Gjest malviken Skrevet 28. oktober 2002 #1 Skrevet 28. oktober 2002 :evil: En venninne av meg giftet seg med en som er veldig lang og tynn. Det så rett og slett dumt ut, hva syns dere?
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #2 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg giftet meg selv med en lang tynn mann og kan ikke se noe galt i det. Alle må få være slik de er..... skulle han gått på fetekur før bryllupet da? Nei - takk.
Gjest Queen Skrevet 28. oktober 2002 #3 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg syntes det ser dumt ut når bruden/brudgubben er mye høyere enn den andre...man burde se bra ut på bryllupsdagen...det er trossalt en viktig dag.
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #4 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg er 10 cm. høyere enn mannen jeg skal gifte meg med..... Skulle jeg ha droppet å gifte meg med han pga. det???? Det er vel det en person har inni seg som er det viktigste. Eller?????
Unn_T Skrevet 28. oktober 2002 #5 Skrevet 28. oktober 2002 Man kan vel ikke la være å gifte seg med en man er glad i fordi om han er for høy, liten, tynn, tykk... Det er jo personen inni som man gifter seg med!!!!!!!!!!!!
Augustbrud02 Skrevet 28. oktober 2002 #6 Skrevet 28. oktober 2002 Synes dette var en helt utrolig tråd å starte. Beklager, men jeg kan egentlig ikke annet enn å le av dette her. Spiller det noen rolle om man er lang og tynn eller kort og tykk da, skal man ikke kunne gifte seg fordi det ser rart ut? Selv giftet jeg meg med en mann som er nesten 2 meter og han er slank, men jeg synes han var verdens flotteste jeg. Jeg var kjempestolt over ham på dagen vår, og jeg er ennå stoltere nå over at han er min mann. I mine øyne synes jeg det er utrolig flott med slanke og lange menn...
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #7 Skrevet 28. oktober 2002 lengden synes ikke så godt hvis han blir plassert i en rullestol
Gjest care Skrevet 28. oktober 2002 #8 Skrevet 28. oktober 2002 Det går da ikke ann å ta problemstillingen alvorlig: dette er en tulletråd. Vi bør ignorer disse trådene, da vil de forsvinne av seg selv etterhvert.
monja Skrevet 28. oktober 2002 #9 Skrevet 28. oktober 2002 Er det virkelig mulig ?? Kan man ikke gifte seg hvis bruden/brudgommen er lengre enn den andre parten? Visste ikke at man måtte fylle ut en tabell på lengde/vekt når man valgte sin livsledsager......
viwi Skrevet 28. oktober 2002 #10 Skrevet 28. oktober 2002 herregud for noe piss! Får jo inderlig håpe at du er så vakker da at ingen sier teite ting om deg og ditt utseende. Dette var patetisk!!
Vekt74 Skrevet 28. oktober 2002 #11 Skrevet 28. oktober 2002 :o :o :o Er det mulig? Hvor gammel er du da lille venn???????????? Hilsen bekymret Vekt...
lindus Skrevet 28. oktober 2002 #12 Skrevet 28. oktober 2002 Henger meg på de før meg:ER DET MULIG? Går det i det hele tatt an å spørre om noe så dumt?Dette må være en tulletråd :o :o :o , jeg kan ikke skjønne annet.Man gifter seg fordi man er glad i en person, og om han er lang og tynn eller lav og brei spiller da overhodet ingen rolle...Skjerp deg...
Gjest Diva Skrevet 28. oktober 2002 #13 Skrevet 28. oktober 2002 :evil: En venninne av meg giftet seg med en som er veldig lang og tynn. Det så rett og slett dumt ut, hva syns dere? Blander meg inn på bryllup selv om jeg ikke skal til pers : SKJERP DEG GJEST! NÅ ER DET NOK AV ALLE TULLEINNLEGGENE HER PÅ KG! DERE ØDELEGGER ! P.... OFF!!!!! :evil: Gå å lek med fyrstikker i stedet......
Gjest sexysadie Skrevet 28. oktober 2002 #14 Skrevet 28. oktober 2002 :evil: En venninne av meg giftet seg med en som er veldig lang og tynn. Det så rett og slett dumt ut, hva syns dere? Jeg vil også gifte meg m en lang og tynn mann D vil se veldig godt ut Med ønsker om en fortsatt trivelig dag Sexy Sadie
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #15 Skrevet 28. oktober 2002 Seriøst??? :o Det er nok av barnesider på nettet, du finner nok en som passer til deg, gjest!
Tusenfryd Skrevet 28. oktober 2002 #16 Skrevet 28. oktober 2002 Det var nok en som begynte å tulle, men det ble rimleig godt fulgt opp da, jenter... Kan vel si at denne tråden har sklidd ut? Den stenges. Tusenfryd - moderator
Anbefalte innlegg