Fru Fomle Skrevet 22. desember 2005 #1 Skrevet 22. desember 2005 Er det noen som vet om man kan bli nektet å fly dersom barnet ditt har vannkopper?
Shea Skrevet 22. desember 2005 #2 Skrevet 22. desember 2005 Ja det tror jeg. Spesielt om barne er i utbruddsfasen eller har feber(nedsatt almentillstand). Min bror og hans familie ble nektet å fly selv om utbruddsfasen var over.
Shea Skrevet 22. desember 2005 #4 Skrevet 22. desember 2005 Reiseforsikringen vil jo dekke avbestilling når det er sykdom. Få en legeattest så ordner det seg.
Fru Fomle Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2005 Takk for svar! Trodde at vannkopper kun var smittsomt før det brøt ut? På lommelegen står det at du blir nektet å fly til ca 1 uke etter siste utbrudd, så da stemmer altså ikke det? Så lenge det ikke er smittsomt eller barnet har veldig nedsatt allmenntilstand og derfor bør holdes i ro kan jeg ikke se det store problemet.. Min sønn var i storform den uka han hadde vannkopper, kun utslett som (heldigvis) ikke klødde.
Fru Fomle Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2005 Reiseforsikringen vil jo dekke avbestilling når det er sykdom. Få en legeattest så ordner det seg. ← Reisen var visstnok veldig billig... Men min kollega får ikke hentet sine to barn i England over hit for juleferien, det synes jeg var litt trist.
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #7 Skrevet 22. desember 2005 Ring flyselskap og hør med dem hva dem mener. Mulig dere får være med likevel om det er nesten 1 uke etter siste utbrudd når dere skal fly og ingen andre i familien har fått sykdomstegn. koster jo ingenting å spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå