AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 Har akkurat kjøpt en brukt oppvaskmaskin som gang på gang går noen minutter før den den stopper. Når jeg åpner den er det fullt av vann i bunn, så den tømmer seg ikke. Hva kan jeg gjøre? Det kommer alltid opp en feilkode som man ser på bildet? Håper noen kan hjelpe 🙂 Anonymkode: 5fac4...e1e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #4 Skrevet 11. februar 2023 Ta ut filteret ved avløpspumpa og se om det er tett Anonymkode: 49929...e6d
Gjest Adobyen Skrevet 12. februar 2023 #5 Skrevet 12. februar 2023 (endret) Jeg fikset det på en måte som ikke er anbefalt, men det virket da jeg hadde en gammel maskin og ett eller annet var tett i slangen tror jeg. Bare rist på hodet om du vil, men altså.. hvis ikke hele pumpa er kaputt og om du først har renset filteret og sjekket nedi der om noe sitter fast: Jeg fjernet vannet i bunnen av maskinen og helte oppi nesten en hel litersflaske med flytende avløpsrens. Det sto slik i 3 timer før jeg startet maskinen på program med høy temperatur. Det ordnet seg og skjedde ikke igjen. Etter denne behandlingen kjørte jeg langt program 3 ganger med tom maskin. Det tryggeste er nok å kontakte en reparatør. Endret 12. februar 2023 av Adobyen
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #6 Skrevet 12. februar 2023 https://www.nettoparts.no/shop/diy-aeg-oppvaskmaskin-feilkode-i20-18886s1.html?CookieConsentChanged=1 Anonymkode: b9649...107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå