AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 De siste årene (korona) har det blitt mye stillesitting, jeg er blitt eldre, er stiv og støl, har dårlig holdning og feil pusteteknikk. Og det kjipeste er kule- og bollemagen. Jeg er ikke overvektig, 65 kg på 170 cm, men dette føles ikke bra uansett. Jeg trener to lette økter i uka, 30 min med i hovedsak styrke, men det er for lett til at det gir resultater. Hva er de beste tipsene til en rask totalforvandling? 🫣😎 Anonymkode: f087c...cec
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #2 Skrevet 12. februar 2023 Sttamme opp kjernemusklaturen så den er med på å rette opp magen Anonymkode: 71075...e4c
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): De siste årene (korona) har det blitt mye stillesitting, jeg er blitt eldre, er stiv og støl, har dårlig holdning og feil pusteteknikk. Og det kjipeste er kule- og bollemagen. Jeg er ikke overvektig, 65 kg på 170 cm, men dette føles ikke bra uansett. Jeg trener to lette økter i uka, 30 min med i hovedsak styrke, men det er for lett til at det gir resultater. Hva er de beste tipsene til en rask totalforvandling? 🫣😎 Anonymkode: f087c...cec Du må redusere fettprosenten din. 65 kilo på 170 er ikke mye. Jeg er 174 og veier 60, og har flat mage. Tar du av 5 kilo tipper jeg du ser resultater. Mindre kalorier - mer bevegelse! Anonymkode: 761db...a3b 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 Vanndrivende! Anonymkode: 64e8a...083 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #5 Skrevet 17. februar 2023 Jeg er 170cm og følte meg blubbete på 64kg. (Pleide å veie 58/59) Stor mage og klærne mine satt ikke pent lenger. Nå har jeg gått ned til 61,5kg, og føler meg myyye finere. Har lyst til et par kilo til ned, men allerede føler jeg meg fin igjen. Det er nok fordi magen er nesten borte. Det har mye å si. Kun kuttet i kostholdet. Grunnen til at jeg hadde økt i vekt var faktisk styrketrening. Ble så sulten av det, så selv om det er sunt gjorde det meg lubben. Så har droppet det litt for å være ærlig. Går turer i stedenfor😊 Anonymkode: 24b3e...b64
sicario Skrevet 17. februar 2023 #6 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 12.19): Hva er de beste tipsene til en rask totalforvandling? 🫣😎 Anonymkode: f087c...cec Rask og totalforvandling er 2 ord som ikke er kompatible 😊 1
sicario Skrevet 17. februar 2023 #7 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 12.20): Sttamme opp kjernemusklaturen så den er med på å rette opp magen Anonymkode: 71075...e4c Hjelper svært lite om muskulaturen er dekket av fett. TS må ned i fettprosent. Effekten av å trene større muskelgrupper som ben og rygg vil raskere føre til «flat mage» en hva trening av kjernemuskulaturen vil. Men forutsatt av hen får ned fettprosenten.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #8 Skrevet 17. februar 2023 Løft tungt. Lett styrketrening er bortkastet tid. Bruk heller halve tiden på å trene tungt, enn lange lette økter. Spis nok protein. Regn ut at din hverdagslige kost har nok protein. Gjerne drikk 30g proteinpulver hver dag Ha 1 dag i uken der du spiser søtt og snacks, evt usunn middag. Resten av uka spiser du normale middager med protein og grønt Kutt ned på prosessert mat om du kan. For eks majones, ketchup, ferdigretter/ poseretter Hold deg opptatt i hverdagen så du ikke spiser mat når du ikke egentlig er sulten Anonymkode: 338b9...a2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå