AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Skrevet 11. februar 2023 Lurer på hvordan det var for din fødsel 5 e gang? Sjeldent hører om de som føder så ofte .. Anonymkode: 8a0f3...4bb
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 I wonder why.... Lurer også på hvordan du mener at fødsel nr 5 skal skille seg fra feks nr 3 og 4 🤷🏼♀️ Anonymkode: 55bae...b30
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: I wonder why.... Lurer også på hvordan du mener at fødsel nr 5 skal skille seg fra feks nr 3 og 4 🤷🏼♀️ Anonymkode: 55bae...b30 Ja om det feks blir lettere for hvert barn? Anonymkode: 8a0f3...4bb
Fru Uperfekt Skrevet 11. februar 2023 #4 Skrevet 11. februar 2023 Alle fødslene var ulike, eneste er at jeg hadde styrtfødsler på alle mine VF
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #5 Skrevet 11. februar 2023 Spurte mamma. Alle fødslene startet med vannavgang og var ellers ganske like, men riene kjentes forskjellig ut hver gang. Alle var raske. Femte var styrtfødsel og de andre var akkurat ikke det. 1, 3, 4 og 5 kom med hodet først, mens nummer 2 snudde seg til hodeleie underveis i fødselen. De fire første var tette (halvannet til to år i mellom) og syv år mellom fjerde og femte, om det skulle være relevant. Gikk ikke over tida med noen av dem. Tidligste var 23+ (død) og 36+6, og seneste var på termindato. Anonymkode: 5385c...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #6 Skrevet 11. februar 2023 Med meg var nummer fem en luring. de andre barna ble født i uke 39, fine fødsler uten komplikasjoner. Alle fødslene startet med rier, og det gikk kjapt for seg. med nummer fem fikk jeg prematur vannavgang i uke 35, og fødselen ble satt i gang i uke 36 på grunn av infeksjonsfare. Når fødselen først ble satt i gang var det en utrolig fin fødsel! Styrtfødsel på under en time i aktiv fødsel. Anonymkode: ccbfe...ecd
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #7 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lurer på hvordan det var for din fødsel 5 e gang? Sjeldent hører om de som føder så ofte .. Anonymkode: 8a0f3...4bb Jeg har født 5 ganger. Men hva er du egentlig ute etter? Alle mine ble født uten smertestillende av noe slag. Fødsel 4 og 5 ble igangsatt (nr 5 fordi fødsel 4 var traumatisk, med barn som nesten døde under fødselen). Anonymkode: 91b33...1e0
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #8 Skrevet 12. februar 2023 Har ikke selv født mer enn 3 barn, men har noen venner som har mange barn. Flere sier at de gruer seg mer og mer for hver fødsel. Men tror ikke det har vært lettere eller hardere nødvendigvis. Ei venninne sa at jordmora sa "bare gjør som du pleier" sist hun fikk barn. 😅 Anonymkode: e3bd7...b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå