Gå til innhold

Kvinner er stort sett single når de er på topp mens menn er i forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en av årsakene til livskriser, skilllsmisser og mer? Forstår ikke damene at mennene er på toppen av attraktivitet i tredveårene? Da er mennene gjerne i forhold og har barn. Kvinnene derimot får nyte toppen sin, mange har hatt sex med flere menn mens de var i slutten av tenårene og i tjueårene. Det skaper en ubalanse i forholdet. Er det rart mennene blir furtne, slår opp eller i verste fall er utro? Min teori er at mennene sjelden blir møtt med forståelse, forslag om trekanter eller andre ting som kan hjelpe

Anonymkode: a4e76...0ef

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Så å nyte toppen sin kan man kun gjøre ved å pule rundt? Ok.

Anonymkode: af1c3...8b9

• Liker 5
Skrevet

Alt handler ikke om dere menn. Du må gjerne prøve hardt, men du klarer ikke å manipulere noen til å tro at de blir verdiløse etter 25 år fordi du har en fetisj på tenåringer. Dessuten er det som regel dama som går fra mannen, og kvinner og menn er omtrent like mye utro. Menn er ikke så fantastiske som de tror.

Anonymkode: 09039...097

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Enda en tråd om stakkars menn og hva de bør "få".

Anonymkode: 54b83...d7b

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Alt handler ikke om dere menn. Du må gjerne prøve hardt, men du klarer ikke å manipulere noen til å tro at de blir verdiløse etter 25 år fordi du har en fetisj på tenåringer. Dessuten er det som regel dama som går fra mannen, og kvinner og menn er omtrent like mye utro. Menn er ikke så fantastiske som de tror.

Anonymkode: 09039...097

Kvinnen går fra mannen fordi han mister alt av selvtillit og visner bort. Det hadde ikke trengt å skje. Hva med å bry seg om den man faktisk er i lag med?

Skrevet

Furtne «menn»??? Da er det i såfall gutter, ikke menn. 

Mener du virkelig, ts, at en god familiefar blir furten hvis han ikke får ha trekant?? Sorry, men dette er noe av det mest idiotiske jeg har lest av innlegg her på kg!! 

• Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Min teori er at mennene sjelden blir møtt med forståelse, forslag om trekanter eller andre ting som kan hjelpe

Det tror jeg på. For det er jo verdens verste grunn til å ha en trekant. 

Anonymkode: 2c12b...cf4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Enda en tråd om stakkars menn og hva de bør "få".

Anonymkode: 54b83...d7b

Menn kan jo gjerne be om åpne forhold, men premissene her er jo veldig rare. 

Skrevet (endret)

Det burde vært forsket mye mere på kvinners seksualitet og partnervalg. Som hvorfor mange kvinner i 20-årene ønsker en haug med partnere når de er mest fruktbare i disse årene. Et eksempel fra en anonymisert kvinne på Tinder, var at hun hadde sett 2.000 profiler, sveipet til høyre på kun 69 av dem og endte opp med å ha sex med 19 av dem. Så den mannlige varianten av henne ville vært en mann som kun ville ha sex med fotomodeller og lykkes med dette. Likevel ser det ikke ut som kvinner setter særlig pris på at de fleste menn er seksuelt tilgjengelige for dem. I en amerikansk undersøkelse svarte 89% av kvinner at de hadde som fantasi å ha 3-kant. Så kvinner vil ha dette for sin egen skyld, fordi de da kan ha sex med andre kvinner i en heteroseksuell setting.

Endret av Kompetent
Skrevet
Kompetent skrev (1 minutt siden):

Det burde vært forsket mye mere på kvinners seksualitet og partnervalg. Som hvorfor mange kvinner i 20-årene ønsker en haug med partnere når de er mest fruktbare i disse årene.

Det gjør de/vi jo ikke. Det er et mindretall som ligger med svært mange, og de fleste ligger med kjæreste og/eller noen få ons. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Kvinnene derimot får nyte toppen sin, mange har hatt sex med flere menn mens de var i slutten av tenårene og i tjueårene.

Dette fenomenet kalles ellers å ha kjæreste. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det er flest skilsmisser rundt 40.

Jeg tror mange konflikter oppstår i småbarnstiden og at kvinner holder ut til de passerer 40. Det tar noen år fra problemene er synlig til bruddet er i boks. Det er oftest kvinnen som vil ut.

Jeg har hørt (mangler kilde, dessverre) at det oftes er mannen som tar initiativ etter  50. Jeg gjetter at det er pga skrantende sexliv og at han møter ei ny, hvis det stemmer.

Endret av Isambard
  • Liker 2
Skrevet
Kompetent skrev (7 minutter siden):

Det burde vært forsket mye mere på kvinners seksualitet og partnervalg. Som hvorfor mange kvinner i 20-årene ønsker en haug med partnere når de er mest fruktbare i disse årene. Et eksempel fra en anonymisert kvinne på Tinder, var at hun hadde sett 2.000 profiler, sveipet til høyre på kun 69 av dem og endte opp med å ha sex med 19 av dem. Så den mannlige varianten av henne ville vært en mann som kun ville ha sex med fotomodeller og lykkes med dette. Likevel ser det ikke ut som kvinner setter særlig pris på at de fleste menn er seksuelt tilgjengelige for dem. I en amerikansk undersøkelse svarte 89% av kvinner at de hadde som fantasi å ha 3-kant. Så kvinner vil ha dette for sin egen skyld, fordi de da kan ha sex med andre kvinner i en heteroseksuell setting.

Jeg vil gjerne ha trekant jeg. Med to menn, har ingen interesse av sex med kvinner. 

Anonymkode: 1b1d9...375

• Liker 3
Skrevet

Det er nok i alle fall en viss ubalanse med tanke på når en når "toppen", og det kan jo hende vi ser den manifestere seg gjennom at en del kvinner som er over sin "topp" men søker menn som er på sin opplever at disse mennene ikke vil slå seg ned med dem, eller at krav/forventninger til en partner ikke er nivellert med hva en selv kan tilby. 

• Nyttig 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette fenomenet kalles ellers å ha kjæreste. 

Kanskje i motsetning til kvinner over 30 som føler seg verpesyke og vil ha en forsørger og sæd-donor i stedet for å være serie-monogame.

Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil gjerne ha trekant jeg. Med to menn, har ingen interesse av sex med kvinner. 

Her er en artikkel om kvinner som forlater mennene sine fordi de finner ut hvor fantastiske kvinner er. En av dem forteller hun forlot mannen sin etter å ha hatt 3-kant med en annen kvinne:
https://nypost.com/2022/02/07/women-are-leaving-their-husbands-for-girlfriends/

Endret av Kompetent
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Bør kanskje være et hint til menn? 

Absolutt. Mange menn prøver å skifte kjønn til kvinne i disse dager, svært mye snakk om transpersoner.

Gjest Beelzebub
Skrevet

Dette er kun et problem hvis du ble klar over det for seint. Hvis du derimot brukte tiden din godt, sånn at toppen din er ganske bra når du kommer dit, er det ingenting i veien for at du kan hanke inn ei som er betraktelig yngre enn deg, og som er på sin topp noenlunde samtidig som deg. Det skjer jo hele tiden. 

Skrevet
Kompetent skrev (4 minutter siden):

Absolutt. Mange menn prøver å skifte kjønn til kvinne i disse dager, svært mye snakk om transpersoner.

Haha, du må være et troll. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...