Gå til innhold

Tinder; Hvor mange "likes"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk sier så ofte at alle menn bare sviper "ja" på alle. Men, stemmer egentlig dette ? '

Hvor lenge har du vært på Tinder, og hvor mange "likes har du ?" 

(Bare en useriøs, underholdnings tråd.) 

Anonymkode: 298d3...c55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jeg gå først kanskje? 

2561 likes. vært av å på et par mnd sånn ca. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du gidder faktisk å betale for tinder du da...

Anonymkode: feae8...fc3

Skrevet

Mann i 30-årene. Har 99+. Betaler ikke, så vet ikke det egentlige antallet. 

Anonymkode: ee157...cf4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke rart kvinner på datingapper kan bli høye på seg selv. 

Det mange misforstår er at de tror det er 2561 menn som ønsker et seriøst langtidsforhold med de når sannheten er 2561 kåte menn som kun ønsker seg et kjapt ligg. 

Anonymkode: e02c6...80b

• Liker 3
Skrevet

Tenker du at det gjør meg desperat ? :)

hehe

Tror det koster 99kr eller noe sånt, har ikke merket det :)

Skrevet

Det trenger man da ikke? 
20 timer her. 43 likes, 5 matcher, er visst ikke så utdatert på markedet som menn på KG skal ha det til.

Anonymkode: 7e4f6...b1c

• Liker 1
Skrevet

Er dame og vært på Tinder siden november. Har syv matcher og tre jeg har chattet med, to av de spurte om sex innen to meldinger. En kalte meg stygg og gammel røy (jeg er 32) når jeg pent avviste han og sa at det ikke var det jeg søkte

Får veldig få matcher syns jeg og hele greia har gitt meg så dårlig selvbilde at jeg har fått spiseforstyrrelser (aldri slitt med det før) og vurderer å selge sex (æsj) for å få råd til operasjoner. Tinder har ødelagt meg...

Anonymkode: 441a9...376

• Hjerte 1
Skrevet

Er dame og vært på Tinder siden november. Har syv matcher og tre jeg har chattet med, to av de spurte om sex innen to meldinger. En kalte meg stygg og gammel røy (jeg er 32) når jeg pent avviste han og sa at det ikke var det jeg søkte

Får veldig få matcher syns jeg og hele greia har gitt meg så dårlig selvbilde at jeg har fått spiseforstyrrelser (aldri slitt med det før) og vurderer å selge sex (æsj) for å få råd til operasjoner. Tinder har ødelagt meg...

1) Da tror jeg nok selvbildet ditt har vært nokså skrantete også før tinder. 

2) Ikke date hvis du strever såpass psykisk. Jobb med deg selv og bli frisk før du kaster deg ut i jungelen der. Dating er ikke for de svake. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

1) Da tror jeg nok selvbildet ditt har vært nokså skrantete også før tinder. 

2) Ikke date hvis du strever såpass psykisk. Jobb med deg selv og bli frisk før du kaster deg ut i jungelen der. Dating er ikke for de svake. 

Har ikke slitt med selvbilde på denne måten før nei. Er en oppegående dame men med det utseendefokuset der man gang på gang får oppleve at man ikke strekker til det er skadelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

HÆ? 

Nei!... Du må ikke la de, dritt folka gå inn på deg.. Og det er ingen som har noen rett til å snakke sånn til andre, da er det DE såklart som er problemet. 

Også logger du av, om det gir deg en slik opplevelse. Du er verdt mye mer såklart. ❤️

Skrevet

Har ikke slitt med selvbilde på denne måten før nei. Er en oppegående dame men med det utseendefokuset der man gang på gang får oppleve at man ikke strekker til det er skadelig.

Det at du opplever dette er nettopp grunnen til at du burde unngå dating. Du tar det for personlig, og innser ikke at 90% strever mens det kun er topp 10% som koser seg. Det er godt du ikke er en gjennomsnittlig mann på tinder. Da hadde du gått til grunne.. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det at du opplever dette er nettopp grunnen til at du burde unngå dating. Du tar det for personlig, og innser ikke at 90% strever mens det kun er topp 10% som koser seg. Det er godt du ikke er en gjennomsnittlig mann på tinder. Da hadde du gått til grunne.. 

Hvor mange "likes" får dere menn da ?

Skrevet

Hadde Tinder gold tre måneder i høst, og det endte på ca 100stk. Følte vel for å matche med ca fem av dem.   Jeg har tidvis vært på Østlandet, og da tikker det inn 10+ pr dag. M53 Trøndelag.

Anonymkode: b8c49...4a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ante meg at den kommentaren kom til å komme "det er verre for oss menn så ikke klag". Hvor mange menn er det egentlig som tyr til så drastiske grep som å sprøyte gift i ansiktet og bruke hundretusener på operasjoner for å føle seg pen nok for damer? Ikke mange menn men mange damer som gjør det så hvem er det det egentlig påvirker værst da? Jeg syns det er bortkastet å krangle om hvem som har det værst av kjønn på tinder men nå startet du bare fordi jeg delte hvordan det påvirker meg!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det trenger man da ikke? 
20 timer her. 43 likes, 5 matcher, er visst ikke så utdatert på markedet som menn på KG skal ha det til.

Anonymkode: 7e4f6...b1c

Etter 99 likes så står det bare 99+ dersom en ikke har tinder gold.

Skrevet

Kan man være på Tinder uten å trykke liker på noen?

Jeg er singel etter ett forhold fra før tindertiden og litt nysgjerrig, men snart 40 og med en del ekstra kilo så vet jeg ikke om det i det er noen vits🙈 jeg vet ikke om jeg er tykkhudet nok til å bli kjeftet ut fordi jeg ikke vil date noen. 

Likevel så hadde det vert litt morsomt å se om man fikk noen likes, men det sitter litt langt inne å fiske etter oppmerksomhet slik😅

Anonymkode: d7dd0...3fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hvor mange "likes" får dere menn da ?

Om en har vært der en stund er en hendig om en får typ et par likes, eller matcher i uka som gjennomsnittlig mann. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om en har vært der en stund er en hendig om en får typ et par likes, eller matcher i uka som gjennomsnittlig mann. 

*heldig

Skrevet

Kan man være på Tinder uten å trykke liker på noen?

Jeg er singel etter ett forhold fra før tindertiden og litt nysgjerrig, men snart 40 og med en del ekstra kilo så vet jeg ikke om det i det er noen vits🙈 jeg vet ikke om jeg er tykkhudet nok til å bli kjeftet ut fordi jeg ikke vil date noen. 

Likevel så hadde det vert litt morsomt å se om man fikk noen likes, men det sitter litt langt inne å fiske etter oppmerksomhet slik😅

Anonymkode: d7dd0...3fc

Du hadde nok uansett fått likes i kraft av å bare være kvinne, men du må huske på at mange menn sin strategi på tinder er å like alle, for så å sortere ut de som ikke er ønsket etterpå.

Du kan få likes som kvinne uten bilde og alder. Ikke alltid jeg er like stolt av å være mann.. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...