Gå til innhold

Møte seg selv i døra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg holder på med en gutt,og har følt på at han trekjer seg ler og mer unna.

Dette viser seg å stemme,iogmed at han sier han er ute etter sex.

Han vet jeg er keen,og snakker mellom oss i det siste har blitt om hva som mangler,og hva han ser etter. Er jeg som driver samtalen der,fordi jeg genuint lurer på om jeg selv ville vært åpen for å endre meg,på hvaenn ham opplever at nerven sitter på. Valget vil jo uansett være mitt. (Trenger ikke kommentarer på den,det er mellom mrg og han)

Hva som er kommet frem i det siste, er at han synes jeg er litt harry. Jeg har fått litt sjokk,og han har enda ikke åpnet en snap fra meg,hvor jeg leder snakket videre.

Synes klart dette er veldig vondt, men jeg ønsker også å føre snakket inn på mindre kleint tema. Jeg synes det er tøft,når påstanden kommer uten en begrunnelse,og han skal holde <kortene> såpass tett inntil brystet,så tenaet blir større enn hva de egentlig er.

Akkurat nå, kommer vi oss ille engang videre,og jeg er lei av å stå med lua i hånda,hvor han har <all makten>. 

Noen tips til hvordan jeg kan snu situasjonen,eller er alt tapt?

Anonymkode: d758a...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du føler han trekker seg mer unna, han sier han er ute etter sex, sier at du er harry og han åpner ikke snap fra deg.

Hvorfor skal du snu situasjonen? Gå heller for en som vil ha deg for den du er. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han kaller deg harry, sier at det er han selv som er harry. Stopp å ta kontakt med ham.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skal endre deg for en type som ikke har følelser for deg engang, og som er klar på at han bare er ute ette sex? 
hvor er selvrespekten din?

Anonymkode: 5c2e1...f6b

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal du endre deg for han? Har er kun interessert i sex. Han er ikke interessert i deg som person, driver ikke samtalen videre og åpner ikke snap når du prøver å drive samtalen videre. Han høres ut som en tulling, skaff deg litt selvrespekt og slutt å ofre deg for sånne menn.

Anonymkode: a1185...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På måten du skriver, kan jeg ikke si om du fremstår som harry, men jeg kan si at du virker veldig rar. Antagelig rarere enn denne typen er ute etter. Jeg gjetter på at han ikke kommer til å møte deg for sex heller. 

Anonymkode: 76537...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...