Gå til innhold

Danse i Oslo kvinne 40+

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lenge siden siste byturer… hvor skal man gå i Oslo hvis man vil danse, skikkelig, type techno, selv om man er blitt voksen. 😜😜 uten å føle seg helt utenfor blant bare ungdom.  Hilsen Kvinne , 40.  

Endret av FrkSolsikke
Feilstaving
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare ungdommer på sånne steder så enten må du gå dit og gi faen og bli sett på som hu gamle gærne, eller holde deg hjemme 😅

Anonymkode: e3026...106

• Liker 2
Skrevet

Ha ha, jeg mulig jeg heller må tåle det, og være hu gærne gamle dama. 😂 må jo ha litt moro selv om man er blitt voksen!  

• Liker 2
Skrevet
FrkSolsikke skrev (20 minutter siden):

Ha ha, jeg mulig jeg heller må tåle det, og være hu gærne gamle dama. 😂 må jo ha litt moro selv om man er blitt voksen!  

Helt enig 😃 Lev livet og drit i hva 20 åringer tenker. De innser selv når de blir 40 at livet er langt fra over og man fortsatt er ung!

• Liker 3
Skrevet
On 2/11/2023 at 9:45 PM, FrkSolsikke said:

Lenge siden siste byturer… hvor skal man gå i Oslo hvis man vil danse, skikkelig, type techno, selv om man er blitt voksen. 😜😜 uten å føle seg helt utenfor blant bare ungdom.  Hilsen Kvinne , 40.  

Jaeger eller Villa

Anonymkode: 6ba9c...746

• Liker 1
Skrevet

Eneste techno/ elektronikastedet i Oslo er vel The Villa? Hva skjedde med Sikamikanico? Det er 19 år siden jeg var på Sika for første gang.

Hilsen dame fra 1984 😅

Anonymkode: 9f0ca...c37

• Liker 1
Skrevet

Danser man til techno? 😬

Anonymkode: d8df5...2c2

Skrevet
On 2/11/2023 at 10:50 PM, AnonymBruker said:

Helt enig 😃 Lev livet og drit i hva 20 åringer tenker. De innser selv når de blir 40 at livet er langt fra over og man fortsatt er ung!

Man er ikke ung når man er blitt 40, og de fleste morsomme ting i livet er da over. 

Anonymkode: 76313...333

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man er ikke ung når man er blitt 40, og de fleste morsomme ting i livet er da over. 

For mange er det da det morsomme begynner, for da har man tid til å tenke på egne behov. Våge å være seg selv. Slippe å ha barnevakt, og ha dårlig samvittighet dersom man gjør noe bare for egen glede. Og økonomien er ofte bedre i 40-årene enn i 20-årene.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Dummeste jeg har hørt? Er du tenåring selv? 

Er man oppegående så er man mentalt like "ung" og keen på å ha det morsomt helt fram til man blir dement og gammel. 

I tillegg er man mer selvsikker, mindre naiv, klein og teit enn folk i 20-årene. 

Men man utvikler seg jo også. Normalt så liker man ikke å feste med barnslige 20-åringer og shotte-konkurranser har man vokst fra. De drøyeste og kuleste festene jeg har vært på har vært etter jeg passerte 40. 

Men techno og 1m sure-sild-shots gidder jeg ikke. Finnes mye morsommere ting enn det. 

Anonymkode: d8df5...2c2

Skrevet

Hvor går man når man er 50 og vil ut på byen men mer disco, ikke tecno? Evt. bare for drinker men med litt liv, ikke typ vinbar. 

Anonymkode: ef8a9...e42

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...