Gå til innhold

Vondt å våkne opp alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det er så vondt å legge seg og våkne alene i sengen. Føler meg ganske desperat etter å ha en mann å dele gode opplevelser med. En å holde rundt, og holde i hånden.

Det er ikke sex jeg savner.

Er det bare jeg som føler det sånn?

Anonymkode: 6ee5d...4b4

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Føler det er så vondt å legge seg og våkne alene i sengen. Føler meg ganske desperat etter å ha en mann å dele gode opplevelser med. En å holde rundt, og holde i hånden.

Og dette er grunnen til at du våkner opp alene. Du må forsøke å senke skuldrene, slappe av og lære å bli trygg i deg selv først. Om du er desperat etter en mann vil du skremme potensielle dater vekk. Menn merker denne energien. 

Anonymkode: 2019d...d19

• Liker 4
Skrevet

Hvem har du rundt deg i hverdagen?

Anonymkode: dac2c...fd3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan være kjedelig å være singel. Det forstår jeg men hvis du er for opptatt av å få deg en mann så kan du gå i fall grupper fordi du ikke klarer å se signalene godt nok. Det går an å prøve eks møteplassen men ikke vær for naive. Har du dårlige erfaringer i fra tidligere forhold vær forsiktig 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...