Anede Skrevet 13. mars 2002 #1 Del Skrevet 13. mars 2002 Noen som har noen forslag til menyen? Klarer ikke å finne ut av hva vi vil ha, men vi skal lage det selv( eller familien) Ellers så gleder jeg meg fryktelig!! Noen som har noen gode kjærlighets dikt på lager?? Klem Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #2 Del Skrevet 13. mars 2002 Mitt eneste råd er å ikke servere rekecocktail og iskake. Dette er forferdelig stusselig å få servert i et bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anede Skrevet 13. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 13. mars 2002 Må legge til at jeg Er fryktelig kresen ang. mat.. noen råd??? har tenkt på noe med laks kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line A. Skrevet 13. mars 2002 #4 Del Skrevet 13. mars 2002 Hei En forrett som er veldig god både varm og kald er scampi/reker i en marinade av hvitløk og chili og sikkert litt andre krydderier,det er i allefall vanvittig godt,og med litt hvitløksbrød eller vanlig brød ved siden av.Dette skal vi ha,og kokken ble veldig fornøyd når vi fåreslo dette,litt anderledes tror jeg. Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eventyrbrud Skrevet 13. mars 2002 #5 Del Skrevet 13. mars 2002 Vi hadde kalkunbryst til forrett, kombinasjon av laks og steinbitt til hovedrett og isbrum til dessert. Det ble en kjempe suksess og alle var kjempe imponerte over valget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #6 Del Skrevet 13. mars 2002 Laksepate med hvitløksdressing og toast til forrett, hvitløksmarinert lammelår med ratatouille og fløtegratinerte poteter til hovedrett og is,eggelikør,bjørnebær (lagt lagvis i et cocktailglass) til dessert.Har ei svigerinne som er kokk,og som foreslo dette. Tror det blir godt,dessuten kan maye av det forberedes dagen før... Emilie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 13. mars 2002 #7 Del Skrevet 13. mars 2002 Vi skal ha koldtbord og iskake. Om det er kjipt? Det kommer an på øynene som ser. Vi har et lite budsjett og gjør det på den måten. Gjestene blir mette uansett. Jeg spiser selv ingen desserter eller kaker, så da er det også vanskelig å finne på noe.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 13. mars 2002 #8 Del Skrevet 13. mars 2002 Du kan jo se litt på det innlegget her12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 17. mars 2002 #9 Del Skrevet 17. mars 2002 Lakserullade med rekerose og rømmeurtedressing. Urtefylt hjortestek, ristet sopp, grønnsakstimbaler, smørdampet blomkål, viltsaus og slottspoteter. desserttallerken med frisk frukt, kanelis og sokoladegitter.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glede Skrevet 17. mars 2002 #10 Del Skrevet 17. mars 2002 Hei! Jeg sliter med menyen selv, men her er et kjærlighets dikt jeg fant og ga til kjærsten min for noen år siden. Angrer litt på at jeg har brukt det opp, synes det er så fint og kunne tenkt meg å lese det i bryllupet, men men kanskje vi kan bruke det på invitasjonene eller sangheftet. her kommer det ihvertfall! HVORFOR? Ikke du for kjærlighetens skyld men for din skyld ( og også for min skyld ) Ikke fordi jeg må elske men fordi jeg må elske deg Kanskje fordi jeg er som jeg er men sikkert fordi du er som du er -Erich Fried- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå