Eliza Doalot Skrevet 22. desember 2005 #1 Skrevet 22. desember 2005 Funker det? Jeg har så lyst til å ha mange små lys på treet istede for de tradisjonelle store. Problemet er at på de belysningene er det jo ikke mulig å ha lysende stjerne, og det vil gjerne mannen ha.... Så....går det greit å bruke begge belysningene?
Grooo Skrevet 22. desember 2005 #2 Skrevet 22. desember 2005 Vi har ofte hatt begge, har 16 store og 100 små... Når vi har hatt et stort tre og ikke overlesset det med annen pynt har det blitt bra. I år har vi imidlertid et ganske lite tre, så vi droppet de små lysene.
Eliza Doalot Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2005 Ja det er jo også et poeng.... Treet er et sånn midt-på-treet-tre (fantastisk uttrykk!!), tipper ca 1.70 høyt og passe fyldig. Edelgran.. Har 16 store og 40 små lys. Er selvfølgelig bare å prøve, men er så mye jobb å dra av o på lysene, særlig etter at pynten er på...
lillesky Skrevet 22. desember 2005 #4 Skrevet 22. desember 2005 Søsteren min hadde først 20 store på sitt tre, men de tok vi av, og hengte heller opp 160 smålys. Jeg synes begge lys-typene var veldig fine, og kunne gjerne kombinert dem! De store lysene gir et varmt koselig lys, mens de små er utrolig pene.
Grooo Skrevet 22. desember 2005 #5 Skrevet 22. desember 2005 Første året festet jeg alle de 100 smålysene, himmel og hav for en idiotjobb. Og enda værre å få av igjen... De andre årene har de bare fått henge rundt. De står jo uansett ikke rett opp så ingen ser forskjell.
Eliza Doalot Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2005 Da prøver vo med begge! Er mannens jobb å sette på lys uansett
Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2005 #7 Skrevet 22. desember 2005 Jeg har egen lampe til julestjernen i toppen jeg Da kan jeg ha lys i stjerna OG smålys på treet
Eliza Doalot Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2005 Jeg har egen lampe til julestjernen i toppen jeg Da kan jeg ha lys i stjerna OG smålys på treet ← Det var jo en veldig god ide!! Hvor kan jeg få tak i en slik en?
rugrat Skrevet 22. desember 2005 #9 Skrevet 22. desember 2005 Sånne lamper til julestjerna har jeg sett på diverse elektriske forretninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå