AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 Jeg hr blitt sammen med en veldig bra fyr. Alle venninnene mine sier også hvor flott han er, både det ytre og det innvendige. Eksen hans ringer veldig mye og sender sms, selv om han har sagt han er i nytt forhold. dette gjorde meg så klart usikker og faktisk litt sjalu. Men jeg fant henne på fb. Hun er 10 år eldre enn han, og faktisk veldig lite vakker. I fare for å høre overfladisk ut… skjønner bare ikke helt greia. Er det et tegn på at han kanskje hr hatt veldig dårlig selvtillit? Det positive er at sjalusien min raskt ble byttet ut med undring over hva han har holdt på med tidligere 😅 Anonymkode: f23d5...468 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #2 Skrevet 12. februar 2023 Kanskje mannen din er opptatt av folks indre? Er du flott innvendig? Anonymkode: b2c9a...923
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje mannen din er opptatt av folks indre? Er du flott innvendig? Anonymkode: b2c9a...923 Jeg er egentlig det. Men han har snakket så negativt om henne i tillegg, at hun har store issues og røyker en del hasj. Skjønner bare ikke helt greia da. Begynner jo å lure på om det er noe med han og… Anonymkode: f23d5...468
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Skrevet 12. februar 2023 Har sagt det før. Det er høyrisiko for en mann å være i forhold med en mindre pen dame. Bare det å gå med ei som ikke er pen, vil føre til at pene damer avskyr deg. Anonymkode: 76872...457
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #5 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ...han har snakket så negativt om henne i tillegg, at hun har store issues og røyker en del hasj. Skjønner bare ikke helt greia da. Anonymkode: f23d5...468 Det ble vel slutt av en grunn, som rus eller psyke. Og startet av en grunn. Han vil vel neppe fortelle deg om det om hun også var sjarmerende, morsom, god i senga etc. Anonymkode: b2c9a...923
Hjelpsom Skrevet 12. februar 2023 #6 Skrevet 12. februar 2023 54 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er egentlig det. Men han har snakket så negativt om henne i tillegg, at hun har store issues og røyker en del hasj. Skjønner bare ikke helt greia da. Begynner jo å lure på om det er noe med han og… Anonymkode: f23d5...468 Kanskje det han synes er vakkert er veldig forskjellig fra hva du synes er vakkert, det at han har pratet negativt om henne har jo ikke noe med hvordan hun ser ut. Personlig så synes ikke jeg "bimboer" er vakre, smaken er forskjellige fra menneske til menneske og jeg var sammen med verdens vakreste jente, men hus var ikke blond og hadde utseende som en "bimbo".
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #7 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Har sagt det før. Det er høyrisiko for en mann å være i forhold med en mindre pen dame. Bare det å gå med ei som ikke er pen, vil føre til at pene damer avskyr deg. Anonymkode: 76872...457 hæh..? hvilket risiko. Det er mange menn som er med mindre pene damer. De tar til takke vettu.. (er du mann eller kvinne som skrev dette-?) Anonymkode: 44aa6...ecd
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #8 Skrevet 12. februar 2023 Når man er ferdig med en person, snakker man hverken spesielt negativt , eller spesielt positivt om ham/ henne. Man er ferdig. Er man ikke ferdig, og følelsene ligger der, så blir det lett mye stygt snakk. At du ikke synes hun er pen, er irrelevant, da han tydeligvis syntes hun var det engang. Anonymkode: efbbc...9ad 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #9 Skrevet 12. februar 2023 50 minutter siden, AnonymBruker said: hæh..? hvilket risiko. Det er mange menn som er med mindre pene damer. De tar til takke vettu.. (er du mann eller kvinne som skrev dette-?) Anonymkode: 44aa6...ecd Hvis en mann tar til takke med mindre pene damer, så vil de pene damene instinktivt plassere ham lavt på rangstigen. Anonymkode: 76872...457
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå