AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Del Skrevet 12. februar 2023 Nå står det mellom disse navnene. Hvilket navn er finest av? Stefanie, Gjendine, Theoline, Thomasine, Annabeth, Emmelinn, Adrianna, Leontine, Vilhelmine, og Danielle. Anonymkode: 145d0...c8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 12. februar 2023 #2 Del Skrevet 12. februar 2023 Emmelin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Del Skrevet 12. februar 2023 Det var så mye rart her at jeg mistenker at dette er troll. På lista så er Danielle det mest normale navnet, ville derfor valgt det om jeg absolutt måtte velge fra den lista. Ha nå i bakhodet ditt at det navnet skal ungen din ha i iallefall 18 år. Anonymkode: 29eac...31d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Del Skrevet 12. februar 2023 Jeg ville gått for Jendine. Anonymkode: 96244...7d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #5 Del Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var så mye rart her at jeg mistenker at dette er troll. På lista så er Danielle det mest normale navnet, ville derfor valgt det om jeg absolutt måtte velge fra den lista. Ha nå i bakhodet ditt at det navnet skal ungen din ha i iallefall 18 år. Anonymkode: 29eac...31d Liker bare sjeldne jentenavn som ikke alle heter. Noen flere synspunkter? Anonymkode: 145d0...c8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #6 Del Skrevet 12. februar 2023 Wilhelmine med W er veldig fint. Hva med Isola, Adele eller Adora? Anonymkode: 63c48...e13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 12. februar 2023 #7 Del Skrevet 12. februar 2023 Ingen av de. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #8 Del Skrevet 12. februar 2023 Theoline er et fint gammelt norsk navn. Tenk gjerne på hva som er praktisk for den som har navnet. Det kan f.eks. føles belastende at man hver gang man sier navnet sitt, må presisere at det er "Emmelinn" med 2 M-er og 2 N-er. Anonymkode: 962df...426 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #9 Del Skrevet 12. februar 2023 Thomasine og Leontine var grusomme. Resten funker. Jeg synes Stephanie er kult, men da bør det skrives sånn. Gjendine er også fint. Anonymkode: f45c5...0f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #10 Del Skrevet 13. februar 2023 Jeg syns Theoline er litt kult. Møtte en jente for første gang i år med det navnet. Likte det ikke i starten, men har fått sansen for det etter hvert. Anonymkode: 842ea...9fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 14. februar 2023 #11 Del Skrevet 14. februar 2023 Emmelin med én n er fint, og det samme er Theoline. Alle de andre styrer jeg unna. Ellers har jeg selv en sans for Magdele om det skulle være noe veldig sjeldent, og i tillegg er jeg veldig glad i navnet Alvilda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå