AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Del Skrevet 12. februar 2023 Hvor jeg jobber er det alltid kaker og sjokolade, for en stund siden elsket jeg sjokolade og spiste mye av det, for 4 år siden begynte jeg og kaste opp hver gang jeg spiste sjokolade, nå kaster jeg opp hver gang jeg spiser det, får krampe, blir tett i halsen og får store smerter i bekkenet, jeg hovner også opp rundt øyne og lepper når det står godsaker inne på pauserommet, siden det er kake på jobb daglig blir jeg ofte sett ned på og blir betegnet som kresen siden jeg ikke spiser det, har noen ganger spist det på jobb like før jeg går hjem, slik at jeg blir syk hjemme, det tar mye energi og vanskelig å hente meg inn, kan jeg reagere på noe i sjokoladen. tror det kan være lettere for andre å forstå om jeg ikke tåler noe Anonymkode: 4ba52...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #2 Del Skrevet 12. februar 2023 Omg... bare si du ikke tåler sjokolade og blir syk av det? Anonymkode: d9853...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 13. februar 2023 #3 Del Skrevet 13. februar 2023 Jeg forstår ikke helt om du ikke liker sjokolade eller om du ikke tåler sjokolade? Uansett så syns jeg bare du kan si at "kroppen min reagerer ikke så bra på søtsaker, så jeg står heller over", det syns jeg kollegaene dine må godta. Det er en merkelig greie det der, at alle må like søtsaker. (Jeg er dessverre veldig glad isjokolade og søtt, men spiser ikke alltid allikevel, og det syns jeg må være lov.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #4 Del Skrevet 13. februar 2023 Er du ærlig da? Hvis du spiste masse sjokolade for, og nå sier du ikke liker det, så forstår jeg jo at de undrer. På min jobb snakkes det omtrent ikke om annet enn slanking, ikke kult det heller egentlig.. Anonymkode: fe666...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå