AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 Vi har litt aldersforskjell på barna, så vi har en på ungdomsskolen, en på mellomtrinnet og en på småtrinnet. Før barna kom pulte vi som kaniner, men etter hvert har det dabbet av. Det er vel naturlig, men vi er begge litt triste over det. Jeg savner de lange øktene vi hadde, sex hele natten, eksperimenteringen vi gjorde. Vi hadde masse kinks, vi hadde masse leketøy, vi filmet, eksperimenterte, nøt og hadde det kjempegøy. Nå er det en musestille tominutter under dyna en gang i uka i tilfelle ungen i naborommet er våken. Litt av en forskjell. Vi har ikke tilgang på barnevakt støtt og stadig, så vi kan ikke sende ungene bort for å ha huset for oss selv annet enn i sommerferien. De overnatter sjelden hos kompiser, de ønsker heller å ha overnattingsbesøk her. De trives hjemme, alle tre, og i helgene har vi svært sjelden bare våre unger her. Ofte er de både fem og seks barn i huset. Det er helt supert, for alt annet enn sexlivet vårt. Og mtp alderen på barna er det alltid en av de som er våken. Ungdommen er våken like lenge som oss, og minstemann våkner før oss om morgenen. Da vi hadde bare en, kunne vi ha en kjapp en mens h*n var på trening, men med tre er det alltid en hjemme. Dere andre med flere store barn, hvordan går det med deres sexliv? Anonymkode: 5462d...c5a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 Samme utfordring her. Alltid noen hjemme eller våkne, og ofte besøk av andre ungdom i huset. Vi klynger oss til tanken om at det er en kort fase i livet. Og lever på de 2 gangene i måneden vi får til. Anonymkode: b9c0b...f8d
Frkego Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 Nå er alle barna mine i småskole- og barnehagealder, men søsteren min og mannen hadde mye utesex i en periode (barna var 8-14). Tok seg en felles løpetur og hadde en fast plass de tok en kjapp en 😅 Legg dere tidlig, ha på alarm kl. 3-4 og kjør på før dere legger dere igjen? Neida. Gruer meg til barna våre er oppe sent om kvelden, for her er alle soverommene i samme ende av huset. Mulig vi må innrede kjelleren 😄
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Skrevet 12. februar 2023 Hvordan er husets planløsning? Går det an å gjøre noen endringer? Vi hadde barn på rom ved siden av da vi hadde barnehagebarn, men nå har vi i andre enden av huset. Vi planlegger for oppussing med egen stue og soverom til barn og oss i hver etasje på sikt. Anonymkode: dc222...27d
Snok1 Skrevet 12. februar 2023 #5 Skrevet 12. februar 2023 Barna dør ikke om de forstår at Mamma og Pappa elsker hverandre. 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #6 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan er husets planløsning? Går det an å gjøre noen endringer? Vi hadde barn på rom ved siden av da vi hadde barnehagebarn, men nå har vi i andre enden av huset. Vi planlegger for oppussing med egen stue og soverom til barn og oss i hver etasje på sikt. Anonymkode: dc222...27d Nei, det går dessverre ikke an. Vi har fire soverom, og tre barn. De ligger to og to sammen, så vi vil uansett ha et barn i naborommet. Anonymkode: 5462d...c5a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #7 Skrevet 12. februar 2023 Snok1 skrev (1 time siden): Barna dør ikke om de forstår at Mamma og Pappa elsker hverandre. Selvsagt ikke. Helt enig med deg. Å vise kjærlighet foran barna er sunt. Barna trenger dog ikke å vite at mamma og pappa elsker høylydt dildolek. Anonymkode: 5462d...c5a 10
Snok1 Skrevet 12. februar 2023 #8 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Selvsagt ikke. Helt enig med deg. Å vise kjærlighet foran barna er sunt. Barna trenger dog ikke å vite at mamma og pappa elsker høylydt dildolek. Anonymkode: 5462d...c5a En huske kan være så mangt.😉 Dessuten har de fleste dører låser. Et barn tåler å vente ett minutt til dildoene blir ryddet vekk og pappa får tatt av seg nettingstrømpene.
Januar2 Skrevet 12. februar 2023 #9 Skrevet 12. februar 2023 Det funker så fint litt stille seint på kvelden eller morningen,
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #10 Skrevet 12. februar 2023 Sex har vi knapt orket etter vi fikk barn. De få gangene det har vært anledning, har vi stort sett prioritert andre ting. Nå var vi godt forberedt på dette når vi valgte å få barn, og velger jo selv å nedprioritere sex de gangene det er anledning. Så for vår del så oppleves det jo ikke negativt. Anonymkode: f1fca...425
Gjest Beelzebub Skrevet 12. februar 2023 #11 Skrevet 12. februar 2023 3 hours ago, Snok1 said: Barna dør ikke om de forstår at Mamma og Pappa elsker hverandre. "Gå og gjør leksene deres nå, barn. Hvis dere hører noen lyder, er det bare pappa som elsker litt med mamma i rumpen hennes".
Anciol Skrevet 12. februar 2023 #12 Skrevet 12. februar 2023 Går greit her , mine arbeidsdager kombinert med min manns , så har vi god alene tid på formiddagen til morro, mens tenåringene mine er på skolen.
Elaine Marley Skrevet 12. februar 2023 #13 Skrevet 12. februar 2023 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod.
Snok1 Skrevet 12. februar 2023 #14 Skrevet 12. februar 2023 Beelzebub skrev (10 timer siden): "Gå og gjør leksene deres nå, barn. Hvis dere hører noen lyder, er det bare pappa som elsker litt med mamma i rumpen hennes". Hva med «Mamma og Pappa vil ha litt tid alene»?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #15 Skrevet 12. februar 2023 25 minutter siden, Snok1 said: Hva med «Mamma og Pappa vil ha litt tid alene»? Aka å gi kidsa ptsd i livet. Hadde grøsset hvis foreldrene mine sa det når de skulle ha seg. Må gjøres mer subtilt enn det imo Anonymkode: 9f7da...274
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #16 Skrevet 12. februar 2023 I praksis betyr det av vi har sex om morgenen i helgene. De legger seg aldri før oss, men tenåringer sover lenge. Det er ikke akkurat som før, men vi har i alle fall sex. Jeg er fornøyd og takknemlig for det. Anonymkode: a162e...be1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #17 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sex har vi knapt orket etter vi fikk barn. De få gangene det har vært anledning, har vi stort sett prioritert andre ting. Nå var vi godt forberedt på dette når vi valgte å få barn, og velger jo selv å nedprioritere sex de gangene det er anledning. Så for vår del så oppleves det jo ikke negativt. Anonymkode: f1fca...425 At dere tør. Anonymkode: b1bc4...1ea
Snok1 Skrevet 12. februar 2023 #18 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aka å gi kidsa ptsd i livet. Hadde grøsset hvis foreldrene mine sa det når de skulle ha seg. Må gjøres mer subtilt enn det imo Anonymkode: 9f7da...274 PTSD, faktisk. Hva med et mildt ubehag som er akkurat sterkt nok til at de slutter å snuse. Alle som kjenner prinsippene ved forplantning av pattedyr vet at deres egen mor og far har sex. 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #19 Skrevet 13. februar 2023 Vi planla for dette da vi bygde hus. Vi har eget soverom m/bad i ene enden av huset og barna har sine rom og eget bad i andre. I mellom ligger alle fellesrommene. Vi er jo ikke høylytte som vi kan være når vi er hjemme alene, med det er ingenting som hindrer oss i å knulle akkurat når vi vil. Bare synd det er litt for sjelden h*n vil... Anonymkode: f0fa9...c5a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #20 Skrevet 13. februar 2023 Ellers er hjemmekontor og sex i lunsjen en meget god løsning. Anonymkode: f0fa9...c5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå