Gå til innhold

Forberedelse til pegging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som utøver pegging; hvordan pleier dere å preppe? Tips til leketøy?

Har bedrevet analsex i mange år med fingre og ulike leketøy, men har nå tatt skrittet opp til pegging med relativt store dildoer, og ønsker å høre hvordan andre passer på å være ordentlig klare før de blir tatt.

Anonymkode: 39f77...a10

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat likt som med andre leketøy: god oppvarming og mye glidemiddel 😊

Vi starter alltid med å massere med fingrene for å så gå over til fingring. Noen ganger går vi over på en butplug mens vi puler før vi går over til at jeg tar ham. Noen ganger kan vi leke litt med dildo med hendene (lett og rolig penetrering) før vi går over til pegging. Vi har prøvd store dildoer, men erfarer at de fungerer best når jeg bruker hendene. Absolutt best med en glatt analdildo til pegging her. 

• Liker 1
Skrevet

To fingre og litt spytt holder lenge. 

Anonymkode: 0c6ba...47b

Skrevet
Frkego skrev (12 minutter siden):

Akkurat likt som med andre leketøy: god oppvarming og mye glidemiddel 😊

Vi starter alltid med å massere med fingrene for å så gå over til fingring. Noen ganger går vi over på en butplug mens vi puler før vi går over til at jeg tar ham. Noen ganger kan vi leke litt med dildo med hendene (lett og rolig penetrering) før vi går over til pegging. Vi har prøvd store dildoer, men erfarer at de fungerer best når jeg bruker hendene. Absolutt best med en glatt analdildo til pegging her. 

Takk for at du deler. Har lekt mye med prostatastimulatorer, plugger og normalstørrelse dildoer, men ønsket ordentlig fylde og har nå gått for dual density dildoer på 20 og 25cm. Har hittil kun prøvd den på 20, men merker at den krever ekstra god oppvarming. Har kikket litt på oppblåsbar buttplug som en mulighet for oppvarming

Skrevet

Ja, det sprenger veldig. Nå er vel den største vår rundt 20 cm, men den er veldig tykk. Den fyller fitta mi, så jeg tar den hvertfall ikke analt. Lengde har lite og si her, for det er ikke noe godt når den går for langt inn, spesielt i doggy.

Vi må bruke gooooood tid på den største. Selv med mye oppvarming kan vi bruke mange minutter fra jeg pegynner å penetrere til den er inne og det hender vi må ta noen pauser. Oppblåsbar plugg har vi ikke tenkt på. Kanskje det må prøves 😊

• Liker 1
Skrevet

Velkommen til anal inkontinens her når dere blir eldre. Veldig lite digg både for dere og for de som pleier dere

Anonymkode: fb67e...bda

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Velkommen til anal inkontinens her når dere blir eldre. Veldig lite digg både for dere og for de som pleier dere

Anonymkode: fb67e...bda

Hva vet du om min alder?

Takk for at du deler av din kunnskap og visdom

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...