AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 2-åringen var blir skikkelig irreterende og klengete når vi får besøk eller er på besøk. Typ skal bare sitte (hoppe og tulle) på fanget, klatre på meg (mor), buste håret mitt etc. Hen maser om besøket hele dagen og det fremstår som hen gleder seg, men når besøket kommer/vi drar på besøk bryr hen seg ikke og skal bare klenge på meg. Det skjer derimot ikke når vi besøker folk med barn i ca samme alder. Hva er greia? Anonymkode: 03feb...5f1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #2 Skrevet 12. februar 2023 Er vel kanskje litt sjenert? Eller ikke helt trygg i nye situasjoner, med nye voksne? Selvfølgelig lettere med jevngamle barn, de får lettere kontakt av seg selv. Synes dette høres helt normalt ut Men tror du bør forsøke å hjelpe barnet ditt i overgangene, og få kontakt med besøket. Det er din jobb som den voksne. Anonymkode: 60ff9...49e 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 Det høres ut som en normal toåring sin måte å vise at hen trenger deg for å føle seg trygg. IKKE kall barnet irriterende og klengete! Anonymkode: a0e31...6c7 5 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Skrevet 12. februar 2023 Selv mine 4 og til dels 7 åring kan bli litt ekstra oppmerksomhetskrevende ved besøk. Tror det noen ganger handler om at de føler seg utenfor. Når de var mindre handlet det nok oftere om utrygghet. Det er helt vanlig. Ser det samme skjer med andres barn når jeg er på besøk Anonymkode: 341ae...506 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #5 Skrevet 12. februar 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: 2-åringen var blir skikkelig irreterende og klengete når vi får besøk eller er på besøk. Typ skal bare sitte (hoppe og tulle) på fanget, klatre på meg (mor), buste håret mitt etc. Hen maser om besøket hele dagen og det fremstår som hen gleder seg, men når besøket kommer/vi drar på besøk bryr hen seg ikke og skal bare klenge på meg. Det skjer derimot ikke når vi besøker folk med barn i ca samme alder. Hva er greia? Anonymkode: 03feb...5f1 Helt normalt. min på 4 hadde mamma med i barnebursdag og klengte på meg i 2 timer, ville ikke snakke med noen og alt var feil. Kommer så hjem og roper til pappa at hen har bært i en kjempefin bursdag og det var sååååå gøy 😅 trenger mamma. Det er bare det. Anonymkode: c9268...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #6 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er vel kanskje litt sjenert? Eller ikke helt trygg i nye situasjoner, med nye voksne? Selvfølgelig lettere med jevngamle barn, de får lettere kontakt av seg selv. Synes dette høres helt normalt ut Men tror du bør forsøke å hjelpe barnet ditt i overgangene, og få kontakt med besøket. Det er din jobb som den voksne. Anonymkode: 60ff9...49e Takk for svar 😄 Godt å høre det er normalt. Anonymkode: 03feb...5f1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #7 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Helt normalt. min på 4 hadde mamma med i barnebursdag og klengte på meg i 2 timer, ville ikke snakke med noen og alt var feil. Kommer så hjem og roper til pappa at hen har bært i en kjempefin bursdag og det var sååååå gøy 😅 trenger mamma. Det er bare det. Anonymkode: c9268...c9d Herlig historie egentlig 😂 Takk for svar Anonymkode: 03feb...5f1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #8 Skrevet 15. februar 2023 Hvorfor kaller du et barn irriterende?? Det er ikke irriterende, det er usikkert og trengerd e g. Du har null greie på følelsern hos små barn. Les deg opp!! Anonymkode: b6ff6...887
Reign Skrevet 15. februar 2023 #9 Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor kaller du et barn irriterende?? Det er ikke irriterende, det er usikkert og trengerd e g. Du har null greie på følelsern hos små barn. Les deg opp!! Anonymkode: b6ff6...887 Og du har null greie på hvordan man snakker med andre mennesker. Les deg opp!!
Kompetent Skrevet 15. februar 2023 #10 Skrevet 15. februar 2023 Kan jo være at "hen" har en identitetskrise og ikke vet hvilket kjønn han/hun har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå