Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #1 Skrevet 28. oktober 2002 Hei det virker som de fleste napper bryn.Har å lyst til å prøve det men vet ikke hvordan jeg skal begynne Synes nu at mine er bra som de er men høres ut som om det blir penere når man napper,så jenter gi meg et svar.
tuji Skrevet 28. oktober 2002 #2 Skrevet 28. oktober 2002 Napp alltid med vekstretningen, og begynn med hår som helt tydelig er på villspor. Deretter kan du ta en hvit kajal og tegne over de hårene du vil ta bort. Da ser du hvordan det vil se ut etterpå. Ser det bra ut, kan du nappe bort alle hår som er dekket av hvitt. Ikke ta for mye, og napp aldri i overkant av brynet, bare under. Napper du på oversiden ser det helt snålt ut, tro meg, jeg har prøvd! Etter min mening er det ikke pent med for tynne bryn, og de bør være pent buet. Hvis du er fornøyd med dine øyenbryn, ville jeg nøyd meg med å rydde opp i hår på villspor.
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #3 Skrevet 28. oktober 2002 ja enig med tujii, men husk å nappe de hårstråene som er overfor nesebenet, det vil si, de viltvoksende mellom øynene, det er ikke fint å se ut som en neandertaler... og hvor lang skal brynene være? gjør følgende: ta en blyant og hold den loddrett langs nesevingen.... alt som er innenfor blyanten, kan du nappe, ELLER ikke begynn å tegn øyenbrynet der, hvis du skal farge dem med f.eks øyenbrynsblyant.... og brynene skal ikke være altfor lange heller... der hvor øyekroken din slutter, der skal også øyenbrynet ditt slutte, ikke lenger bort.
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #4 Skrevet 28. oktober 2002 det beste man kan gjøre er å simpelthen barbere av hele brynet eller vokse det av for de som tør men bruk ikke hårfjerningskrem, jeg fikk store sår av det... når alle hårene er vekke skal du tegne opp bryna i ønsket form. slik får du perfekt øyenbryn men det blir penest hvis du tegner med en svart kajal en tynn skarp bue ca 5 cm høyere enn der dine opprinnelige bryn gikk.
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2002 #7 Skrevet 30. oktober 2002 ja tråden til forrige gjest er kjempefestlig.. man ser jo ganske ofte voksen mennesker som i fult alvor går omkring med slike fæle streker langt oppi panna.. det er vel omtrent som med hentesveis.. man vet ikke helt at andre faktisk SER hva man gjør... eller? jeg har ingen annen forklaring i alle fall...
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2002 #8 Skrevet 30. oktober 2002 pøh ikke gjør narr det ser dritkult ut med tynne svarte øyenbryn oppå panna!!! snerr! :evil:
Gjest eminel Skrevet 31. oktober 2002 #9 Skrevet 31. oktober 2002 Siste gjest: Håper det var ironi... Neida, napp bort alle hårene som gror villt UNDER brynet, aldri over. Og ta vekk det over nesa om du har vegg-til-vegg bryner!! :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå