Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 4 jenter fra før av.. vi tenkte prøve på siste en pga alderen og fikk vite er stor sjanse det er gutt, jeg er selvsagt veldig glad og spent men føler det er "feil' å glede meg litt ekstra denne gangen pga kjønn.. har alltid ønsket meg en gutt men føler det ikke er helt "lov" å snakke høyt om det?

Hva tenker dere? Dere som vært i lignende situasjon.

Anonymkode: 97188...5e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ, hvorfor skulle det være stor sjanse for gutt nå? Er vel mer sannsynlig at det blir enda en jente?

Det er jo helt vanlig å ønske seg et barn av de andre kjønnet hvis man bare har det andre fra før :) Men så går det ikke alltid slik man håper og da må man venne seg til tanken og bli like glad i enda en jente eller enda en gutt.

Anonymkode: 1105c...818

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæ, hvorfor skulle det være stor sjanse for gutt nå? Er vel mer sannsynlig at det blir enda en jente?

Det er jo helt vanlig å ønske seg et barn av de andre kjønnet hvis man bare har det andre fra før :) Men så går det ikke alltid slik man håper og da må man venne seg til tanken og bli like glad i enda en jente eller enda en gutt.

Det er stor sjanse pga sett på ultralyd vel. .

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har 4 jenter fra før av.. vi tenkte prøve på siste en pga alderen og fikk vite er stor sjanse det er gutt, jeg er selvsagt veldig glad og spent men føler det er "feil' å glede meg litt ekstra denne gangen pga kjønn.. har alltid ønsket meg en gutt men føler det ikke er helt "lov" å snakke høyt om det?

Hva tenker dere? Dere som vært i lignende situasjon.

Jeg fikk først 2 jenter så da vi fikk vite det ble gutt så ble det feiring. Ikke fordi vi ikke ville ha jente, men fordi vi ønsket å ha begge kjønn. Etter denne gutten fikk vi 2 gutter til. 

Anonymkode: 042fd...20a

• Hjerte 1
Skrevet

Selvfølgelig er det lov! Nyt gleden og gutten. 

Anonymkode: fdb4a...f47

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det er stor sjanse pga sett på ultralyd vel. .

Åja, jeg leste det som at dere skulle til å prøve nå, ikke at du allerede er gravid.

Skrevet

Selvfølgelig er det lov å synes at det er kjekt å få en gutt etter fire jenter. :) Jeg hadde alltid ønsket meg både gutter og jenter så jeg synes det var litt ekstra stas da jeg fikk jente etter to gutter, men jeg er jo ikke mer glad i henne enn i guttene og hadde ikke blitt lei meg om nr 3 også var gutt. Et evt ønske om kjønn er helt separat fra kjærligheten og gleden man føler for barna sine. Jeg synes derimot det er litt rart at du sier det ikke er lov å ønske seg gutt etter fire jenter for min erfaring er at omverdenen faktisk forventer at alle skal ønske seg, og få, begge kjønn og gir høylytt uttrykk for det også. 

Skrevet

Føler det er lov å si at man ønsker seg en av hver, så da må det absolutt være innafor å håpe på en gutt etter fire jenter😅❤️

Anonymkode: 18431...c07

Skrevet

Det er vel vanlig at man ønsker seg barn av begge kjønn 😊 Jeg endte opp med 3 gutter. Ble først skuffet fordi jeg gjerne ville hatt en jente i flokken, men jeg er dypt takknemlig nå i ettertid når jeg ser alle de manipulerende og giftige jentemiljøene på skolen 😅 Uansett - lov å glede seg, men jeg hadde passet meg veldig for å fortelle jentene mine at "nå kommer ENDELIG den gutten som mamma vil ha!!" 😇

Anonymkode: 7378f...42d

Skrevet

Det er lov! Jeg skal ha jente nå, har 2 gutter fra før. Kjempestas! Og hadde det vært motsatt ,altså at jeg hadde 2 jenter fra før, og ventet gutt nå - så hadde det vært kjempestas også! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...