AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Del Skrevet 12. februar 2023 Prinsesse Mærtha hadde nettopp et intervju i svensk tv. Hun snakker svensk. Skjønner dem ikke norsk i Sverige? Det har kommet mange svensker til Norge for å jobbe, og ingen av de har noen problemer med norsk når de er i Norge. Men med en gang en nordmann er i Sverige så skjønner de plutselig ikke norsk. Hva er greia? Snakker du engelsk når du er i Sverige? Eller går det i svorsk? Anonymkode: 81983...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #2 Del Skrevet 12. februar 2023 Sist jeg var i Sverige, snakket jeg norsk med folk. De svarte på engelsk eller gebrokken tysk at de dessverre ikke snakket tysk... Anonymkode: 720a6...908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Del Skrevet 12. februar 2023 Eh, ja Anonymkode: 0e4f1...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Del Skrevet 12. februar 2023 Er ofte i Sverige siden samboer er svensk. Jeg snakker norsk, men bytter ut noen få ord som er særnorske. Spørs hvem jeg snakker med. Anonymkode: b9398...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #5 Del Skrevet 12. februar 2023 Har vært flere ganger i Sverige, hadde og kjæreste som bodde i Sverige. Og jeg pratet alltid norsk, og de forsto meg. Anonymkode: 29297...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #6 Del Skrevet 12. februar 2023 Mange steder i Sverige skjønner de jo ikke svensk engang, men en normalt oppegående svenske bør skjønne norsk bokmål. Anonymkode: 6c862...ef7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #7 Del Skrevet 12. februar 2023 hvem er Dem? Anonymkode: c659a...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå