AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #1 Del Skrevet 11. februar 2023 Hvor mye betaler dere for balayage striping/bleking av langt tynt hår? En gang betalte jeg 2999 og syns det var sykt dyrt?! Nå fikk jeg pris fra en annen frisør på 2500, er det dyrt eller ok? Har dårlig råd.. Anonymkode: fa82b...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Del Skrevet 11. februar 2023 Og hvor ofte må man gjenta fargingen? Kan man ta kun ettervekst når det er balayage og hvor mye billigere blir det? Er det billigere å ta ettervekst for helbleking? Anonymkode: fa82b...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Del Skrevet 11. februar 2023 Gå til en lærling eller strip det selv? Prisene varier veldig fra salong til salong , kommer også an på frisørene evt etterutdanning og populæritet. Egentlig ikke mulig og svare på spørsmålet ditt. Anonymkode: c8b27...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #4 Del Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og hvor ofte må man gjenta fargingen? Kan man ta kun ettervekst når det er balayage og hvor mye billigere blir det? Er det billigere å ta ettervekst for helbleking? Anonymkode: fa82b...0d2 Ja, det er ofte billigere og helbleke ettervekst fordi det er mindre jobb. Anonymkode: c8b27...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #5 Del Skrevet 12. februar 2023 Sist jeg var, kosta det 2500kr, og håret ble svidd av. Har siden bleket og striper selv, med mye bedre resultat. Over seks år siden sist jeg var til frisør. Anonymkode: 868c0...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #6 Del Skrevet 12. februar 2023 Jeg har tykt og langt hår. Må også farge i tillegg til stripene og med klipp har det pleid å bli ca 4500. Det er veldig dyrt, men de må bruke veldig mye bleking/farging på håret mitt og i tillegg tar det tid. Jeg kunne sikkert fått det billigere om jeg gikk til frisør som ikke har peiling på hva de driver med, men når jeg først skal gjøre det så vil jeg gå til noen jeg vet at jeg blir fornøyd med. Jeg har nå ikke råd til å gå til frisør for å gjøre det så farger bare håret hjemme. Tør ikke å begynne med noe striping selv. Fargen varer heller ikke særlig lenge etter at jeg har vært hos frisør. Etter to uker så er den nesten ute av håret. Drøyt at det skal være så dyrt. Anonymkode: 7495d...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #7 Del Skrevet 12. februar 2023 Hvilken hjemmefarge bruker dere? Vil ikke ende opp mer oransje ødelagt knekt hår! Anonymkode: fa82b...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #8 Del Skrevet 12. februar 2023 Koster meg 1500 å stripe etterveksten, gjør det fire ganger i året. Anonymkode: 45ffb...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå