Gå til innhold

Ønsker å spare mest mulig penger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det mulig å bruke mobildata på tv, xbox, ps5 osv slik at man slipper å ha vanlig internett/bredbånd? Har fri bruk data. 

Anonymkode: 16ee1...724

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men har du Telia X så er det så treigt at du ikke kan spille online. Eller se film. Har det selv og dem skryter av 3mbit etter 100gb men det er bare piss.. Har aldri hatt mer enn 0.9-1mbit etter 100gb. Har nå fiber og det er flere hundre kroner billigere pr mnd kontra telia X sitt full hastighet.

Anonymkode: e2d15...743

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hei! Er det mulig å bruke mobildata på tv, xbox, ps5 osv slik at man slipper å ha vanlig internett/bredbånd? Har fri bruk data. 

Anonymkode: 16ee1...724

Jeg har onecall og det funker veldig bra å spille på pc (ihvertfall de spillene jeg har prøvd) og å se på nrk/netflix/hbo osv. Har ikke 4K-tv da.

Har spart mye penger på det. Eneste er at jeg ikke kan sjekke noe på internett når jeg prater i telefonen.

Anonymkode: 27221...804

Skrevet

Ice Frihet er det eneste som kan kalles "fri data". Det er 1000 gb for 298,- i mnd.

Og ja, det funker fint til å spille med.

Anonymkode: 0c103...916

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg har onecall og det funker veldig bra å spille på pc (ihvertfall de spillene jeg har prøvd) og å se på nrk/netflix/hbo osv. Har ikke 4K-tv da.

Har spart mye penger på det. Eneste er at jeg ikke kan sjekke noe på internett når jeg prater i telefonen.

Anonymkode: 27221...804

Hvorfor kan du ikke det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ice Frihet er det eneste som kan kalles "fri data". Det er 1000 gb for 298,- i mnd.

Og ja, det funker fint til å spille med.

1000gb? Man skal høre mye rart..Det er samme som Telia sitt, fri hastighet til 100gb. Etter det er det bare sorgen. Har det sjøl.

Anonymkode: e2d15...743

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...