Gå til innhold

Tinder; Hvor mange "likes"

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du hadde nok uansett fått likes i kraft av å bare være kvinne, men du må huske på at mange menn sin strategi på tinder er å like alle, for så å sortere ut de som ikke er ønsket etterpå.

Du kan få likes som kvinne uten bilde og alder. Ikke alltid jeg er like stolt av å være mann.. 

Anonymkode: e02c6...80b

For å så klage på at kvinner får for mye oppmerksomhet på tinder, de er problemet 😅 Å sørge for at kvinner tar menn mindre seriøst, å ikke vil være første til å ta kontakt med han, vel vitende om at han kanskje bare swipet ja på alle sammen 

Anonymkode: ed6ab...6f3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan man være på Tinder uten å trykke liker på noen?

Jeg er singel etter ett forhold fra før tindertiden og litt nysgjerrig, men snart 40 og med en del ekstra kilo så vet jeg ikke om det i det er noen vits🙈 jeg vet ikke om jeg er tykkhudet nok til å bli kjeftet ut fordi jeg ikke vil date noen. 

Likevel så hadde det vert litt morsomt å se om man fikk noen likes, men det sitter litt langt inne å fiske etter oppmerksomhet slik😅

Anonymkode: d7dd0...3fc

Aner ikke. For folk sier heletiden at alle menn sviper "ja". Men, jeg har noen ganske pene venninner,(også under 30) som har vært på tinder i lengere tid enn meg, og har færre "likes" enn meg. Så jeg tenkte i utgangspunktet ikke at det var slik. 

Men, jeg tenker at egentlig så trenger man jo ikke flere enn 1! Og det kan jo være fint og gå inn med den innstillingen. DEt er så dumt om man går inn med en forventing om at "alle menn" liksom sviper ja på "alt". Kanskje de i 20åra med tror ikke det gjelder for menn.. 

Poenget med dating, er jo å finne EN som liker DEG for den DU er❤️

Anonymkode: 298d3...c55

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kan man være på Tinder uten å trykke liker på noen?

Jeg er singel etter ett forhold fra før tindertiden og litt nysgjerrig, men snart 40 og med en del ekstra kilo så vet jeg ikke om det i det er noen vits🙈 jeg vet ikke om jeg er tykkhudet nok til å bli kjeftet ut fordi jeg ikke vil date noen. 

Likevel så hadde det vert litt morsomt å se om man fikk noen likes, men det sitter litt langt inne å fiske etter oppmerksomhet slik😅

Selvsagt kan du. Men skal du se hvem som er der, så må du enten like, eller ikke like, siden du får opp bare en om gangen. Skal du se hvem som har gitt deg like, så må du betale. Du vil være i godt selskap, siden halvparten av brukerne er der bare for oppmerksomhet og tidsfordriv.

Anonymkode: b8c49...4a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke rart kvinner på datingapper kan bli høye på seg selv. 

Det mange misforstår er at de tror det er 2561 menn som ønsker et seriøst langtidsforhold med de når sannheten er 2561 kåte menn som kun ønsker seg et kjapt ligg. 

Jeg tror ikke at det er særlig mange kvinner som tror at alle de får likes av ønsker et seriøst forhold. Alle vet jo at mange menn kun er ute etter sex og at noen menn sveiper liker på "alle". 

En like er bare en like. 

Anonymkode: 01843...e76

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selvsagt kan du. Men skal du se hvem som er der, så må du enten like, eller ikke like, siden du får opp bare en om gangen. Skal du se hvem som har gitt deg like, så må du betale. Du vil være i godt selskap, siden halvparten av brukerne er der bare for oppmerksomhet og tidsfordriv.

Anonymkode: b8c49...4a4

Jeg er litt redd for det, at det bare blir å fore ett oppmerksomhets behov jeg har. Selv om jeg også gjerne vil finne noen å være med, kjenne på sommerfugler igjen, kanskje bli forelsket. 

Kanskje best å ikke logge seg på likevel. Jeg klarte tross alt å finne meg en mann før Tinder, jeg burde jo i teorien fortsatt få det til😅🙈🤞

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke rart kvinner på datingapper kan bli høye på seg selv. 

Det mange misforstår er at de tror det er 2561 menn som ønsker et seriøst langtidsforhold med de når sannheten er 2561 kåte menn som kun ønsker seg et kjapt ligg. 

Jeg er 36år og såklart er jeg smertelig klar over hvordan mange menn tenker... Men, nå har jeg også opparbeidet meg en viss livserfaring som gjør at jeg mye enklere klarer og sile ut disse mennene. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er 36år og såklart er jeg smertelig klar over hvordan mange menn tenker... Men, nå har jeg også opparbeidet meg en viss livserfaring som gjør at jeg mye enklere klarer og sile ut disse mennene. :) 

Det er godt å høre. Det virker ikke som alle er klar over det, men litt livserfaring hjelper her. 

Når det er sagt skal jeg ikke male bildet så svart/hvitt. Statistisk sett vil det ut fra disse 2561 mennene selvfølgelig være de som ønsker noe mer seriøst😉

Poenget mitt var at det er enkelt for en kvinne å få et forhøyet, og kanskje litt urealistisk selvbilde på datingapper, og tenke at alle menn ønsker de (som person). 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det er godt å høre. Det virker ikke som alle er klar over det, men litt livserfaring hjelper her. 

Når det er sagt skal jeg ikke male bildet så svart/hvitt. Statistisk sett vil det ut fra disse 2561 mennene selvfølgelig være de som ønsker noe mer seriøst😉

Poenget mitt var at det er enkelt for en kvinne å få et forhøyet, og kanskje litt urealistisk selvbilde på datingapper, og tenke at alle menn ønsker de (som person). 

Nei, det tror jeg egentlig ikke. 

Folk som har "draget" har vært igjennom sikkert ekstra mange useriøse "fuckboys". Og jeg tror i grunn det ikke er med å styrke noens selvfølelse i hvert fall. .. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Folk sier så ofte at alle menn bare sviper "ja" på alle. 

Jeg har delte erfaringer med dette. Hvis jeg sveiper "ja" på noen hvor jeg kan anta at jeg ikke er deres type, feks de er superfit sportsutøver og jeg er klart overvektig, og får match så hender det ofte at jeg blir slettet veldig fort etter. Da vet jeg jo at det er deres sorteringssystem. Hvorfor sveipe ja når man mener nei? Det gjør de kun fordi det er enklere å sveipe ja på alle for å så bestemme seg etterpå.  

Anonymkode: a56cd...673

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Folk sier så ofte at alle menn bare sviper "ja" på alle. Men, stemmer egentlig dette ? '

Hvor lenge har du vært på Tinder, og hvor mange "likes har du ?" 

(Bare en useriøs, underholdnings tråd.) 

I underkant av 2 måneder, 10 likes, 3 matcher, 1 førte til forhold. Kvinne 36.

Anonymkode: e4595...5c5

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For å så klage på at kvinner får for mye oppmerksomhet på tinder, de er problemet 😅 Å sørge for at kvinner tar menn mindre seriøst, å ikke vil være første til å ta kontakt med han, vel vitende om at han kanskje bare swipet ja på alle sammen 

Anonymkode: ed6ab...6f3

Problemet er at man "må" bruke denne strategien som mann, ellers blir man bare sittende og sveipe i timesvis og kaste bort tiden. Alle andre gjør det, så man kunne like godt bare hatt Tinder der alle menn bare er som en godtebutikk for kvinner der bare kvinner sveiper.

Hvis man skal sitte og finlese profiler og vurdere hver enkelt bruker man utrolig mye tid når man bare matcher med 1/100. For noen som matcher med de fleste man vil (kvinner) høres det kanskje dumt ut, men jeg gidder ikke å kaste bort mer tid enn nødvendig, og "sveipesystemet" fungerer bare for kvinner.

Nå bruker jeg ikke Tinder for tiden, men jeg hadde kjørt samme strategi igjen og heller sortert i etterkant. "Sveiping" fungerer bare én vei og det må man forholde seg til for begge kjønn. Menn "sveiper bort" etterpå ved å unmatche. Sånn er det.

Anonymkode: 71461...6cb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har delte erfaringer med dette. Hvis jeg sveiper "ja" på noen hvor jeg kan anta at jeg ikke er deres type, feks de er superfit sportsutøver og jeg er klart overvektig, og får match så hender det ofte at jeg blir slettet veldig fort etter. Da vet jeg jo at det er deres sorteringssystem. Hvorfor sveipe ja når man mener nei? Det gjør de kun fordi det er enklere å sveipe ja på alle for å så bestemme seg etterpå.  

Noen ganger kommer man bare borti feil knapp også. Skjedd meg flere ganger. 

Men, nå sveiper jeg ikke lengere.

Jeg går bare igjennom like listen min. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Problemet er at man "må" bruke denne strategien som mann, ellers blir man bare sittende og sveipe i timesvis og kaste bort tiden. Alle andre gjør det, så man kunne like godt bare hatt Tinder der alle menn bare er som en godtebutikk for kvinner der bare kvinner sveiper.

Hvis man skal sitte og finlese profiler og vurdere hver enkelt bruker man utrolig mye tid når man bare matcher med 1/100. For noen som matcher med de fleste man vil (kvinner) høres det kanskje dumt ut, men jeg gidder ikke å kaste bort mer tid enn nødvendig, og "sveipesystemet" fungerer bare for kvinner.

Nå bruker jeg ikke Tinder for tiden, men jeg hadde kjørt samme strategi igjen og heller sortert i etterkant. "Sveiping" fungerer bare én vei og det må man forholde seg til for begge kjønn. Menn "sveiper bort" etterpå ved å unmatche. Sånn er det.

Anonymkode: 71461...6cb

Du skjønner at du med dette bruker kvinnenes tid unødvendig?

Anonymkode: e4595...5c5

Skrevet (endret)

Statistisk sett sveiper menn til høyre på 60% av kvinner, mens kvinner sveiper til høyre på 5% av menn. Oddsene for at en mann matcher med en han liker er 2%, for at en kvinne matcher med en mann hun liker, er oddsene 36%.
Et Tinder-eksperiment viste for øvrig at overvektige kvinner får flere likes enn mannlige modeller.

Endret av Kompetent
Skrevet

Jeg er på happn og har vært en måneds tid. Fra første døgnet sto det 99+. Jeg er inne å kikker en gang per dag og får beskjed om 15-20 nye likes. Jeg gidder ikke å betale for slikt. Har hatt ca 6 match, så tror jeg er veldig kresen.

Anonymkode: a8650...9ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Skal jeg gå først kanskje? 

2561 likes. vært av å på et par mnd sånn ca. 

Et par år tilsammen på Tinder, tipper 20 likes?

Anonymkode: 21016...a9b

Skrevet

Har vært der noen ganger. 5-10 likes første dag, noen få andre, og videre mer sporadisk. Det kan gå ei uke uten noen, så 3-4 på en dag som et engangstilfelle. Jeg er mann, naturligvis.

Jeg sveiper kun for å ikke registreres som inaktiv. Jeg får ikke matcher ved å sveipe på noen som ikke har likt meg først. Det skjedde vel én gang rundt 2019, men før og etter har det vist seg at jeg havner for langt bak i køen til at det er noen vits.

Anonymkode: c159e...b62

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Skal ikke unnskylde dem som sletter noen og tydeligvis ikke har sveipet fornuftig, men jeg er nok en av de ganske godt trente som faktisk foretrekker runde, myke damer.

Anonymkode: ee157...cf4

• Liker 1
Skrevet

Vært på Tinder siden november 2022. Fått rundt 3200-3300 likes. Vet ikke hvor mange jeg har fått på badoo, match og Facebook dating, men det har vært en god porsjon i tillegg til på Tinder. Av de jeg har matchet tilbake er det vel et sted mellom 80 og 100. Vil estimere en date med 30-35 av dem hvorav 4 av dem har fått date nr 2. Nå dater jeg kun en og fungerer det ikke med han har jeg et tosifret antall som ønsker date. Jeg er åpen og ærlig om at jeg dater flere (med unntak med han jeg dater nå) og når jeg finner en som blir en kjæreste eller at man dater eksklusivt så kuttes alle andre dater. 

Er en 40 år gammel dame, har flere barn, er overvektig med greie former, ingen filtre på bildene, utfyllende tekst, bor litt usentralt, i full jobb, eget bosted og bil, ingen psykiske problemer og er åpen for flere barn.  

Anonymkode: 06abd...59e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Vært på Tinder siden november 2022. Fått rundt 3200-3300 likes. Vet ikke hvor mange jeg har fått på badoo, match og Facebook dating, men det har vært en god porsjon i tillegg til på Tinder. Av de jeg har matchet tilbake er det vel et sted mellom 80 og 100. Vil estimere en date med 30-35 av dem hvorav 4 av dem har fått date nr 2. Nå dater jeg kun en og fungerer det ikke med han har jeg et tosifret antall som ønsker date. Jeg er åpen og ærlig om at jeg dater flere (med unntak med han jeg dater nå) og når jeg finner en som blir en kjæreste eller at man dater eksklusivt så kuttes alle andre dater. 

Er en 40 år gammel dame, har flere barn, er overvektig med greie former, ingen filtre på bildene, utfyllende tekst, bor litt usentralt, i full jobb, eget bosted og bil, ingen psykiske problemer og er åpen for flere barn.  

Anonymkode: 06abd...59e

Nice! Og veldig gøy at "fordommer" blir knust :) 

Vil anta at du er vakker! :)  Også har du i hvert fall lagt inn en god innsats med 30+ dater siden November 😅 :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...