AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Del Skrevet 12. februar 2023 Jeg er 160, har alltid veid 40 kg, siste svangerskap gikk jeg opp 20 kg, å klarer ikke å miste vekten, veier 45 nå, men klarer ikke miste de siste 5kg. Har gått ned gjennom godt kosthold og aktivitet, noen har en ide hvordan jeg kan komme meg videre Anonymkode: 59f65...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 12. februar 2023 #2 Del Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er 160, har alltid veid 40 kg, siste svangerskap gikk jeg opp 20 kg, å klarer ikke å miste vekten, veier 45 nå, men klarer ikke miste de siste 5kg. Har gått ned gjennom godt kosthold og aktivitet, noen har en ide hvordan jeg kan komme meg videre Anonymkode: 59f65...737 Med 45 kg så er du allerede undervektig. Du bør gå opp i vekt, ikke lenger ned. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Del Skrevet 12. februar 2023 Fra hva? Jeg skjønner ikke spørsmålet i overskriften. Du bør regne ut din bmi, søk på bmi-kalkulator på nett. Der ser du hva du helsemessig bør veie, og hvorfor det kanskje er vanskelig å gå mer ned nå. Anonymkode: 18b76...36b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 12. februar 2023 #4 Del Skrevet 12. februar 2023 Kjære trådstarter, Denne tråden stenges, da den bryter med retningslinjene for dette rommet. * Tråder hvor trådstarter ber om råd til å bli undervektig ifølge BMI-kalkulator vil bli stengt. BMI er ikke likt for alle og man kan gjerne diskutere hvorvidt det er et godt mål for absolutt alle, men vi anser det som en god nok grense for hvor langt man kan gå med å gi råd for å gå ned i vekt. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege eller annet helsepersonell for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg