Det er ikke bare noe jeg gir for å tilfredsstille ham bare fordi han vil det- men noe jeg "ber om" eller inviterer til selv. Jo, det er nettopp der den litt ydmykende delen ligger, og det en viktig tenning for meg ligger. Man kan kalle den delen mye sikkert ydmykt er kanskje bedre enn ydmykende? Ydmykende er ikke helt det riktige ordet, men det er i familie i alle fall. Det oppleves i etterkant som en skam (i alle fall i starten) samtidig med en hemmelig tilfredsstillelse. To følelser på en gang. Anonymkode: 581e5...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #11 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): jenter som vinner over gutter- og sitter skrevs på dem- Anonymkode: bb883...145 oppdaget det på ungdomsskolen - sterke, men søte jenter som la gutter under seg, satte seg på dem. pirrende at de satte seg, og ble sittende litt---- snødøpte dem om vinteren Anonymkode: bb883...145 1
robert90 Skrevet 13. februar 2023 Forfatter #12 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): oppdaget det på ungdomsskolen - sterke, men søte jenter som la gutter under seg, satte seg på dem. pirrende at de satte seg, og ble sittende litt---- snødøpte dem om vinteren Anonymkode: bb883...145 Så det finnes altså noen som liker ydmykelse i samme gate som meg ? Er dette noe du tenner enda, eller var det en greie du fant pirrende da ?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #13 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange spørsmål. Jo, jeg tenker det gjelder for alle kvinner. Forskning viser jo at grensene for hva vi tenner på flyttes drastisk når vi er fysisk opphisset. Ting vi tenker er tabu i hverdagen er plutselig opphissende når vi er kåte allerede. Vi liker å kjenne oss litt frekke alle, men hvor grensen for den frekkheten går er nok individuell. Forskjellen på meg og andre kvinner er vel at jeg ber om en mann som klarer å ta meg dit og at jeg er åpen for å utforske det som er i mine grenser. Noen kvinner setter en stopper lenge før, andre har ikke de samme grensene som meg og kaster seg uti det uten skam. Den ydmyke følelsen kommer av at jeg frivillig gjør det ja. At det er JEG som tar initiativet, til det som er litt uakseptabelt. Jeg må jo vite hva han tenner på, i sine innerste fantasier. Skal man pushe grensene må en jo kjenne en partner godt nok, være trygg og, til vite hva som er helt hverdags for dem og hva som regnes som tabu/mer spesiellt. Kommunikasjon er alltid viktig. Det å snakke om hans fantasier, hva han vil med meg er viktig. Han må gjerne forsøke å få meg dit, be med, kommandere meg - men det oftest ender det med en smekk på fingeren... "Hvem er han som tror han kan få meg på "sølvfat" på den måten??". Jeg kan også bli irritert. Men så sås et frø. Og så kanskje dager eller uker etterpå dukker det opp igjen... Så setter fantasien i gang, og så kan jeg kanskje ende opp med å på en eller måte be om (direkte eller indirekte) det som jeg i utgangspunktet anså som uakseptabelt. Oftest gradvis for å ikke måtte møte egen skam for sterkt i etterkant. Har ikke tenkt over det før, men det at jeg ber om det selv er en viktig bit i det ser jeg nå. Det er ikke bare noe jeg gir for å tilfredsstille ham bare fordi han vil det- men noe jeg "ber om" eller inviterer til selv. Jo, det er nettopp der den litt ydmykende delen ligger, og det en viktig tenning for meg ligger. Man kan kalle den delen mye sikkert ydmykt er kanskje bedre enn ydmykende? Ydmykende er ikke helt det riktige ordet, men det er i familie i alle fall. Det oppleves i etterkant som en skam (i alle fall i starten) samtidig med en hemmelig tilfredsstillelse. To følelser på en gang. Anonymkode: 581e5...2d1 Spennende. Akkurat det siste, den kontrasten mellom skam og hemmelig lykke sitter godt. Husker fremdeles den første gangen jeg stakk tunga inn der bak på ei jente. Husker det som et levende og veldig spesielt minne. Litt av et minne å bære på egentlig . Anonymkode: 8ae0e...5c2 1
Cuck Skrevet 14. februar 2023 #14 Skrevet 14. februar 2023 At hun foretrekker andre enn meg, som at den fremmede får sprute i henne mens jeg avspises med å bruke kondom eller nektes "adgang" og kun får en rask håndjobb. At jeg må slikke henne ren etter besøk av en fremmed. Hun finner frem kuklåsen og ber meg få den på fordi hun skal møte andre, gjerne også med beskjed om at hun ikke har bestemt seg helt med tanke på når jeg skal frigjøres. 1
robert90 Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #15 Skrevet 14. februar 2023 Cuck skrev (5 timer siden): At hun foretrekker andre enn meg, som at den fremmede får sprute i henne mens jeg avspises med å bruke kondom eller nektes "adgang" og kun får en rask håndjobb. At jeg må slikke henne ren etter besøk av en fremmed. Hun finner frem kuklåsen og ber meg få den på fordi hun skal møte andre, gjerne også med beskjed om at hun ikke har bestemt seg helt med tanke på når jeg skal frigjøres. Hehe kult. Femdom har mange spennende aspekter av ydmykelse 😊
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #16 Skrevet 14. februar 2023 robert90 skrev (På 13.2.2023 den 16.04): Så det finnes altså noen som liker ydmykelse i samme gate som meg ? Er dette noe du tenner enda, eller var det en greie du fant pirrende da ? Som ung, mest. Anonymkode: bb883...145 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #17 Skrevet 15. februar 2023 kribler det i underlivet hos ei kvinne som sitter oppå ? Anonymkode: bb883...145
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #18 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): kribler det i underlivet hos ei kvinne som sitter oppå ? Anonymkode: bb883...145 - *Jeg skal døpe deg, og det skal jeg nyte. * Anonymkode: bb883...145
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #19 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): kribler det i underlivet hos ei kvinne som sitter oppå ? Anonymkode: bb883...145 Jeg husker hvertfall enorm dunking mellom bena da jeg var i slike «leke-situasjoner» som ung ungdom… Anonymkode: 89752...21f 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #20 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg husker hvertfall enorm dunking mellom bena da jeg var i slike «leke-situasjoner» som ung ungdom… Anonymkode: 89752...21f herlig sitring😜 Anonymkode: bb883...145
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå