Gå til innhold

Meny

Anede

Anbefalte innlegg

Noen som har noen forslag til menyen?

Klarer ikke å finne ut av hva vi vil ha, men vi skal lage det selv( eller familien)

Ellers så gleder jeg meg fryktelig!! Noen som har noen gode kjærlighets dikt på lager??

Klem Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Mitt eneste råd er å ikke servere rekecocktail og iskake. Dette er forferdelig stusselig å få servert i et bryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at jeg Er fryktelig kresen ang. mat.. noen råd??? har tenkt på noe med laks kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

En forrett som er veldig god både varm

og kald er scampi/reker i en marinade

av hvitløk og chili og sikkert litt andre

krydderier,det er i allefall vanvittig godt,og med litt hvitløksbrød eller vanlig

brød ved siden av.Dette skal vi ha,og kokken

ble veldig fornøyd når vi fåreslo dette,litt

anderledes tror jeg.

Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde kalkunbryst til forrett, kombinasjon av laks og steinbitt til hovedrett og isbrum til dessert. Det ble en kjempe suksess og alle var kjempe imponerte over valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Laksepate med hvitløksdressing og toast til forrett, hvitløksmarinert lammelår med ratatouille og fløtegratinerte poteter til hovedrett og is,eggelikør,bjørnebær (lagt lagvis i et cocktailglass) til dessert.Har ei svigerinne som er kokk,og som foreslo dette. Tror det blir godt,dessuten kan maye av det forberedes dagen før... icon_smile.gif

Emilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha koldtbord og iskake.

Om det er kjipt? Det kommer an på øynene som ser. Vi har et lite budsjett og gjør det på den måten. Gjestene blir mette uansett.

Jeg spiser selv ingen desserter eller kaker, så da er det også vanskelig å finne på noe.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakserullade med rekerose og rømmeurtedressing.

Urtefylt hjortestek, ristet sopp, grønnsakstimbaler, smørdampet blomkål, viltsaus og slottspoteter.

desserttallerken med frisk frukt, kanelis og sokoladegitter.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg sliter med menyen selv, men her er et kjærlighets dikt jeg fant og ga til kjærsten min for noen år siden. Angrer litt på at jeg har brukt det opp, synes det er så fint og kunne tenkt meg å lese det i bryllupet, men men kanskje vi kan bruke det på invitasjonene eller sangheftet. her kommer det ihvertfall!

HVORFOR?

Ikke du for kjærlighetens skyld

men

for din skyld

( og også

for min skyld )

Ikke fordi jeg må

elske

men fordi jeg

elske

deg

Kanskje

fordi jeg er

som jeg er

men sikkert

fordi du

er

som du er

-Erich Fried-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...