AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Del Skrevet 12. februar 2023 Jeg har aldri forstått det helt med morsdag og farsdag og gavekjøpet.. stress med kjøpe mer gaver, jeg gir gjerne en hilsen men orker ikke gavekjøpet for meg holder det med bursdager og jul😅 Anonymkode: 496a5...b5a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #2 Del Skrevet 12. februar 2023 Syns det er hyggelig med en dag, hvor man kan få litt ekstra oppmerksomhet. Det trenger ikke nødvendigvis være noe som kjøpes, men en hyggelig frokost og et kort er koselig. Jeg har fått en bok og melkesjokoladehjerter i dag. Sønnen har vært å handlet på egenhånd, fordi han vet at det er mine favoritter. Minstejenta har laget frokost, nesten helt alene ❤️ Hun er stolt og jeg er glad. Ser ikke noe galt i det Anonymkode: e1474...643 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 12. februar 2023 #3 Del Skrevet 12. februar 2023 Ok. You do you... Det er vel ingen som tvinger deg til å kjøpe noe som helst igrunn. Jeg gir gaver fordi jeg liker å gi gaver, så også morsdag presang. Jeg synes dagen er en fin dag å gi litt heder og gode omtanker til de som står oss nærmest, hvordan en gjør det er opp til hver enkelt om det er med en blomsterkvast, morgenlevering med frokost eller konfekt, selvlaget frokost, et kort eller brev, et krus der det står "verdens beste mamma" på eller noe annet får jo være opp til hver enkelt. Jeg har aldri tenkt at å gi gaver er stress, unødvendig, gir høyt blodtrykk eller er en forbannelse som gjør at jeg må opprette klageinnlegg på kg. Jeg synes det er koselig å gi en oppmerksomhet. Jeg gir gave til min reservemor fordi hun er en sabla viktig person i livet mitt, jeg er umåtelig glad i hun, hun er unik og spesiell og helt fantastisk❤️ MÅ jeg gi hun gave fordi hun er en awsome reservemor? Nei vårt forhold er ikke materialistisk på den måten så det må jeg ikke men jeg synes likevel det er veldig koselig. Du synes tydeligvis ikke det er koselig å gi noe gave på morsdagen så da lar du vær, det er valgfritt hva en velger å bruke penger på. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Del Skrevet 12. februar 2023 Du står helt fritt til å gjøre som du vil. Ingen som tvinger deg til noe som helst. Anonymkode: bd0c2...a8d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #5 Del Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har aldri forstått det helt med morsdag og farsdag og gavekjøpet.. stress med kjøpe mer gaver, jeg gir gjerne en hilsen men orker ikke gavekjøpet for meg holder det med bursdager og jul😅 Anonymkode: 496a5...b5a Valentinsdag er også bare tull. Anonymkode: f3f1d...319 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. februar 2023 #6 Del Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Valentinsdag er også bare tull. Anonymkode: f3f1d...319 Enig 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #7 Del Skrevet 12. februar 2023 Mangen grincher her på forumet i disse dager 😅 Anonymkode: 4d6fe...b59 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #8 Del Skrevet 12. februar 2023 Jeg synes også det er litt tullete, men det er jo ingen grunn til å fortelle om det? Folk må vel gjøre som de vil. Samme med valentinsdagen Anonymkode: 924e0...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #9 Del Skrevet 12. februar 2023 Her kjøper vi ikke gave til morsdag/farsdag eller Valentines, men spiser kake. Alltid greit med en unnskyldning for kake. Anonymkode: 98b48...a6d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeamWP Skrevet 12. februar 2023 #10 Del Skrevet 12. februar 2023 Mitt kjærlighetsspråk er gaver,så jeg for min del elsker slike dager😍😍😍 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #11 Del Skrevet 12. februar 2023 Synes morsdag og darsdag er ypperlig måte å skille klinten fra hveten. Skille foreldrene som er gode nok til å få ekstra oppmerksomhet fra barna sine fra foreldrene som ikke er gode nok. Anonymkode: 0d050...050 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HegeMarie Skrevet 12. februar 2023 #12 Del Skrevet 12. februar 2023 Kanskje, men jeg syns det er koselig. Har sagt fra at jeg ikke vil ha noen gaver, men setter stor pris på frokost på sengen og hjemmelaget kort ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #13 Del Skrevet 12. februar 2023 Synes det er koselige dager. Og man må jo ikke kjøpe noe. Jeg og far til barna gikk fra hverandre da barna var små. Men på farsdag så har barna tegnet, eller skrevet kort til far, og vi har bakt noe til han, som vi da har dratt og levert til han. Mens på min dag, så har barna av seg selv tegnet eller skrevet kort, siden de er vandt til det på farsdag, så baker vi noe sammen, og koser oss. Anonymkode: 049c2...e65 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 12. februar 2023 #14 Del Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri forstått det helt med morsdag og farsdag og gavekjøpet.. stress med kjøpe mer gaver, jeg gir gjerne en hilsen men orker ikke gavekjøpet for meg holder det med bursdager og jul😅 Anonymkode: 496a5...b5a Er enig med deg. Tøysete med mor/farsdag. Mye hyggeligere å ha et nært forhold til sine foreldre og være til støtte og hjelp for de i hverdagen😌♥️ Er svært glad i og knyttet til moren min. Ringes flere ganger pr.uke og besøker henne ofte. Har som regel med en blomst eller noe annet hun setter pris på. Trenger ikke en bestemt dato i året for å gjøre noe ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #15 Del Skrevet 12. februar 2023 Alle dager som kun er skapt for å presse folk for penger er naturligvis idioti. Anonymkode: b2e3c...f8e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #16 Del Skrevet 12. februar 2023 Fikk ingen gaver eller blomster, men jeg sov lenge og fikk kaffe og frokost på senga. Mannen og 4-åringen hadde stekt vafler, dypper jordbær i sjokolade og skjært opp vannmelon i en liten skål 😍 Så stod jeg opp til varme rundstykker, eggerøre og bacon. Helt fantastisk nydelig, føler meg som en dronning og 4-åringen har vært SÅ god og opptatt av å klemme meg masse. Anonymkode: 3ced6...287 1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #17 Del Skrevet 12. februar 2023 Rart de ikke har presentert en dattersdag eller en sønnsdag. Blir helt rart å skulle ha denen ekstra feiringen av foreldre uten å være rettferdig og ha en dag for barna i tillegg. Oi, er du blitt mor/far? Da kan du glede deg til den dagen også! Hva med de som ikke blir mor og far? Helt tullete opplegg. Anonymkode: 918a1...653 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #18 Del Skrevet 12. februar 2023 Enig. Er så mye tull som jeg ikke orker å delta på Anonymkode: e0e90...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. februar 2023 #19 Del Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Rart de ikke har presentert en dattersdag eller en sønnsdag. Blir helt rart å skulle ha denen ekstra feiringen av foreldre uten å være rettferdig og ha en dag for barna i tillegg. Oi, er du blitt mor/far? Da kan du glede deg til den dagen også! Hva med de som ikke blir mor og far? Helt tullete opplegg. Anonymkode: 918a1...653 20 november? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 12. februar 2023 #20 Del Skrevet 12. februar 2023 Jeg syns det er superkoselig. Mye mulig fordi jeg har fått blomster, sjokolade, hjemmelagd kort og femten tusen klemmer ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå