AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 Føler det er så vondt å legge seg og våkne alene i sengen. Føler meg ganske desperat etter å ha en mann å dele gode opplevelser med. En å holde rundt, og holde i hånden. Det er ikke sex jeg savner. Er det bare jeg som føler det sånn? Anonymkode: 6ee5d...4b4 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #2 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Føler det er så vondt å legge seg og våkne alene i sengen. Føler meg ganske desperat etter å ha en mann å dele gode opplevelser med. En å holde rundt, og holde i hånden. Det er ikke sex jeg savner. Er det bare jeg som føler det sånn? Anonymkode: 6ee5d...4b4 Og dette er grunnen til at du våkner opp alene. Du må forsøke å senke skuldrene, slappe av og lære å bli trygg i deg selv først. Om du er desperat etter en mann vil du skremme potensielle dater vekk. Menn merker denne energien. Anonymkode: 2019d...d19 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 Hvem har du rundt deg i hverdagen? Anonymkode: dac2c...fd3 1
TLR Skrevet 12. februar 2023 #4 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler det er så vondt å legge seg og våkne alene i sengen. Føler meg ganske desperat etter å ha en mann å dele gode opplevelser med. En å holde rundt, og holde i hånden. Det er ikke sex jeg savner. Er det bare jeg som føler det sånn? Anonymkode: 6ee5d...4b4 Det kan være kjedelig å være singel. Det forstår jeg men hvis du er for opptatt av å få deg en mann så kan du gå i fall grupper fordi du ikke klarer å se signalene godt nok. Det går an å prøve eks møteplassen men ikke vær for naive. Har du dårlige erfaringer i fra tidligere forhold vær forsiktig 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå