Gå til innhold

avviste en mann for tre år siden, men klarer ikke å glemme han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette blir mer psykologi enn kjærlighets tips. har hatt problemer med å få ut enn mann ut av hodet mitt. har hatt han i drømmene kun en gang, men det er en gang for mye. har aldri drømt noen av de jeg har hatt forhold med. 

det eneste som skiler han er at jeg avviste han stygt for tre år siden. kanskje det er det som er greia. har vurdert å ta kontakt for å beklage. han er også en jeg kunne gitt en sjanse idag, men hele opplegget blir for dumt. redd for at han avviser meg eller har en annen. 

føler også at kvinner idag har gjort at vaginaen er nesten gratis nå til dags. alltid noen andre å hoppe til.

k23

Anonymkode: 2e228...380

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

føler også at kvinner idag har gjort at vaginaen er nesten gratis nå til dags. alltid noen andre å hoppe til.

k23

Hva faen?

Anonymkode: decbd...1f8

• Liker 3
Skrevet

Du kan jo kontakte han og be han på en kaffe. Sier han nei, så går du videre. Sier han ja, så kan det jo hende at han har tilgitt deg. Så får du tatt det derfra.

(Har du skrevet om han her før? Virket kjent)

Anonymkode: 79e6c...cd2

Skrevet

Hvorfor avviste du ham første gangen?

Gjest Raptuss
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

dette blir mer psykologi enn kjærlighets tips. har hatt problemer med å få ut enn mann ut av hodet mitt. har hatt han i drømmene kun en gang, men det er en gang for mye. har aldri drømt noen av de jeg har hatt forhold med. 

det eneste som skiler han er at jeg avviste han stygt for tre år siden. kanskje det er det som er greia. har vurdert å ta kontakt for å beklage. han er også en jeg kunne gitt en sjanse idag, men hele opplegget blir for dumt. redd for at han avviser meg eller har en annen. 

k23

Sikker på at dette ikke er skrevet av mann som ble stygt avvist av k23 og driver med litt ønsketenkning? 

Skrevet

Hva? Klager du på at "vaginaen er gratis"?!? Mener du at det skal koste penger da, at alle kvinner skal bli prostituerte og ta penger for å la menn "bruke vaginaene sine"?

Anonymkode: 06ca0...7e5

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

føler også at kvinner idag har gjort at vaginaen er nesten gratis nå til dags. alltid noen andre å hoppe til

Hvis dette var din eneste verdi å by på, så er det jo sårt at fitte har blitt så devaluert.  Men jeg synes dette lukter mer troll, enn høne. 

Anonymkode: f823c...fdf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...