AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 Hei:-) jeg lurer litt på hva dere i KG tenker om å gi blomster til sin kjæreste? Jeg personlig synes det er så koselig, og lurer på om en mann ville syns det samme/satt pris på det? Eller bare gi f* og kjøpe noe annet 😊 vet man ikke må kjøpe noe altså, men har lyst denne gang. Jeg ønsker helst å gjøre noe personlig men der svikter kreativiteten Anonymkode: 9a3e9...e5c
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #2 Skrevet 12. februar 2023 Det er helt individuelt. Vet om menn som hadde elsket det og syns det var søtt, og menn som hadde syns det var teit og følt seg femi fordi de dyrker gammeldagse kjønnsroller Anonymkode: 0fdf9...0ac
Hjelpsom Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Hei:-) jeg lurer litt på hva dere i KG tenker om å gi blomster til sin kjæreste? Jeg personlig synes det er så koselig, og lurer på om en mann ville syns det samme/satt pris på det? Eller bare gi f* og kjøpe noe annet 😊 vet man ikke må kjøpe noe altså, men har lyst denne gang. Jeg ønsker helst å gjøre noe personlig men der svikter kreativiteten Anonymkode: 9a3e9...e5c Tror du trygt kan kjøpe til han. Jeg er i allefall av de som hadde satt stor pris på det, og jeg tror de fleste menn setter pris på å få roser av deres kjære. Kan nok hende at noen sier noe annet uttad, men innerst inne er jeg rimelig sikker på at det hadde blitt satt stor pris på. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå