Gjest gjest Skrevet 22. desember 2005 #1 Skrevet 22. desember 2005 Hei! Et lite spørsmål: Jeg ønsker å bli gravid. Har veldig regelmessige sykluser på 28 dager, kan nesten stille klokken etter den! Hadde sex på dag 12, men får ikke flere forsøk denne måneden (han er bortreist....). Stor mulighet for å bli gravid? På bare 1 forsøk?
Snuppelure Skrevet 22. desember 2005 #2 Skrevet 22. desember 2005 Tja, det er jo bare en som må finne frem til mål for at det skal bli barn. Ut fra en normal syklus er dere på riktig side. Men det er umulig å si når du har el ut fra å telle i kalenderen. Kjøp en pake el-tester neste syklus så kan du følge med på når dine dager er. Lykke til med prøvingen.
Iceglow Skrevet 22. desember 2005 #3 Skrevet 22. desember 2005 Umulig å si hvordan oddsen er når du ikke vet sikkert når du har EL. Men for meg hadde sex på dag 12 i en 28 dagers syklus vært litt på grensen til om jeg kunne blitt gravid eller ei. Grunnen til det at jeg da oftest har EL på dag 16. Anbefaler deg for øvrig å tempe en syklus eller to, så vet du mer sikkert når du har EL. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #4 Skrevet 23. desember 2005 Har vært hos gynekolog 2 ganger på dag 15 pga en cyste jeg har. Begge gangene hadde jeg akkurat hatt eggløsning sa han. Han kunne visstnok se det på ultralyden.
Iceglow Skrevet 23. desember 2005 #5 Skrevet 23. desember 2005 Da har du nok EL på rundt da 14, og da har dere nok timet det brukbart Mener det statistisk sett er rundt 20-25 % sjanse for graviditet med et samleie i den tidsperioden. Du får ha lykke til med eventuell testing i starten av januar
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #6 Skrevet 23. desember 2005 Hadde mens smerter på både dag 13 og 14. Vet ikke om det er eggløsningssmerter, for pleier vanligvis ikke kjenne det tror jeg? Men pleier å ha lette menssmerter rundt den tiden til vanlig også (så kanskje det er eggløsningen jeg kjenner?)
Gjest gjesta Skrevet 30. desember 2005 #7 Skrevet 30. desember 2005 Hadde mens smerter på både dag 13 og 14. Vet ikke om det er eggløsningssmerter, for pleier vanligvis ikke kjenne det tror jeg? Men pleier å ha lette menssmerter rundt den tiden til vanlig også (så kanskje det er eggløsningen jeg kjenner?) ← det kan være el smerter ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå