Gå til innhold

Hvor mye sex har dere i andre/tredje trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen har ikke sex i svangerskapet mens andre holder på som kaniner.

Hvordan er ditt sexliv som gravid?

Anonymkode: 98343...5ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i andre trimester, vi har sex 1 gang i uken kanskje, ca. 2-3 ganger i uken før graviditeten 

Anonymkode: 3ab53...67f

• Liker 1
Skrevet

Sexen uteble fra midten av graviditeten. Nå er ungen 2 mnd og vi har fortsatt ikke sex eller noe som kunne ført til sex (ikke mitt valg). 

Anonymkode: f3a84...0de

Skrevet

I uke 22 nå, har fortsatt sex, men vi dynes begge to det blir litt rar med sex når baby sparker i magen/magen blir veldig stor, så tipper det ikke blir så mye fremover nå. Det er noe vi har snakket om, og vi synes det er ok begge to ☺️ Det er kanskje han som synes det er «rarest» å ha sex med baby i magen, jeg føler med bare lite attraktiv.  ☺️

Skrevet

Alt for lite, er i uke 27 og har kanskje sex 1 gang i uka 😖 

Anonymkode: 78ddc...53f

Skrevet

Vi hadde null sex i 3.trimester og kanskje to ganger i 2.trimester. Det ble heller ikke så mye i 1.trimester. Jeg fikk mage sent og ble ikke så veldig stor, men allikevel ville ikke mannen. 

Anonymkode: d1397...b79

Skrevet

Vi hadde en del sex fram til uke 31. Da begynte jeg å få veldig hyppige og regelmessige maserier og blødde etter sex, så etter noen runder for sjekk på føden så sluttet vi. Ikke at sexen trigget så mye i seg selv, jeg har hatt maserier hver dag siden, men blødningene vil jeg ikke bekymre meg for i tillegg. 

Koser fortsatt uten at han er inni meg da 😄 Og setter vel i gang igjen når vi tipper uke 37 om 2 uker 😊

Anonymkode: f8015...fd1

• Liker 1
Skrevet

Ingenting. Føles feil, og jeg føler meg feit, svett og ekkel i tillegg.

Anonymkode: 76910...f9f

Skrevet

Er andregangs gravid i uke 24 og føler meg som en hvalross, jeg går med på en gang i uken så lenge mannen holder seg unna magen og hoftene mine 😛 vanligvis har vi sex annenhver dag, 2-3 dager i uka altså 😜 

Anonymkode: 1ddea...2cd

Skrevet

To ganger i hele graviditeten, ingen suksess :P Bekkenløsning og kvalme setter en stopper for det. Koser oss på andre måter.

Men i uke 37 setter nok vi i gang daglig for å si det slik. 

Anonymkode: 5a08e...a9a

Skrevet

Tror jeg kan telle 5-6 ganger på de 30 ukene som har gått. Lysten har vært dårlig, jeg er kronisk trøtt og bekkenet er ikke akkurat en plass som passer seg å ha vondt i under akten 

Anonymkode: 62cb8...168

Skrevet

Vi har faktisk ikke hatt sex siden vi fant ut at jeg er gravid! 🥺 Men det var et bestemt valg fra oss begge da vi har gått igjennom SA, ufrivillig barnløshet og ble endelig gravid via icsi/IVF - og da har vi rett og slett ikke tørt og ta sjansen. Men vi er ekstremt kosete begge to og kysser og koser hver eneste dag og er veldig åpne og snakker mye om det og gleder oss ekstremt til bebi er ute innen en måned og vi kan så endelig ha sex igjen 😅 er i uke 36 nå og jeg kunne egentlig fint hatt sex nå i 3 trimester - det føles trygt ut. Men nå syns mannen det bare er rart 😅

Anonymkode: 39231...51f

Skrevet

Er i uke 31. Har sex kanskje gjennomsnittlig 3-4 ganger i uka? Litt sjeldnere enn før graviditeten, dette er kun fordi jeg er blitt så SINNSSYK hoven i skjeden og kan fort oppleve at penetrering er helt hinsides vondt og vanskelig selv om jeg er «med». 😅 Mannen har like lyst på meg som før, han kunne gjerne hatt sex flere ganger daglig😅 

Anonymkode: 8e2e5...3a0

Skrevet

Ingen sex. Ble helt fullstendig aseksuell og fikk ubehag bare ved tanken.

Anonymkode: 2c747...100

Skrevet

Mye i 1. trimester og helt i starten av 2. trimester, har dabbet ganske kraftig ned nå, kanskje annenhver uke/ 1 gang i uka. Ikke det at jeg ikke vil, men nå som magen vokser og vi har kjent mer og mer bevegelser så er jeg kanskje ikke like "sexy" lenger? Jeg selv føler meg jo ikke sexy, føler meg som en fødemaskin allerede nå 😅 Savner å være lett og fri. 

Anonymkode: a7b01...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...